Storia di a rivista "Burda"

Enne Burda hà sappiutu trasfurmà una picca edizione in u più grande di u mondu più grande è u più grande di u so cumpagnu di media, chì oghji pruduce parechji centu pubblicazioni in vintimisimu seculu in u mondu. In più di tuttu nantu à e spalle di Enne ghjate a vera storia di a creazione di a rivista Burda, chì aiutava una donna per vede u mondu di a moda è di stile belli sfarenti diversi.

A storia di a vita d'Anne Burda

Dìtemi a storia di a creazione di a rivista "Burda", ma per micca di esse chjappà a so "mamma" principali Anne Burda - ùn dicenu micca nunda in tuttu. Anna Magdalena Limminger, chì hè ancu Anne Burda, nascìu u 28 di lugliu di u 1909 in una citta vitàccia tedesca chjamata Offenburg. U nome sottu a quale Anna intrciu in l'istoria di u mondu hà primatu in a so zitiddina - era quella chì era chjamata da i so parenti perchè era assai afflitto à cantà una canzone di i zitelli chì era chjamata "Annchen da Trau". Dopu dopu à graduate di a scola, è dopu una scola di a scola, a zitella spusò à Franz Burda. Da u benessivu finanzamentu, a famiglia di novu hà fattu un dutturatu in a storia è una piccula stampa di stampa casa. Ma Annie ùn hà micca gustu à pusà per un locu è sia cun satisfied with what is. Sempre avia un bon gustu è era ben cunnisciutu in moda. Hè per quessa Annie hà sempri vistu cum'è Hollywood. U so credo principale in quellu tempu era: "Se ùn permettenu micca vostri finanziari à vestisce da Dior, una labbra è u filu, u gustu è l'imaghjinazione certamenti avissanu aiutu modellu è eleganti ...". E ancu à a so mòglia trà i trè figlioli, a donna ùn hà mai cambiatu u so gustu è l'altru gustu.

Storia di a rivista

À quaranta anni, Enne Burda decide di realizà micca micca solu com'è una mamma, ma ancu com'è una donna riescita. E in u primu locu, era motivatu da l'intaressu di i so amichi, chì si cacciò incuncessivamente una donna nantu à cumu si manca di vede cusì bedda è vestitu. Dighjà in u 1949, Enne hà pigliatu a prima di pubblicazione di u so maritu in i so propriu mani. A prima basa di a creazione di u so "figghiu" era a stamperia di micca libri, ma riviste. È a prima rivista, chì visti a luce da sottu à l'arnevillage di l'editorial Enne Burda, era una rivista cù u stessu nomu, "Burda Modern". Hè stata cun l'aiutu di sta rivista chì Enne hà dettu di risposta à tutte e cumbiu tormentannu i so amichi.

A idea assai di pubblicazione di una rivista di a donna, chì mudele di moda di e vestiti eleganti di e femine sò stati posti, turnò à esse un affari rendi assai prufettu chì dà un inguernu excellentu. A circulazione di a prima copia di l'edizione di a donna era circa circa mila. Ma in quasi quindicina d'anni, questa circulazione in Allemagne ùn hè solu à un milmu di copie. A rivista "Burda" hè diventatu un veru rigalu per u sex fair in tuttu u mondu. Hè per via di a creazione di sta rivista chì e donne anu saputu, per l'esempiu di l'Enne insuperate, cù i so propri mani per creà per elli vistimenti di moda chì hanu sottusicatu a so imaghjina. Ma l'autore di a rivista ùn mancà micca à tuttu u puntu è hà struitu a so pubblicazione. In citta cum'è New York è Manhattan, Burda hà apertu small boutiques, in quale hà arrangiatu per fitting a mudelli di ropa chì uffrì à i so lecturi. Tali "modè di mostra" hà avutu un successu enormi, chì, à u turnu, influenzi influinzati l'aumentu in a classificazione di l'edizzioni stessu. L'obiettivu di Anne era per piace à tutti i lecturi. Dunque, hà firmatu chì a cunvenzioni di i mudelli di a prupietà prughjettata sarà in u primu locu. A strada, anche u fattu chì Burda puderia dighjà di tuttu, ùn ùn cessò di diventà cun edifizii modè è eleganti chì hà costitu cù i so mudelli chì hà postu nantu à e pagine di a so rivista.

Dopu un pocu tempu, a rivista Burda Modern hà cessatu di esse solu magazedda è hà avutu u statu di qualcosa più di più è glubale. In u mondu, i stati eranu stati, induve e primariu li pittori puderanu cumprà robba per elli, chì era necessariu per certi mudelli di costume. Inoltre esse pudete cumprà accesorii speciale è ancu vechji extractos di a rivista ella stessu.

Espansioni di e fruntiere di a casa di pubblicazione "Burda"

Dopu a creazione di a rivista è u so ricunniscenza in tuttu u mondu, a piccula stampa di a famiglia di a famiglia Burda hà avè acquistatu u statu di a più editore chì era parlata in tuttu u mondu. In più di a rivista Burda Modernu, u mondu vede una altra revista, "idea di Burda", chjamata "internaziunale Burda". Questa edizione hè stata cunsacratu à a cucina è e so funzioni. Ma a storia di creazione di magazines chjamati Burda ùn finisci micca eddi è edizione editale chjamati Anna, Karina è Verena sò stati aghjuntu à i so "furmelli amicificati". Questu hè un manualu longu per a tela, in più di fà i so propri palori L'adduzzi di l'arbre di Natale, i ghjoculi è i pupi. In i pagine di questi rivali pudete truvà cunsiglii nantu à u brocche, aghja, l'arrangementu di una casa, un giardinu, un giardinu. Questi rivuluzi foru micca solu per l'ocio di a donna, ma per a famiglia sana. Un fattu interessanti hè chì ancu i genitori sò voltechji dispacciivi avertini di tali magazines.

Ùn hè micca per casu chì in a guerra di a Germania Enne Burda hè statu chjamatu "miraculu di l'ecunumia". Equivalent to how went beyond the scope of a single magazine, hà pudutu alcuni à u paese in tuttu, chì l'hà purtatu è a so famiglia di "famiglia" è grande successu. In l'eredi successivi, a donna hà da pudè abbandunà centenari di paesi duve a so "parolla stampata", vint'anni, à quale hè traduzzione di u dumanda, è un milionu d'armata di lettori è admirenti di a publicazione, sò stati leghje. Enne Burda hè stata riittata da l'edizione in u 1994, trasfirendu tutte e so legdbe di u famosu Burda à i so figlioli. In u 2005, u 2 di Novembre hè mortu. E donne di tuttu u mondu vi ringracaranu l'annu per parechji dicennii perchè hà amparatu u mondu per vede bella è ghjè dinù dopu a so morte. Dopu tuttu, l'editoriale "Burda" vive è si prumesse in quellu ghjornu, incantevuli cù i so publicità interessanti cù a so revestita chjamata "Burda".