Cirurgia plastica è cosmetologia: "seremu amichi cù famiglie"

Per una parte, u seculu in u ghjurgu hè più di l'illuminatu: anu da esse u tempu di "digià" l'informazioni chì venenu da ogni uccisione. Invece, hè maravigghiusu, ma u fattu hè: persone sempre u cuntinuà chì hè preferibile, più efficau, più prezzu - per diventà più ghjovratu cù l'aiutu di a cosmetologia o di decide à a cirurgia plastica? Ma hè qualchissia un suggetu per disputa? Intendemu di capì.

Cuminciamu cù a cume principale: una persona chì hè veramente illuminatu, ùn hà mai spinta a frunti cù esse dui direzzione. U fattu chì a cosmetologia hè stata una di i fille di a medicina, ùn pudete micca dubbaru. Sottilià in l'altru: u cardiulmente u prublema di u riarrivenu di u corpu pò esse risoltu solu da un cirujano plasticu, u cosmeticu, utilizendu i so metudi è l'utili, solu l'aiutà à mantene i risultati assicutatu da una operazione kirurgia per un periculu più longu. Hè ciò chì - queste dui direzzione ùn cumpete micca, ma cumplementu armoniu à l'altri. Cù un accostu cumuni, sicuru.

In modu, luntanu di tutte l'istituzione medica, avete da esse dichjaratu chì francamente. Eghjiani, avemu assicuratu, micca assai. Unu di elli hè a clinica di cirugia plastica Cirurgiera di Bellezza (Bellezza Doctor). Quì ci sò cunfidendu in a nostra pusizione è in l'effikaċja di i metudi di usata, chì sò longu pruvate è si sò stati a prova di u tempu. Da i preziosi di grassu in a clinica di ridivà di l'usu di liposuction laser - quandinu chì ùn ci hè nimu più mudernu. Ùn hè bisognu chì u mètudu di unu di i circhendu plastichi punichi di a clinica di Dr. Bytvaev, un spéciale in facelliferi laser, hè ricunnisciutu è apprezzatu assai, in particulari, da i so culleghi tedeschi.

Eccu l'opinione di u capu di mèdicu di a clinica di bellezza "Duttore Bellezza" di u candidatu di scienzi medichi Alexander Dudnik:

Se parlemu di a cura di facial, e di e pussibbilitati di a cosmetologia di hardware, nunda hà da prupone. Hè una materia diversa quandu avete bisognu à rinfreschi l'exceppia di a pelle o tessitura grassa. Eccu, per suprattuttu, l'scelta hè stata: pudete pruvate à decisione nantu à a prublema "miracle-means" di l'intervenzione non-cirurgica. E quantu quelli pazienti, perchè persu a fede in a fototermulolite fraccione o l'esame RF, hè vinutu per noi per aiutà. Ma u prublema hè chì in u nostru paese, quandu anu utilizatu tecnulugia di such tecnulugia, dispusitivi di urighjenu scrittu sò spessu usati Alas, u risultatu pò esse imprevisible. Hè moltu più faciule per noi chì travaglià cù un pacie chì ùn hà micca sperimentatu di mette senza verificazione - l'effettu serà più notevuli sè prima per contactu un cirujano. U vechju di u corpu umanu, cumpresi a pelle, hè un prucessu, sfurtunatamenti naturali, ma, felucci, hè correblee. In ogni modu, a correzione pò esse fatta solu cù l'aiutu di e tecniche speciale, chì avemu in a nostra clinica hà longu masterizatu è cun utilisazione.

Puderete culpisce. Natura - no

A ragiò di u marchjaru di a nostra pelle hè l'indebbulimentu di colaggiu è di fibri d'elastin. In i tentazioni di risistiri a stu prucessu inevitabbile hè stata una nova direzzione - "neocollageneża", cun l'aiutu di quale e cose chì sò fibuli sò supposti di rinuvà. Hè micca solu per fallu a natura. "Actualizzatu" questu manera i tessuti sò cusì compacted chì ùn hè micca un locu abbandunatu pè i pori di a pelle, micruvosti, microsistemi di termoregulazione. Fabrics, per fattu di fattu, sò cicati. In modu, in addition à a diminuzione di funziunalità, hè ancu assai esteticu. Dopu autri esperimenti simili, i circoncisioni plastichi pensanu assai difficiule di travaglià cun una "maschera" invece d'una faccia, è ùn hè micca un fattu chì l'effettu desideratu serà uttenutu.

In altri dritti, u modu sicuru hè questu: u "surplus" di a pelle chì hè prisenti annantu à l'annu, cum'è i tessuti grassu chì ùn pò micca esse cuntrullati da ogni dieta è esercitru, sò solu per esse eliminati. Cù l'usu di i mètudi più moderni di anesthesiusa è anch'ellu à vaghjime à parechje assai cumparatu cù a cosmetologia. E dopu, cun "novu", facciata ghjovana encantadora, pudete è à l'esteticista. Aduprà per guardà u risultatu cumminatu da u periodu più longu possible.

Per u dilettanti - dopu à u circhulu

In a clinica di bellezza "Beauty Doctor" abbanduneghja u so capicucariu prima di l'esticasticu chì anu usatu à travaglià cù u paci, è hà fattu tuttu ciò chì era pussibile di mantene a so pelle à u massimu, solu sapè in modu di travagliu prufessiunale, è ùn anu pruvatu à scambià radichi nulla. Allora ci sò tutti i pussibuli di vultà veramente un ghjovanu ghjovanu.

A cunclusione hè simplice: i dui rami di a medicina moderna - a cirurgia plastica è a cosmetologia - ùn in micca manera di residente in una cunfrontazione, ùn compite micca cù l'altri è ùn sò micca invucatu à rimpiazzà l'uni. Si cumprenni perfetta à l'altri, travaglia per un risultatu cumuni. È à a fine, permettenu di prolongà a ghjovana, cusì desiderata à ogni età.