Cumu aduprà un vestitu longu cù una chaise?

Maxi vistitu di quellu annu ùn andà da a moda. À l'estiu, sò purtati - hè un piacè, è in a stagione fredda, ci sò micca prublemi: quale sorte di putita pò aghjustatu? Cumu possa un vestitu longu cù una chaise hè una quistione chì deve esse discutita. Sempre in una tendenza
Romantica, cum'è "vistimenti" di "chiffon" è altri draghici di l'aire, vestiti coquettish con stampi, in pseudo-etnicu o etnicu, sarafani in u pianu. Tali piani cumprati à i turmaghji o ligeramente più bassu per un bellu tempo è assicurà u so postu à e cime di a qualificazione. A quellu pesu di i ragiuni: hè elegante, donna, avvicinamenti per a chjesa cun una figura, hè cunvene (in particulare, se un tela ùn hè indiscabile) è sempre in una tendenza. Puderanu è purtati in ogni locu: à un picnicu, in u travagliu, è se u vestitu di l'altezza, pudete esse a regina di u ballu. In le notte d'uttane, hè abbastante per fate un mantellu o un prugramma chjucu nantu à e so spalle, si mette nantu à una cardigan o bolero, è chì hè perfettu. Ma quì i tempi caliu arrivanu à a fine, è di trasfurmà da l'ochji fora di vista (per quessa, in u cabinetu più profundo) perchè cù i vostri vistimenti longu preferiti per chì ùn vogliu micca! Cumu esse cusì chì in una capucera è un vestitutu ùn vede micca un bagnu ridottu?

A cumminazzioni di tissuti è a tulazione moderata
Immediatamente vò à vaghjime l'opzioni per esempiu chjucchi grossi, voluminati da un materiale cum'è una sintonepita o capelli quasi à u ghjinochju. Cù sti cosi, i vestiti longi ùn sianu micca bisognu. Move aside è ghjungi sportivi, perchè hè un stile completamente distintu.

Sì avete una cammisa di jeans, hè abbastanti capace di fà una cumpagnia di una sundress longa o vestitu, ma solu s'ellu sò ancu jeans. A stessa storia cun velluto (velour) jackets. In questi casi, a struttura di a materia ghjocu à e vostre mani.

Ciò cum'è citatinu, a grande importància hè a longu di a chaise. Short kittochki, arrivannu a la cintura, piacevate grandu cù maxi.

Sempre pertinenti
A megliu scelta, una maraviglia aghjuntu à un vestitu longu, hè una chjappione di coghju. A cosa hè stilata, pratica, sempre pertinente, perchè ùn vene micca di moda. Questa chaqueta hè indispensabile se vene cun un gruppu cù un vistitu in piena. U classic hè più preferitu: chjappi di culuri neri, marroni o bianchi. Ùn àbbia paura di cunghjuntà vestiti di noite cù una chjappione di coghju, più spessu hè stata stunata! In questu casu, un necessariu necessariu di una chjuchezza di coghju "classica" stretta, senza rettili è ornamenti especiales. U cuntrastu di un corpu di battini d'un magliu maxi è una spartera lacuna hè quella chì necessite.

Esperimentu!
Pudete afford and experiment. Se tenete una chjappola "pilotu", incù un vestitu longu, ponu ricaricà l'identità. Ci sò parechji motivi per questu:
  1. U settellu facenu turnà in u vestitu da un novu puntu di vista.
  2. Sta cumminazione hè abbastanza in l'ispìritu di i tempi.
  3. U vestu di sira in una "cumunità" cumerciarà menu difianti, è a chaise, per contru, vene à a prima.
  4. Una ghiaccia "pilotu" aiutarà se u so vestitu hè troppu strettu.
  5. Un charmu specialu dà u cumminciu un vestitu cù stampa.
  6. Inghjuluziunioru i manichi faranu a vostra imagina stravaganti.
Calzature è accessori
Specialista in u campu di a moda di sustegnu chì a scelta bona di i scarpi per quelli chì preferanu i vestiti longi sò stivali o scarpi cun suli chjuche. Sè vo site cumplettu cuncretiu pocu, dopu, senza esitazioni, ponu tene. Elegant botiloniu - una sclusiva bisogna. Ma s'ellu hè u vestitu è ​​sottu à u peddizzu, u calzari ùn serà micca praticàvule.

I prudutti ci deve esse sceltu in secunnu u cumunciu. Hè chjaru chì i bufali di l'aria luxu ùn si sò micca stallati cù a chaise denim.

U tettu di a purse hè ancu impurtanti. Ogni sacchetti enormi sò ingannati cù un vestitu longu è chaqueta. Ma l'embrague si pò transformà u vostru cumpagnu in una sera festiva.

Ci hè chì ùn ci hè bisognu di avè adesu à l'affari di u veranu chì ti piace, pudete sempre truvà a suluzione bjaita è stà belli.