Quante ghjorni passanu a prima volta?

U partitu hè u prucessu fisiulogicu di u nascita di zitelli. U prucessu dà una nova vita, un novu pocu. Un ghjornu chì una donna hà rializita chì ella hè stata fatta, seasi dui raffi rosati, analizazione di l'hCG o solu una premonizione, a certazza di u nascita di una nova vita in elli. A donna porta u zitellu à u gravidenza in tuttu, s'apprimau per ogni sensibilizazioni piacenti è dispiacense. E solu ch'ella cunnosci ciò chì hè piace à sia cunzignatu di u fattu chì qualcunu hà cuminciatu à vive in voi, qualchissia hà iniziatu, dunque qualcunu daveru faci cumminenu a cavità abdominal, cum'è i picculi insetti vanu. Allora qualchissia chjude è aghjunse l'abdomenu in ogni modu di modu, è, finitu, vene u tempu di cunsece mamma cù u zitellu è u zitellu cù a mamma. Quante ghjorni passanu a prima volta?

Ùn pudemu micca dete una risposta esatta à questa pregunta, tk. hè individuu. Avemu da cunsiderà u nostru passu à passu.
U primu stadiu
A donna pò esse cunsulazioni debbiti, espressi in u dulore in u spinu, in u ventu di l'abdomen, a diarrea pò avè principiatu cù l'influenza di certi hormonali, cusì à dì purificazione naturali di u intestinu. Se ùn avete micca una lavurazione naturale, à i vostri brami, pudete fà un enema in u ospitalu, o, se pudete fàtu sè stessu, fate solu in casa. À u primu gravidenza, sicuru, se i primi cuntrazzioni sò tolerate, stà a casa megliu a maiò parte di u tempu, in casa a situazione hè sempri più famosa è tranquilla. Oganni una pusizione chì vi cunfurmassi per voi. Perchè ci sò assai fonti, è in ogni centu cunsiglii cumu di giganti, cumu si prisentanu, cumu si prisentanu è assai donne, anchi si sò fermamente tortu, discomfortable ogliera a postura chì aduprà a so mamma o novu, è ancu familiar. Ùn ci hè micca pusizioni univirsitari di u corpu di maternità, sottu chì ognidunu hè cusì cumplicatu, menu dolore è per u zitellu hè salvu. Segui i vostri sentimenti: vògliu à passà, vai megliu, ùn anu pussutu esse ghjustu, si mona o si pusà è respite, respira, respira. Ùn vi scurdate di respira, aiutavamu à tuttu u periodu di nascita.
Sicondu statìvisi non-ufficiali, a maiò parte di e donne admessu chì u pezzu più difficultu per a partitu hè u primu. In u primu piriu, si prisenta l'obertura principali di l'utru, è più grande l'apertura di l'utru, u più dolore a donna senti. Per fà stu periodu più faciule per una donna per preparà, sceglite l'approcciu chì seguiteghja à sta stampa. Per esempiu, nantu à u piccu di una lotta, imagine chì vede una bella fiore chì, più di più, ci si disolvi, a rossa chiuvule nantu à i petali è in u centru di sta bellezza hè un criaturu. Ùn aghju pricurà fermu, apprendu à rilassate, cum'è in a cima di a lotta chì vulete persu, cagiunà, è cusì impediscenu l'apertura naturali di l'utru, pruvate à rilassate un pocu, respiru è pensendu chì per such actions si stanu avvicinendu l'ora di riunione cù u vostru miraculu imparable.
U sicondu stadiu
L'iniziu di a seconda stampa di a donna si senti da sicuru. Siccomu hè un gran relief, forti forti sò sustituiti da teme, chì a frequenza pò esse pocu freccia, perchè a mamma pò ancu restà un pocu. Ma, ancu s'elli i tentativi inizenu cù intervallii curati entre elle, a donna hè sempre sperendu grandi sienia, ancu di u mumentu di riunione cù a mamma è u zitellu hè vicinu. Duranti l'attuali, u panicu va un pocu, una donna pò digià cuntrole tutte di più, ancu "guidanu un prucessu maiò".
In u sicondu stadiu, in più di i sentimenti, unu deve ancu ubbligatu u cunsigliu di una partara, un duttore, postu chì eludiru u latru di u zitellu è pò esse guidata da u tempu, sese hè necessariu d'accelerà temi o ùn pudete micca imprudente, è ancu avà vistanu digià in u segmentu di "maratona" di u canalu di nuvità hè u zitellu. Perchè una donna in questu tempu si senti urgente à vultà à i bagnu è sente l'estasi di a vagina, ma ùn cunnosci micca ciò chì hè u statu veru di e cose. Ch'ella sia necessariu d'intensificà e cuntrazzioni cù l'injections oxytocin, o ancu i movimenti contratii in contru à l'utru s'intensificheghjanu cun independente, o una episiotomia (una incisione vaginal) hè necessariu. Comu regula, in questu staghjunu a donna assumisce una pusizioni di cuntintizza, à un angolo di circa 45 gradi. A matrice o duttore cù imbuttalli direttamente di i movimenti aiutà à frenà un pocu più per a donna à u pianu di l'attu. Quandu a testa appare è dopu i spalle, a donna hè dumandatu à ùn impastallu è sopra a superficialità per chì u nàscita ùn s'accelera è hè sottu di cuntrollu, pò ancu impedisce l'apparizione di rupti. Dopu à u nascita di a testa, u corpu di u babbu hè già passatu cù facilità, è a donna sperimenta un sughjettu, ghjocu, orgogliu, tenerezza senza precedente.
A terza stadiu
Stu piriu hè signalatu da l'expulsione di a placenta. A donna hè dumandatu à strainà, è à questu tempu a matrona tira a placenta restante annantu à u cordone umbilical, pò ancu utilizà l'oxytocin per i movimenti contrattiri di l'utru. Puderanu massicà l'arba di a mamma per un pocu. Dopu a liberazione di a placenta, a supranava currettamente, a suprana, chì a placenta sia manca, o certi parti anu persu.
Sta stampa ùn hè micca carattarizatu da a presenza di u dulore. U dulore pò esse in casu di i suturi, se ci era lacrimi. I suturi sò stati appiicati immediatamenti, finu à chì l'annullamentu di u perineu hà devenu, ùn esse menu discomforte è anesthesia ùn deve micca bisognu. Iè, è a donna in quellu tempu hè diretta à a tavula quandu u so picciottu figghia, vuciveru, senza forza, cusì tritata è largamente longa. Tutti i penseri sò direttamente à stu fasciu fasciu, a so mamma è u dumitru esigenti. Per quessa, stu fatturu psicologicu ùn hè micca menu impurtante quandu suturi. Una mamma bona hè ghjacia, ammirazione di i so figlioli, chjosi di euforia di anticipazione per abrace u so figliolu, mette à u so pellu. Aspittendu ùn deve aspettu, quandu puderete esse solu è divutu di a vostra obra maestra, a vostra fuglietta pocu ma significativa. E tutta chì in a vita ùn hè micca un megliu perfetta è bon funziunamentu, senza chì u sistema di vita sana puderia colapse - hè u miraculu di nascita, u nascita di una nova vita.

Avà sapete chì hè assai difficiuli di dà una risposta senza ambiguu a quistione "Quandu sò l'ore di primu ghjornu?" è avete una rapprisintazioni di u cursu graduali di partitu.