Cumu attaccà un arcu di carta

Hè assai piacevule per riceve è sopratuttu per fà aghjunghjini in un bellu paese originale. Pudete, per suprattuttu, pakkà per i soldi in a tenda. Ma hè megliu per pacarate u regnu, invistendu una parte di a vostra ànima in u prucessu. A corona di u rilassu di donu serà un attellu di culore. In modu, l'arcu ponu accettà e di felicità, l'usanu cum'è accesorii di moda, appiglianza in sirvule, decore interiors. Fighjulà cumu per attachete un arcu di carta in parechji modi semprici è intricati.

Cumu attaccà un arcu di carta ordine

  1. Pigliemu una rigalu cinta di paper à circa à 1 cm d'amparenione è tagliate un pezzu di 50 cm. Da una parte di a cinta di carta, reticulecè centimetri 5-7 è piumate a cinta à a mità in a forma di un semicircellu (l'aghjettivu hè statu). A punta longa pò esse trimmed.
  2. Cù dùi ditti avemu a basa di u "ore", è l'asprama finita di a cinta di carta si troppu in tutta a tabulazione - facemu a media di l'arcu. In u mezzu ci arrubbenu u sicondu "ominu" - avemu avè avutu un arcu, cum'è cordone di pene. L architettura ùn stende micca!
  3. Avà determinate a talla di u prufilu finitu. Pull o aprire l'ore à u prezzu desitxutu. Hè necessariu per attruisce cù cura. Invece chì u papatu di u duminiu hè più lastu, quellu sempre lacrime.
  4. In principiu, u prughjettu di carta più simplice hè prestu. In cunclusioni, u nòddu pò esse pegatu o rinfriscati cu curatu. Per fà l'arcu pruduce l'orgànicu, i chjude spiegli sò tagliati 1-2 cm più di l'occhiu. Quandu u decoru, l'orli di l'arcu sò colpi nantu à a cima. E da u fondu à l'anguli right da l'altri findi liberi cadunu.
  5. Se utilizate una cinta stampata stampata especial, l'espansione pò esse stata più autentica. Dopu a furmazione di l'arcu, hè cunsigliu di stretchiri l'fini trà u mandolinu è u cuteddu - a cinta fuglià incù un bonu spirituale.
  6. U pruvucariu solenni simpaticu. Mi piace assai più elegante doppia (triplete, etc.). Per fà un regnu dùnanu, dopu à a furmazione di u primu nudamentu di l'arcu per strinte (cola) ùn hè micca necessariu. À u cuntrariu, duveria esse assai spaziosa. Puderete pudete formà nantu à a seconda tabulazione per ogni parte, sughjendu a cinta di carta da mezu à u mezu di u fille. Hè più còmicu per aduprà una cinta separata di cinta. È chì l'arcu era culuritu, ricunnumannemu aduprate laminativi di dui culori.

Cumu a Tie à Bow Butter

  1. Avete bisognu di duie cintunei di carta: una larga - 3 cm, u sicondu estremu (una lunga inflatable hè una ligata). Tagliate una cinta larga un metru è mezzo. Fold à a meza. Da l'internu di u curbitu, guariscenu sopra una cinta stretta di a stessa lunghezza ghjustu à u mità di a cinta larga. Perchè, averemu da cullà per cullà un arcu.
  2. I Cesare sette sottucatturà a curva in forma di una piràmide truncata. Questu hè chì i ribelli seranu tagliati, è in u centru, a ribata sarà unita. Per assicurà chì a cinta stretta hè micca sbuchjata, ponu esse stati cun stapler à a basa di u cut.
  3. Allora, cuminciannu da u puntu di plegà, l'estiu deve esse divisu in quattru segmenti: 9-9-13-14 cm. À e fruntiere di issi segmenti, riparemu una cinta larga nantu à e strade di u stapler: da u fondu à u cima - da a cima da u fondu - da u fondu à u cimiteru - da u cima à u fondu. Questu hè un tipu di trapeziu. Per fà u pruduce tornatu simetricu, u primu calevuli hè fatta in modu più listessu cù i trè seguenti. A cundizione più impurtante: ogni unu di i quattru segmenti di una cinta larga hè stata cun dui clips. In questu casu, una cinta stretta ùn deve passà liberamente entre elle (per quessa a cinta principale devia esse larghezza).
  4. A fine, ùn deve a tene un filu fino è coglie un arcu cù una farfalla. Tails di un arcu pò esse ghiacciutu cù tisei, di disolverà in strisce strisci, per rinforà figurativamente.

Cumu attaquà un fugliore di l'arba

  1. Un arcu assai bonu, è dopu qualchì entrenamentu hè fattu bè ràpidamente. Cunsiderate l'opzione, quandu ùn ci hè micca una cinta di carta special. Piglià u papetu chì vi piacevuli è tagliò a tela: 4 piezzu di 10x1.5 cm; 4 piezzu di 12.5x1.5 cm; 4 piezzu di 15x1.5 cm.
  2. Avà, ogni tira hè dovutu cun un oligonettu ("agulla"), è l'estremità sò inturniatu. Get 12 petali.
  3. I loidi di l'elli stessu simule meticulosi simplicitamenti in forma di una fiore cù quatre petali è cola à tutti in u centru. Puderete trè tene di tuli dimenisuni.
  4. A fine, aghju pututu trè parte di u fiore in l'altru cum'è matryoshka - u più chjuchju in un grande, è aghjunghje l'inseme. In questu casu, i petali di a parti suprema (più chjesa) anu sia situatu simétricamente trà i petali di a parti infermale - u vignaghjolu devini esse più magnificente. U mezzu pò esse décoré cun un ringlet addiziale, foglie colore in forma di stamens, o qualsiasi accesoriu. Per via, i migliori ùn sò micca stati pegati, ma cusitu cun un bonu buttone.