Cumpressu straneru in ore è farinxe

Ogni esicuzzioni straneri sò generalmente in i posti impastati in u prucessu di partiti attivi cù l'objeti petite. Di genere, e sti situazzioni ùn si ponu micca vuluntarii, ma di volte parechji adulti sò a culpabili per u fattu chì u zitellu, per esempiu, in l'arechja o in a gola, hè stata cun un corpu straneru. Ricerca per u culpèvule in questa situazione ùn hè micca necessariu prima di tutti - prima avete bisognu di attu. Cumu agisce è ciò chì facenu - avemu da parlà à questu in u nostru articulu "Culore straneru in l'ore è a gola".

Cumu avemu digià ditti, i ragiuni per l'ingressà cuerenti straneri in l'orella è a gola di un ziteddu pò esse causatu da diverse motivi. Inoltre, sò distinti ancu in u quadru di sti dui situazioni. Allora l'aghju aspettu.

U corpu esternu in u oreculu di u babbu

A maiò spessu, u corpu straneru si prisenta in u canali audirectionale esterni com'è u risultatu di i ghjucatori di i zitelli, ma hè chì l'adulti, per esempiu, di puliticanti i spichi, abbandunonu una piccula parte (un pezzu di cuttuni, per esempiu) - è hè difficiuli d'accede. Inoltre, un corpu esternu in l'arechju pò esse un insetto (in particulare in u periodu di l'estiu, quandu quessi casi saranu più frequenti), chì si chjaru o si vutaru in u canali orvu.

Cumu capisci chì quarchi cosa in l'ochju di u zitellu hà qualcosa stranieru? U primu, u zitellu face a scarrà o tatuate l'ochji sempre, scantatu. Siconda, una orella accumincia a sèntenu un pocu per u pitittu. In terzu, ci sò sensations desagradanti: u canali audettu eccezziunate è fessi, u zitellu senti disturbatu. Quarta, a so orecchie cumincianu à separà.

In quantu i primi aiuti, praticamenti ùn esiste micca. U corpu straneru, chì hè strappatu in l'arechju, raramente hè un periculu per a salute di u zitellu in tuttu, per esente urgente, l'assistenza immediata in questi casi ùn sanu micca. Tuttavia, per sguassà un corpu straneru da u canali auditiu statuniale in a casa "campu" e cundizioni hè assai difficiule, quasi impedente.

Ci hè parechje averebbe per parenti impurtanti è attivi: per esempiu, in nisun casu ùn deveru pruvà un corpu straneru fughjatu in u canali orvu cù l'aiutu di qualchì impurtante mediu improvisu: per esempiu, cù pinzeri o un ganci di crochet, un parlatu.

Se avete vistu cumu hè quellu chì era in l'arechja, è sapete chì u ghjocu hè assai picculu, puderete fà dinò maneuver, chì, forsi, aiutà à aiutà un corpu straneru fora di u canali audettu (in ogni casu, a probabilità di questu hè summamente baxu). Tire da a punta di l'auricle un pozzu à u cantu - è da quì u so passatu - cusì hà ridinatu u passaghju audettu. Fate à u zitellu annantu a so testa in a direzzione di l'orella ferita è aghjunghjela un paru di volte. Ci hè una pussibilità chì l'ogghjettu abbandunà u canali audettu. Ma questu hè raramente possibbi - in norme hè unu di ricchjà à l'aiutu di i medichi.

Quasi tutti i corpi straneri chì sò stati in l'arechju sò assicutatu da lavà u passaghju - hè realizatu da i pratichi medichi. S'ellu hè un insetto, u duttore hà cavallu in un oliu vegetale calatu, chì prutege l'insettu di l'occasione di trasfurmà. Rinsing impulse u insettu fora di l'arechja. S'ellu era un ughjettu strangeru chì hà inchjutu in u canali orale (per esempiu, una pea, uni legumi o prugne di girasole), u prugrammi medichi injectu l'etyl alcohol (70%), chì pigghia liquidu da u corpu straneru. Dopu quessa, l'arechjola hè lavatu di novu.

St'occasioni straneri in a gola di u zitellu

Ci hè trè tipi di situazione chì qualchissia pò stati misi in a gola. Prima, duranti un manghjatu, quandu u zitellu, dicerete, morsi un pezzu, chì ùn pò mancu ingiurà - è questu pezzu stinniu in a gola. In siconda, se stu articulu hè inedible - per esempiu, un zitellu inghjò un ghjucatu petite. Tercero, stu corpu straneru pò esse qualchì sapiu - per esempiu, un ossi di pisci. A terza opzione necessa un accordu especial à a situazione.

Cumu capisce da u zitellu chì u so corpu hè stata preso in a farinchera? Ci hè parechji signali chì vi permettenu di rigurallu cusì. U zitellu si senti irritatu in a gola, è spessu tezza. A respirazione diventa un pocu più difficili, u listessu chjaru cù parlà. U zitellu sperienza vomitatu o sfurzà l'impetu di u vomit, ellu sintia dolore, chì aghjunse mentre aglonà.

Ci hè un nanzu impurtante quì: se avete chì u respiru di u zitellu era difficiuli, puderia dì micca solu un corpu straneru in a farinzia - pò assicurà in i vectinassi, chì hè assai più seriu! Ùn ci pò esse in una situazione tali, avemu bisognu di l'aghjunghje è immediatamenti l'assistenza di urgenza - per pruvà "scuppià" u corpu straneru da e venti respiratorii chjappini à a parte torca di u zitellu cù movimenti diretti in u sopra. In ogni casu, hè un tema separatu.

Se qualcosa big stuck in la larynx di u zitellu, quasi in u 100% di i casi ci hè vomitu, durante quale stu corpu straneru hè eliminatu da a gargia spontaneamente.

Un paràgrafu separatu si meriteghja un ossi di pisci, cravatta in a gola di u zitellu. I paisani deve ricordà chì quelle rara in a situazione perchè cusì pudete piglià un osta da a to gattacci. Hè sempre necessariu in casu di dichjarà per esse ricordati di u periculu imminenti - a pussibilità di dannu à l'esòfuru è a larynx da l'ossu chì vi prupone à scuperta. Hè megliu cercà aiutà medica.

Intantu, aspittà d'aiutu, prima di limitarà u zitellu in opera à u massimu, piglià una lanterna (o altre fonti di luci) è eccettu a bocca di u babbu. Forsi, cù pinzeri, pudete spende l'ossu, si hè stuck in tuttu non deep, è pudete vede bè. Hè impurtante chì u zitellu sia sitivu cu la ucca aperta, ma siddu si movi, scurtti o làcenu - viaghjanu indipenzii indipindenti. Se l'oppurtunità di esaminà a bocca è caccià l'ossu ùn hè micca - ùn facenu nunda è ùn tocchi u zitellu!

Ci hè un vientu "grandfather", per mezu di u quale spingenu i boni, invellani. Pane u mulinu di pane è rintra in una biscaglia viscosa, chì deve esse inguttu. Questa balla porta un ossu petite. Di sicuru, stu metudu ùn sappieghja micca sempre aiutu, ma in regula ùn porta micca male.