Cumu cammellu un cane degne

Ogni caminu in l'aria aperta hè vitali per ogni ghjugliu. Questu hè fatta da solu per trattà e cose naturali à l'esternu di u muru di l'appartamentu, ma dinò, igualmente impurtante, per mantene a salute è l'immunità di a vostra robba in u livellu propriu. Ma ci sò parechje raccolta generale chì deve esse siguita da tutti i ghjurnittori di dog.

Cumu basta à passà un cane, e regule generale per ogni razza:

  1. Cammina u cane, è ancu di l'alimentu, ùn deve micca più di 2-3 parsoni da a famiglia. Questu prutegevi di a disubbidenza di a petra è u risicu di perdizzione duranti un passaghju.
  2. Cammendu cun un cane hè preferitu prima di manghjà. Un ghjocu urbanu urbanu mediu generalmente necesita dui camini di ghjornu durante almenu 30 minuti. Prima, ci vole à dà a vostra bagna petite à fà cresce, è dà un certu esercitu fisicu è cumincià à travaglià l'equipi se u caminu hè cungliu cù u prucessu di furmazione.
  3. Per accustomà u cane à spassighjà deve esse in i posti remissi da a strada, da parti di altri cani è di a grande congestion di e persone. Tutti questi sò fattori distrette per a vostra mascu è ponu esse stimatu è incontrollable. Accustoming à l'ambientu duvia esse graduali, perchè u vostru ghjinu ùn esce da u cuntrollu. Ma, in u stessu tempu, ùn hè micca avà à scacciallu, dannu diversi cumandamenti è cuddinu à sè stessu.
  4. Per caminari in cuncepimentu urbanu, hè assai impurtante per insignà u cane per caminari nantu à carta. U collu duvere esse sceltu bè, fate l'attaccu à u collu di u cane, perch'ellu ùn pò mancu fà. Leash deve esse elettu pocu longu, ma cù attrazzu supplementu. Prima di vultà à andà cù a vostra petite, permettenu andà à u collu è di corruzzione in casa.
  5. Se u vostru ghjocu hè sempre un cucciu maiò, chì hà digià passatu tutti i vaccinations necessaries, avete da piglià à a strada più spessu, 15-20 minuti dopu ogni alimentazione è ancu dopu à u so despertante. In questu casu, avete bisognu à vigilà dinò u so cumpurtamentu: quandu si cuminciò à fuss, corse à l'appartamentu per circà un spaziu cusì cusì, tocca à aghjustà immediatamente è purtalla à a strada. Ùn ùn andà micca cù a vostra petite nantu à a listessa viaghju, e cammini serà più diversu è interessante, chì permettenu à u cucciu per megliurisce u mondu circundante.
  6. I vertichi, i chjazzi è i parchi sò i più boni piazzi per passà un cane, appressu per quistione. Appressu à i scole, kindergarten è i parcorsi (è in i so territorii), u caminu di i cani hè rigoratu. In l'estiu, siddu avemu bisognu à piglià i nostre animali di quattru pede per a natura. Ricurdativi chì ogni ghjallaghju duveranu longu, longu cammini da u tempu.
  7. Certi diritti di cane sò sicuru chì un ghjacqui adultu di un paddock per ghjornu hè abbastanza. Questu hè fundamentale incorrectu. Hè assai probabili, sta parolla apparuta apparente per laziness elementari o impiegatu di i patroni. Ogni passighjate (almenu duie per ghjornu, è per razzi mediani) tri du durà almenu 25 minuti (in u invernu, in i ghjàllici severi, pudete camminate per 10-15 minuti in a manera di micca di cungià u cane).

Hè a ghjustizia per passeghjà u cane in l'invernu

A durata di i caminu d'ingassi hè principalmente affettatu da a razza di u cane. Puderia, a gimelli di sta razza particulare à e cundizioni climatichi di l'ambiente. Hè abbastanza naturali chì i cani di razza curtida è razza chjosa in a campagna congelate assai più rapida ca i so tribbezi furiani - Terranova o chauuchau. In tempu di l'internu di l'invernu, hà bisognu à attentu à a salute di u cane. Se u so corpu si debilitava da a malatia, ùn pudere micca esse sottu per soportà passi in u friddu. Tuttu questu hè applicazione à i cani chì anu vaccinate.

U passiu sulleve l'aiutà i vostri animali pè mantene sanu è forte. Per via di a so natura, i cani sò sempre usati per esse in a strada, perchè avete averete bisognu à questu quì è dà u vostru cane un valore propriu.