Cumu applicà l'ombra?

U cambiamentu di l'ochju per una quantità numerosa di e donne hè basu per l'impresa di ogni ghjornu. À a sira di u maquillu, l'ochji sò più prominenti. Per creà u maquillaje benessiri, avete a piglià à cuntà u fattu chì si deve esse cumminati cù l'stile è una figura uniforme di a donna. In questu casu, pudete ditevule à definisce a paleta di culore è amparà cumezza sfumature. Inoltre, avete bisognu di sapè cumu applicà l'ombra à l'ochju.

Regoli per l'apparenza di l'ombra.

Prima di applicà l'ùmmira, deve travaglià prucessi di purificazione di a pelle. Questa prucedura hè impurtante per assicurà chì l'ombra ùn viaghjate micca o fallenu dopu l'appiicazione. A purificazione di a fàccia si deve esse realizatu cù l'aiutu di parechji toni, creme, gels pè lavà o sapori ordinariu. Dopu a limpiarii di a pelle, hè necessariu di impugallu a pelle à l'ochji è cumincià à appiecà à i pariglii di l'ochju, utilizendu i seguenti suggerimenti da l'artista di maquillaje:

  1. Prima di applicà à e parolle, applicate una crema nutritiva nantu à l'ochji è lasciate per assorverà. Appena, copre l'oculidi da a basa. Ella pò cumprà risu o fundazione. Sì l'ùmmira anu una tela di crema, allura u prucedimentu di supra ùn deve esse fattu. Dopu tuttu, tali ombre sò fatte cù l'aghjunzione di un complexu frescu, è per quessa, quandu si chjorte cù u prigu, anu da necessàità di cullà.
  2. L'ombra ci vole à appiicà à e parolle parolle prima di aplicà eyeliner o mascara. I rossi di l'ombra ùn ci micca di u pezzu di i pissure, perch'elli darà volume in stu modu.
  3. L'ombra deve esse appiicati cù l'aiutu di applicatori speciali. Per l'ombra seca, un pezzu largu cù i capelli naturali hè adattatu. L'ombra di u lintu liquidu deve esse appiicata cù frette di u dete. Li movimi sò fatta da mezu à u centru di u seculu à u cantonu di l'ochju. In questu direzzione, hè bisognu di aumentà a intensità. Per l'effettu di "ochji aperti" hè necessariu copre u cantonu internu di l'ochju è a splita sottu a fila di eyebrow con lume raghju.
  4. U culori più notti di l'ùmmira hè vicinu à a linea di crescita di i cissuri, è l'ùmmira lustru di l'ùmmiri vanu à l'cellre.
  5. Ùn fate micca transizzioni assai piccati, avianu bisogna be smooth.
  6. Quelli chì anu a cumpagnia brillanti hà bisognu di spirimari cù 3-4 sfumature in u stessu tempu.
  7. Per creà una transizione sua, utilice tons auxiliares.

Classic eye makeup.

Dopu à i prucessi di pulizia, i seguenti movimi consecutivi sò realizati:

U regula principali di u meccanisimu classicu hè di debbità ombra i fruntieri è i prezzi selezziunate selezziunate.

Technique "Occhi affucchinu".

Quist'annu sta tecnica hè largamente fatta in tutti i manifesti fashion possible in a tendenza di a stagione. A tecnica di "occhi affucchera" hè dinò:

  1. Per l'appiecu, pudete aduprà l'ombra di una paleta di culore, ma cù tonalità distinta è sfumature.
  2. Hè ricompatente per aduprà un lapisu contouru di u listessu coloru cumu u più difettu in u maquillaje.
  3. L'ombra sò superimpoppiati in certu zoni: l'ombra foschisa sò appiicati à u fondu di l'età di u mudellu, i tonalità luminosa à a parte mediata, è i più chjucchi à l'area sottu à l'arcu.
  4. Inoltre, u piobu celu hè tintatu, ma a zona di culore hè più chjuchile è in questu casu solu 2 colours seranu usatu: u più difettu / chjaru. L'ùmmira cchiù fosca hè appiicata à a superficia entera di a vuccata, ma l'ùmmira cchiù ligera hè appiicata à u cantonu internu di l'ochju.
  5. Coni anch'elli (densamente) sò pintatu.

Un rolu impurtante in questu casu hè ghjucatu da a scelta bona di a paleta, è dinò a qualità di u pruduttu.

E règuli di sguassà liparosu d'ochju sicondu u culore di l'ochji.

In a paleta di un tutali di 7 culori, ma l'ùmmira, u tonu è i toniti in questi colori sò parechji. Puderanu a culore perfetta per sè stessu hè assai difficiule. Eppo, quandu, in a tenda, pudete aduprà a sampler per sceglie u tonu bien, ma se ùn ci hè micca una pussibulità? Ogni annu femminili sò oghje sottu à u culore di i so ochji, inveci di cuntrastanti toni. E questu hè sbagliatu. Dopu tuttu, un'alture solu cuntrastu uttenà a distingue l'ochji nantu à u fondu generale. Sì ùn avete micca, tandu solu fassi è i vostri ochji saranu sfundate.

U rapprisentanu blu di u ghjornu sessu sarà cù sfumaturi di rosa, viole è ovini. Per i femine cù l'ochji verdi, utilizate purpuli scuru, cattaneta, terracotta, cobre, grigio, gris e tonalità scura. E zuttimi bianchi sò avvicinati da eterna in ùtri ocher.