Schedrivia - storia, tradizioni, credenze. Testi di salottu in lingua russa è ucraina

U periodu di razioni cumincià cum'è carols. Schedritki (ginirusi) sò riti chjappi realizati duranti i vacanzi d'invernu à a vigilia di l'annu novu, questu, u 13 di ghjennaghju. A prima matina dopu, scuzzulò. A Generosità hè a Rinasciuta d'annu, quandu i ghjovani andà à e so casa, è deside a felicità.

Pudete indirgia à tutti, ma spicchè solu nantu à l'omi. Hè cresce chì l'omu chì intrinu hè entra in casa darà felicità è prosperità.

Shchedrovki in u Russo u ucrainu. Brief history and traditions

U costume di e prestitu hè vinutu da noi di i tempi antichi, forsi cristiani. L'annu novu hè un vacanze chì pareva u risultatu di un mudificazione in a cronulugia. In i tempi antichi era cunzidiratu assai impurtante è ghjera chjamatu Vasiliev u ghjornu. Parechji crede chì a destinazione di l'annu sanu deddi à quantu passate i vacanze d'annu. In cunnessione cù questu, parechji riti è pruibii sò stati formati. In u vechju annu, a più popular era u generoso. A notte di Vasiliev, u patrone hà avutu per alimentà l'alloghji cun tartassi, carne o qualsiasi pratiche fatta da carne di maiale. Vasily era cunsideratu u patronu di i prudutti di porchi è i porchi. Ci era a crede chì, se ci era pienu di carne in a tavula, l'animali si multiplicaranu è i pussibuli avaristi bundanza è abbundanza, chì anu cantatu nantu à i genèculi.

A ghjurnata generosa, o bona notte. Ilya cammina nantu à Vasily, Carri una munzonda d'abitazioni Quandu oghje crescente, Priscimenti Ghjuda, cente, u triple è ogni pashnitsa. In u campu u core, In a casa hè bonu. In u campu di i spicululosità, è in a casa - una patty. Hello, Felice Anu novu, cù Vasily!

A mamma di Vasilieva Ghjè vultulata, Tagliate u granu in u campu. Patre, Diu, triu, Ciliegie, scherzu.


Sicondu u calendariu cristianu, 13 di ghjennaghju hè a festa di u Melchinu Monk. In regula, chjamati sò i scritti di una bonna vendita, assai rami, paci, salute, benessere, una espressione di rispettu per a casa è i patroni. Questa tarda i ghjovani ghjente cugliavanu, danced, sang, manciò Melanka. Pudete offerà in russu è in ucrainu. In certi canzoni rituali, ci sò riferimenti à Melania.

Oh, dami e donne, Chjamate a casa di Melanochka, Melanochka per camminà limpi, Ùn colpu à l'appena. Yak poskodit, remembrance, yosti zvarit ya nakriє. Dobriy vechir!

Capra, Melanka è Tziganka Ydut in podvir'ya our zrantku, À tutti i voce generosivi: "Demu per quelli kobashi!" Vatagi hà vivitu, bona è radicali tutti a ghjinirosità. Hodjat rjazheni - anche smih E da u celu siple-siple snig.
À una ghjennuna ghjurnata, preparanu un kutya, ma, a versione di u 6 di ghjennaghju, ghjenuvesi generosu, cun pienu di carne è bacon. Panacore, tartufi, vareniki. Hè cume chì a più ricca a tavula, u megliu per l'aluno. Quandu si fa scuru, u ghjovanu vai per a so casa è chjaru ghjinirosità. In u distante passatu, solu e scatudi ghjucanu, l'oghje chì ci hè chjosu. Ci hè una crede chì questa notte apre i celi, è u desira hè sicurau per fà realità.

Cumu serà generoso? Divertente, divertente, canzone corti per i zitelli

Pudete esse generosa, cumpagnia o cumpagnia. Andate à cantà e canti rituali, hè vera à migliurà i testi belloni è pigliate un moddu alegru, perchè vulete avutu a felicità è a prosperità cun un surrisu. Assicuratevi di piglià u granu cun voi. Questu hè un simbulu di a fertilità, sò stati in a casa durante u cantu. Schedritki pò esse mandati à u patrone, a anzianu, a zitella, u zitellu, a famiglia. Inoltre chì ci hè generosità curta per i zitelli, ghjucanu, divertitu, parodie. Pudete dì:
Quantu averebbe aspetta, So much for you pigs; Quanti arburi, Sò parechji vacchi; Quanti candele, tanti l'agenzia. A felicità per voi, Maestru cù a hostess, Grande salute, Felice Anu annu Cumu tutti i ghjunti!

Bona sera, ghjennuna ghjurnata, persone per a salute. Chì ghjè tia, a soldata, Chì ci hè tia, furnite? Carri subitu a la finestra. Ùn aghjunghje micca, ùn fate micca, È per tuttu.

Shchedrik doppu, ùn sò micca zgirshy, Give mlintsya, Kotry bilshy! Що щедрошка, Quì päť, Що й щедреник, That th varenik.
Amparate per parenti, amichi è amici. Ideale, in anticipu per avvistà i patroni. Per u cantu, i boni di a felicità, i suldati ricevenu un premi da i patroni. Dà candy, cookies, pane di ginger, diversi documenti, soldi. Eppuru, vultà i cantati rituali, ricordate chì ghjinirosu, in u primu locu, sò i purtàvanu di u bon bulu, u bè è a felicità, è micca solu disposti à guadagnà stu modu. Questi ghjorni festivi ghjornu impacientemente à e zitelli chjamati sott'à 5 anni. Cumpressinu corti rassdivvi.

Schedrovka ghjinirosu, Sottu à a finestra, scappa, Chi ram, chi sheep, Serve blinza, ùn muzzicà, ùn fate micca, È per tuttu.

Shchedrik-Petrik, Give me a varenik! Spoon kashki, A salsa di u salottu. Questu hè micca bè, Dàtene un saccu di grassu. Purtate prestu prestiti, ùn fate micca li fugliale i zitelli!

Shchedrіvochka svobeduvala, Z Novim rock u vostru vital. Shchob і свині в Вас веся, Щоб і chicken era portatu in voi, Щоб і кіт у хаті нявкав, І собака в дворі гавкав.

Shadrovki cuntempuraneu

In u distante passatu, i castagni sò stati assai impurtanza. Hè stata creu chì quelli chì ùn anu micca generoso sarianu, a vacca sia fatta fatta, u vacche ùn sarà micca mantinutu, è a vindma sarà pessimu. Avà, sò ghjenuvesu per divèrntu è fà l'amici è l'amici cuntenuti. Ritu modernu rassdivvi hà un significatu hidden. Canti di Cristu è a Mamma di Diu, aiuta per capiscenu a cultura di prima Russa. A diversità di carols, ghjinirosità hà assorbutu parechji di e tradizzioni cristiana di a chjesa di u tempu, hà surviviu à questu ghjornu. Avè analizatu i canzoni rituali da quistione antica à u nostru tempu, hè pussibule trace cumu chì a credenza pagana reintegra gradualmenta a religiù cristiana.

Vorobushek vola, Tails twirl, E voi, i persone, sapete, Sacciu fade

Una ghjennuna ghjucata o Melanka hè una festa di disfressi, rilazioni. Hè stata creu chì u più u mummi venenu, u più successu di l'annu serà. Questa ghjurnata hè una tradizione, quandu a primu star starete nantu à u celu, si sente à a tavula cù a famiglia sana. À u stessu tempu, i ghjovani ghjurnati in casa per vugliu a pace, u bon u bon capiri. Generali ghjucanu strumenti di musica, cantà, ballà.