Cumu apprendre à esse un cumpagnu cumpagnu?

A cumunicazione hè unu di i cuncetti chjave chì sottu sottu a definizione di "l'omu". Ghjè per mezu di a cumunicazione chì sò cusì sfarenti di l'animali chì ci sò. A causa di l'abilità di parlà è di custruiscia proposti longu è focu, pudemu espressà a nostra attitudini à l'altri populi, dumandate aiutu è aiutà. In fine, senza cumunicazione, ùn pudemu micca confessà ancu u nostru amori à u nostru queritu.

In ogni casu, anche u fattu chì a maiò parte di a ghjente hà sappiutu di parlà, sfurtunatamenti, micca tutti quelli di pudemu esse interlucutori interessanti cù quale l'altri abitanti vulete passà l'ore di u tempu liberu, solu per sente a frasa annunca da i nostri bevi. Allora quantu pudemu diventà altimà oratorii chì puderanu manipulerà, rirendu è ghjustu l'amore cù l'audienza cù qualchi parolle ghjusti?

Strangamente abbastanza, hè assai faciule di diventà un rhetoricu eloquente, anche u fattu chì si pigghiò più di un annu per ottene maestru in questu articulu. À u cori di ciò chì interessante per i ghjente chì circundanu, prima di tuttu, hè a nozione di "sorpresa". Sì, hè per l'abilità di sorprenderà l 'udienza cù ogni sia frase è avemu diventendu interessante è, in un sensu, attraenti parranti. Per esempiu, avete interessante per vede tanti cosi chì sapete sapendu chì ogni pezzu di u truccu hè fattu è ciò chì aspetta in a finalazione di l'avvenu magicu? Eppuru ùn hè micca! U stessu hè veru di l'abilità di parlà - vi pudete cunsevvi di una persona arbitraria bona, ma se dice u listessu chjese ogni ghjornu chì avete lettu in u libru "101 l'acutella più bellu", nuddu surrisu, ma solu esci da una parla , per esempiu, per rifletti rudimentariali o fisica quantum in a vita di una persona ordinaria.

A secunna lezzioni più impurtante per esse scritta prima di avè principiatu à sognu di divintà una gran retorika hè chì ùn avete mai pruvate à parlà di ciò chì ùn cunnosci micca. Hè pussibule chì ùn avete micca un sapè in profunditat, ùn importa ciò chì, salvu una solu. Allura pruvate à sorpresa di persona cù ciò chì cunnosci micca nantu à questa mena, è ùn circate micca di ricunniscenza univirsali, sustegnu di cumunicazione nantu à temi chì avete sente in a vostra vita per a prima volta. Parechje persone fate quantu à esse attu à un tempu in quandu u tema, à un certu è cumprèvule per voi, ùn pò micca esse cambiatu, cum'è chì ùn pò micca solu esse silenziu. A risposta, com'è sempre, hè simplice - l'autorefricatzija vi aiutà. Forse dinù, quandu sò cunfrontu cù una situazione quandu site esse ubbligatu di sustegnu a una conversazione di qualcosa chì ùn cunnosci micca, pruvate d'utilizà a vostra ignoranza è invece di dumandà à l'altri nantu à u tema, pudete ancu pruvà d'utilizà a vostra astuzia è dumande à l'interlucutteri qualcosa, in questu nantu à questu sughjettu, avè bisognu à penserà è longu di pruvà una risposta, perchè pudete dà una picca d'aghizza, ma ancu un interessante per a vostra cumunicazione. Se ùn pò micca fà questu, pudete solu traduzzione di a quistione risposta per voi, in forma di una besta à qualcuna altra persona in u vostru gruppu.

È, finarmenti, a terza essenza più impurtante chì alcuni più o pocu pupulari pupulari in a so ghjuvatu pussedi è l'audacia è a mancanza di pudorissima eccessiva. Ricordu sempre chì quandu dicerete qualcosa, dite parolle, frasi è urdinarii sodu à i mo pirsuni cum'è a tù stessu, chì pò esse ghjustu è cumincianu a parlari so avè da scurdà rapidamenti di voi è vi sarà obligatu à pusà à i marchi è u tè sipatu silenziu, mentri quarchi Vasya Petrov da a pianta amuse è amuse u circundante, cum'è l'amaze cù i fatti nantu à una machina. Per quessa, hè assai impurtante per ricurdà chì quandu avete apertu a bocca è pronunzianu u primu sonu - da quandu avete fattu u rè di u triunfariu, è hè questu cun quandu longà hà presu prima di esse deposu. E cumu si lu regnu di u regnu? Correctamente - altamente, chjaramente, multitùtule, intelligente è più impurtante - abbastanza. Trasfurmà da questu, facemu a formule di a formula per una retorica ideale: bona retorika = un discuritu forte è chjucu + suggerimenti culturali, imprevisti è interessanti à l'altri.

Infine aghjustate chì u principale ùn hà micca paura di parlà è espresione a vostra opinion personali, perchè e persone chì sò solu accunsentutu cù altri ùn anu mai hà amatu, è ùn amarà micca. Ancu s'è a vostra opinion si contradicassi u pensamentu di l'altri - spieghendu ciò chì pensate, è da tene, almenu, esse reseguitu per a vostra valentia per iri contru à l'altri, è se "dimustrà" a vostra opinion contradictoria cù l'aiutu di un discorsu rigulari, l'interlucutori ùn dicenu micca nunda di mala, ma solu l'aghju gràzie per i maraviglii maravigliosus duie elli stanu à stu discursu eloquente.