Cumu cura di un pappaddu

I Paesani sò veste esotico è sola limatura serà capaci di prolongà a so vita in a vostra casa. L'animali domestici ùn sò micca solu un ghjocu per cumunicà cù l'animali d'u pelu, l'arragnatu, u pruletate, l'altre furore è di l'altri animali, ma ancu una rispunsabilità di u ghjornu per l'animali caru è amatu, per lavà è manghjendu.

Per parechje persone cunfundini, pappagalli, pisci, i cani è i misgi sò i so amici veri, si ponu parlà di tuttu u mondu, di gioia è di prublemi, nantu à a ghjurnata di ghjornu, pudete ghjucà. L'animali sò micca ghjittati in un momentu difficiule, ùn traiteu è diventanu sempre cun un rumbling, rrussing, chirping cuntentu.

Cumu cura di un pappaddu?

Parechji mantene micca una, ma parechji animali à quellu tempu. E cumu si mantene è educate i cani è i misgi, ùn sò micca e quistioni spiciali, ma cumu per cura un pappaggiu, sti quistioni sò in ogni locu. Quelli chì dicideru di avè un papagaddu ​​putissiru bisognu chì stu paese hè esoticu per u nostru paese, è per quessa i so cundine vividi, a dieta, deve esse più vicinu naturali. Questu hà risparmià u pappaddu da malatia, u malu umore è mancanza d'appetite. A cage hè stallatu in a parti luminosa di a casa o appartamentu cù una temperatura alta di 25 a 35 gradi è cun un bonu sensu di ventilazione. A gaiola hè sceltu secondu u grandezziu di l'animali.

U più impurtante in cura di un pappaggiu hè di observà una quantità di prucessi. Duoppu un ghjornu, hè necessariu di pulizziari è di rinfriscà a fondu di a cellula. Quandu lavbe u fondu ùn devi micca bisognu di i detergenti, ci seranu abbastanza acqua calenta è una sponta intaglie per sguassà e cerniglia di l'alimenta è di l'excrementi d'u pezzu. U prucessu di purificazione sana du 15 minuti.

Feed

L'alimentariu per l'animali deve esse cumpratu, ci vole à esse vitamiche è elementi di iodine, perchè a mancanza di vitamini è di u sole propie parechje malatiei serii di l'uccelli. U nutrimentu deve esse cumminati cù tipi di spezii di frutti secchi, sementi, cereali. Solu s'ellu u pappagallou ricevi l'energia ghjustu, avarà cù i so trillati è i trilli giovani.

Acqua

Peri pappagalli, ci vole à dà l'acqua purificata per un filtru o foglie, perchè l'acellu ùn sarà micca infectatu da i microbicchi da l'acqua contaminata. Per lavà i piatti per un pappaggiu, hè necessariu ogni 2 ghjorni, dopu chì tutti i pappagalli sò pani assai limosni, ùn manghjarè micca manciatu è bevi in ​​pezzi macie. Solu limità pò espansione l'esistenza ghjucatu di un pappagaddu ​​in questa gabbia.

Per ghjornu chì ùn mancanu l'artiglianza, avete bisognu di pulisce a catina una sola settimana cun un pincelu speziale. Per ùn avè bisentatu è muzzicendu da u cantu di u Pappagallo, quandu puderà purgà pezze extra, hè megliu fà quellu guanti gomomini. Questa impidisce l'apparizione di scarrafi è vermiità nantu à a pelle. Una volta cada 3 ghjorni, u pappaddu sarà liberatu da a ghjallina in modu chì l'uccellu pozza "stretch" i so alpi è micca perde u so felicità.

Pudete averisce un pappagaddu ​​in casa, guidata da sti cunsiglii è poi a vostra petite pruteghja in piacè maiò cù i so trilli.