Vittorie di Russia 2008

U 2008 era un annu di vittori pi Russia. "Zenith" hà venutu à a Copa UEFA, una brillantissima vittoria per u gruppu russu di ice hockey in Canada. U squadra di football di u russu, per a prima volta in 20 anni, righjunsi i 14 finalsi di u Campionatu Europeu. A Russia vincìu u primu locu in u cuncorsu "Eurovision 2008", grazia à a vittoria di Dima Bilan Moscow vi ricevi u cuncorsu "Eurovision 2009". Ùn si ne stava mancu appena è industria di a moda.


U gruppu creativu di a Liga di Oro di Russia fici furore à u XXu Congruamentu Internaziunali, dedicatu à e tendenzi di a moda in u mondu di bellezza, in Rio de Janeiro. L'audiatu aplaudiu fermu à a realizazione di i nostri megghiulori.

Rio de Janeiro hè una cità di divertimentu situata nantu à a spiaghja di una di e ciumi più belli in terra. In questa "cità magica", cum'è di i brasiliani l'invucò, à a fine di maghju hà fattu l'avvenimentu grandiose in u mondu di l'arti di perru di pelle, organizatu da Intercoiffure Mondial (l'organizazione punenti di i quattru classisti) Intercoiffure Brazil and Hair Brazil (Esposizione di bellezza, perscultura e estetica) , XX Cungressu Internaziunale.

Un tali avvenimentu significativu hè tenutu una volta in 4 anni in centri culturali di i cuntenutori diffirenti. Parrucchieri di tutte e mondu representanu a so cullezzione à i Cungressu, cumu a cumunicazione è a cooperazione trà i prufessiunali di i salute di bellezza.

Questu annu, L'Oreal Professionnel è Wella Proffesionals - dui big companies di a bellezza industria - aghjanu cumpianti in u mulinu di u XXu cunvenzione mundiale di l'Intercoiffure Mondiale.
I megliu stylists eranu rapprisintati da i meglius stylistichi d'Italia, Germania, Russia, Giappone, Cile, Brazil, nord d'Europa, Bulgaria, Austria.

A prova di u gruppu russu "Golden League" hè stata ppianuata per a finali. Prisidenti di Intercoiffure Russia Alexander Mysin hà caputu l'impurtanza di a Russia in questa mostra. Duranti sei mesi, principia per preparà un show russu. U designer di i costumi era un ghjuvantu è talentu di a moda designer Ilya Makarov. L'scrittura scriptu è a selezzione di u fonogram era attribuitu à u direttore Nikolay Zatylkin, cunnisciutu in perru di pelle. E, sicuru, i nostri magníficu membri di a "Liga d'Orienti" Russa, senza talent è energia irreprimissibule di u quale, u nostru spettaculu ùn saria micca cusì magnificu: Yegor Molodkin, Alla Nikitina, Valery Lazarev, Anastasia Panasenko, Igor Kulakhmetov. Oghje da i primi sordi secondu l'aria. I ciumi d'oru di i tempii, largheghji vastamenti, a grandezza di a Russia prisentata nantu à a schermu, maravigliate di tutti. U gruppu di ballu "Mirage" sorprendenu à l'audienza cù una combinazione lacuna di i danza folklori russi è a cultura muderna. U liberatu di i bè modelli hè stata benèvuta cù tempestu applause. In ogni casu, a parti più interessante di u spettaculu era ancu per vene. A salute finali di mudelli cù braids estilizati in vestiti di boyare è u mudellu cintrali cù una decorazione fatta di capelli naturali, creatu da Valeria Lazarev, in a forma di cume d'ore di a Cattòlica di u Cristo Savior, causau una tempesta d'applausi, l'audience aplaudiu sottu à l'exclamazione "bravo", scontra a nostra "Golden League" Russia. Stilisti russi eranu cuntenti di stu successu, chì bandeti bandiera russo da u stadiu, accolti à i visitori di 52 paesi.

A grandiose parte di u XX Cungressu Internaziunale era u spettaculu è u prugramma per i juniors. Dopu tuttu, u cumandante principale è l'Intercoiffure Mondiale, è Intercoiffure Russia hè di sustegnu è prumove a generazione ghjovira. Per elli, anu stati urighjani per i principali attraversu di u Rio: u Monti Corcovada, nantu à u quale si trova a famosa statua di u Cristu di u Salvadore, u labirintu quaint d'isuli è a roccia di Pan-de-Asukar (Ras d'Asucar - Sugar Loaf); seminari di ghjornu è classi maestri. U nostru paisi era honuratu di rapprisintari i venuti da a cuncurrenza russa 2007. Dui ghjovani mastri, Nadezhda Krysenko è Ksenia Sivets, anu a rara possibbiltà di acquistà u mondu cun u travagliu è di rializar cù dignità in a ghjuventù di u mondu.

"Sò felice chì era u mo honor pè fà esce u show di Russia à u Cungressu. A Russia hè un paese grande, è pensu chì a nostra stima averebbe quessa. Sò assai orgogliu di a splutazioni di u nostru modu creativo "Golden League". Fare tuttu ciò chì hè pussibuli per assicurà chì i capelli ghjillani anu più oportunità per migliurà a so prufessione. E spergu chì i juniorsi, chì anu l'uppurtunità di representà u nostru paese à u XX Cungressu Internaziunale, spettarà in quattru anni in parte di a "Liga d'Oro" di Russia ", com'è comentatu Alexander Mysin. "Doppu a mostra, avemu ricevutu i invitazioni per visitate i classi maestri à altri paesi. Avemu bisognu di rializzà sta pussibilità in u futuru vicinu ".