Cumu crià i genitori bè?

"Tutti vinemu da a zitiddina" scrivi u famusu Esuperu. Hè difficiuli di discutiri cun ellu, perchè u nostru caratteru, cum'è psiculogeni dicenu, hè furmatu in a zitella, è cambia pocu à tutta a vita. I figlioli, cum'è e fossi in u cundimentu, è cumu nantu à a manera chì avete da cura, elli quellu fruttu vi portanu. Hè statu pruvatu assai volte chì i zitelli di famiglie cumplessi, felice chì campanu una vita sana, è si sò diventati parenti. Inoltre, una zitella difficili abbandunò una traccia in l'anima di i persone, chì l 'impedite à apprezzà l'altri figlioli.


Educate i zitelli di i genitori necessanu da a zitiddina

Se vulete chì i vostri figlioli, dopu avè crisciutu, di pudè truvà a felicità di a famiglia è diventanu bè chì parechje, avete bisognu di travaglià dura. L'unicu modu cumu puderà educà un futuru criaturu hè di esse cusì cusì. I figlioli, cum'è una rifarenza di mirror, pruvate à cupià, ma cù boni esempi di cumportamentu, puderanu ricurdà da chjucu quelli chì l'avemu fattu tutturonu. Allora se decide di mette in i vostri figlioli i più boni qualità di caratteru, puderà esse ubbligatu à inizià a sviluppà sti qualità per inizià. Allora, chì traitorii di caratteristiche aiutanu à i zitelli in u futuru chì anu educatu i so figlioli correctament.

Prima hè a pacienza. Nervosì, i pani maiori ùn anu mai avutu una bona impresione in i zitelli. Moderate a vostra ardore, permettenu chì u zitellu vede chì l'emozioni pò mantenite sottu di cuntrollu. Ùn perisce micca u vostru tempu è l'energia nantu à irritazione, chì nunda di più aiutau, perchè un ominu cù l'occhi sanu chjappà a verità cusì, è in l'avvena, assicuratevi, saperà esse pazienti.

Hè difficiuli imaginate un bonu parenti chì ùn avianu micca amatu u so zitellu è ùn abbia micca esitatu à spressione i so sentimenti. Hè assai impurtante per insignà u zitellu in altruismu in amore, quandu i genitori ùn demandonu nunda pè i so care, ùn anu micca esse gratitude da i zitelli. Quandu l'amore ùn hè micca impurtante in sentimenti di pussibule, ùn impone micca, ùn restriu micca a libertà, ùn strangulà u zitellu, ma dà gioia è un sensu di securità chì hà da circonda è i so figlioli.

Chì senti un pocu frivulu, ma un sensu sensu di l'umuri necessiteghja amparà a zitiddina. Serà aiutatu à cumunicadore cù i cumpagnie, vi li enseignerà più faciuli per sopra i prublemi. Ability to play amici di un trucu nantu à ellu ùn vi permettenu micca per passà pacienza in i mumenti più difficuli è u zitellu interessa da voi.

Ùn falate in u pianu di u zitellu

Ùn sottestimanu l'intelligenza di u zitellu. Oghje d'un zitellu chì anu vistightu i miràculi di discernimenti è vede parechji genitori direttamente, sopra à e so debule. Una di e modi più inguuttenti di influenzà i genitori, perch'elli ùn anu micca incondizientale per elli nantu à l'acqua - sò i zitelli di i zitelli. Attentu, quessi, i zitelli ùn sò micca capaci di limparà e so emozioni, è avè bisognu di l'aiutu è u sustegnu, ma più spessu chì no, l'histeria hè una manera micca affaigliata per avè u vulete. A situazione abituale hè quandu u zitellu cadiu à u pianu, scovini, stompi cù i pene è rumpule in i pezzi più amari, è tuttu hè solu per a mamma o papà per cumprà u ghjucatu chì piacevanu o dolci à a tenda, o accunsenu à novu nantu à u cavallu bonu. Sì, l'histeria - un veru funzione cù effetti naturali, u visoru principalu in sta splutazioni sò i genitori. Ùn andate in l'occasioni di a perdita, è esse pacienza è pruvate d'ignorar u cumpurtamentu tali affettu. U principalu ùn hè micca di rinunzià, è quandu u zitellu ampara chì sta cumpurte ùn guarantiscenu u risultatu per ellu è l'olemanu adore seguiranu stinnilicatu in a tenda, ellu vippurà a torturà tantu è sè stessu.

In quantu à l'adulescenti tantrums, ùn fallenu micca in u pavone, ma chiancenu per l'assistenza di i so parenti. Se u zitellu ùn deve micca ricevutu u calore è l'attinzioni, invece questa intriga in a vostra rilazione si deve esse eliminata, novi cunfranchised tantrums, quandu u zitellu ùn esce di piglià a cura di u cuddaru o sullivà u spartitu, hè necessariu d'impedisce immediatamente. Quandu vede chì vo appruntate à lavà a muntagna di pane voi stessu, se solu per ùn ùn sente micca a lamentazione o indignazione di un adulescente, ellu aduprà sta constantità.

I paisani sò sottumessu à a furmazione

L'amuri allargu di i genitori parechje persiane i so ochji, è ùn sò più capaci di vedà chì a so figliola ùn hè più u babbu inde indepruvule, chì anu sviluppatu è à pocu à diventà una persona cumplicata. Quandu u desideriu parenti di prutezzione è di priservà a vargogna di tutti l'abbàrcesi di u sanu sanu da a libertà è l'espressioni, ellu principia à ricerche à mètudi estremi di affruntà à i genitori. Questu hè familiaramente famigliali, quandu u cumpurtamentu di un adulescente mene à i so genitori, perchè stà impedite chì ignite l'opinione. I figlioli anu travagliatu assai metudi di manipulà à i genitori è avè qualchissimu volte. A volte funghji riprezzioni sana cù i piacè, aduprate mugs, danni à e cose, è micca necessariu a so propria. Quandu succedi in un locu pùbblicu davanti di un populi nun amici, i paisani sò pronti per fallu senza sapienti à traversu u pianu, se solu u zitellu hà dette l'histerefritici, cusì, prima, danu à u zitellu u chjamatu.

In ocasioni i zitelli scontra contradicenzi trà i genitori. È quandu a mamma prupone l'u zitellu qualchissia, tutta cumencia à discutere è mette l'argumenti: "U pane hà resu resolviutu!", Chì cresce à cunfusione è ella rinde. Ma a maiò parte di i zitelli stillu manipulà i genitori, appellu à un sensu di pietà. Pocu persone ùn si sò micca cunfondati da una faccia di u tristi u tristi in i so ochji, perchè u corpu di u genitori hè littaralmentu funnu. Certi volti chì i figlioli fite chì sò qualchissia per fà per dolore, siddu solu s'elli arrubbanu. Ci hè una postu impurtante di i genitori in casu di una malatia bene, s'ellu avete immediatamente à u duttore o principià trattatu, è ùn dumandate micca un ziteddu cunchjenu cun cose piacevule, finu à chì si scanta d'un qualcamentu maleficu, a situazione ùn hè micca in primu.

Parlendu à l'ànima

Screaming ùn hè mai statu solu efficace à i prublemi. E se vulete chì si cumportanu cum'è una persona educata in ogni modu, ci hè solu un modu per ottene risultati, è questa hè una conversazione sinceria. Si u zitellu pienghje micca, hè improbabile chì ellu serà assicuratu da u so propiu pienu, per contru, a situazione hà da esse ughjettementu è puderete scurdà di a suluzione à u prublema. Iè, u rigore hè impurtante, è punishing u zitellu hè un cumpurtamentu maleficu, perchè capisce ciò chì pò esse fattu, è chì cosa ùn hè micca. Ma restriva l'attività educazione à i soli punizji seria un sbagliu. A stu momentu quandu u zitellu hè una maggica, ùn hè improbabile di piglià ancu i vostri argumenti più persuvaganti, ma invece chì a timpesta passà, pudete pruvate di parlà cun ellu à u so cumpurtamentu, spiegà cumu si senti à quellu momentu, quantu vaghjime è displegi per u so attu.

I più adulescenti sò dispiacu nantu à u dialogu cù i genitori. Circate per esse cum'è adulte è micca indipindente, trovanu difficiule di accettà a so propria debule è per a ocultarli, accumincianu a purtari inappropriaturemente, per trattà a sopra. Hè impurtante chì i genitori ùn si micca ghjucatu incù reproche à l'adulescente culpèvule, è si parlanu in una atmosfera tranquilla. Nravonucheniya è li nglisi longu ùn sarà micca travagliatu, u figliolu pò esse apertu in a cunvegazione ind'u u pianu indibidu. Dite chì cumu avete a prublemi cù i prublemi à a so età, cunsigliate ciò ch'ella fessi, ma ùn scangia.