Hè bisognu à punisce un zitellu?

Puniscenu o accunscenu?

I psicologiani anu una opinione chì u punizioni hè un prucessu educativu necessariu, chì senza ellu ùn hè micca impositu per formar una personalità matura da u zitellu. Allora chì chì li parenti hanu per punisce o ancu pruvate d'accordu?


Hè bisognu à punisce un zitellu

Un zitellu chì, da i paisani petite, oghje sempre sempre i minaccii, speria diversi punizzioni è ancu avvinte, apennà hà una zitella felice. Utaakogo, in più di una autoestima è misericordia di u mondu circundante, diventeranu diversi complexi da quale ellu ferma. Cumu si cunsidereghja superfluitu è ​​unloved. Questa attitudina à l'educazione nantesa ùn pò micca esse chjamata, prima di cruelità banale.

In ogni modu, a permissibilità sana ùn serà micca u megliu. Sì u zitellu sapi chì qualchidunu truccu ùn saria mai castificatu, ùn ùn serà micca pussibule di distinguishà u cunfini trà u bè è di u malu, cumu trà u so piacè è u dulore di l'altru. Hè vale a nutà, ancu s'elli pari stranu, tali zitellu si cunzidira ancu unlated innecesariu.

A voti, solu per punizioni, u zitellu hà principiatu à cumprenderà u scopu di ciò chì hè permessa. In casu di stu casu, i genitori necessanu bisognu di sviluppà un sensu di rispunsabilità in questu, è in u stessu tempu mantene a so auturità.

Eppuru, cumu capisce quandu deve di punishing, è cumu per fà, perchè u zitellu ùn si pensa micca unloved?

Cause di disubbidenza


Per amparà à capisce ciò chì hè pussibule è chì ùn pò micca esse fattu, u zitellu deve pruvà a pacienza patrizia è l'auturità per a forza, chì i primi reguli sò stabiliti da elli. In ocasioni questu hè duvuta à a so miseria simplicissima di u zitellu: "Chì succède si fate quì?" Or una inconsistenza in l'azzioni di i genitori (quandu pruibite micca ciò chì era priscrattu). Hè difficiuli per i zitelli per decide di e fruntiere, ùn sò micca cunnisciutu da a so durabilità ciò chì ùn pò micca esse fattu, ma chì si pò esse fattu.

Ci sò altre opzione, quandu u cumpurtamentu di u zitellu hè chjaramente bè per ridivà i genitori. Questu hè in parte veru, ma a motivazione di u zitellu hè diferenti di ciò chì i paisani imaginate. A maiò spessu, u cumpurtamentu hè un tentativu inceptu per attentate l'attinzioni. Stu cumpurtamentu pò esse in un zitellu chì anu travagliu un deficit d'ampara parentale.

L'invirtimentu nervu è una altra causa di disubbidenza nant'à. Un statu tali pò guidà micca solu in i ghjoculi di l'informatica o di a televisione, ma ancu à i ghjoculi artificiali. Teste cù i ghjoculi di plastica, u zitellu ùn sviluppa u sensu di u toccu à u pienu. Ùn capisce chì i so azzioni pò causà u dolore.

Un approccu correctu per ogni età

Ùn sempre parlanu è persuasione pò guidà u risultatu dumandatu. Quessi sò solu dopu à a punizioni u zitellu rializeghja e regule è e norme di cumpurtamentu. Tuttavia, ci vole a voglia chì u cundizzione hè una conseqüència di a violazione di e regule nantu à quale hè stata annunziata u raneerbenka. Ie. Fate micca castiguà un zitellu si avete dicitu prima chì ùn hà micca bisognu. A cosa principal hè chì a reazione di i genitori in a fede di u zitellu deve esse appiccicatu adduzzu l'età. Per esempiu, un musicmanu di duie anni hè inùtulu per punisce, perchè ellu pò piglià una pelliciera o cummàtta. Di sicuru, questu ùn vole micca fà di lascià solu, pruvà à distractàllu.

Punisci- with love in the heart

U scopu di a punizioni hè di aiutà u zitellu in a situazione chì hè successu, per cumprènnirimi, perchè in u futuru errore sò micca ripetuti da repetite. Per punisce questu effettu, un era aderenti à qualcunu cunsiglii, invechje di l'età di u zitellu.

U punishing un ziteddu, avete bisognu à esse in un state tranquillu, è micca quandu site fora di sè stessu. Pese à u fattu chì stu cunsigliu hè difficiule à aderiscenu in a pràtica, prima duvete trattà cù a vostra propia cundizione. Paternà fisicu, ùn vi trasparente.

U zitellu vole dì u mutivu di u so punizioni. E sta ragiunale deve esse putenti, è micca, per esempiu, per l'espressione di i so sentimenti. Inoltre, a cosa principal hè chì u zitellu sia cunnosce a durata di u tempu per u punizioni per esse spustamenti, è per sopravià. Ma i parenti ancu avè ricurdate da chistu, per ùn scuzzulate l'autorità in l'ochji di u zitellu.

Reconciliation. Hè vale à vende cun una accontura simbolica chì confirmarà u termu di a fine di punizioni.

Aceptazione Proibita

E misure punittivi sò i so tabù. Ricurdativi, ùn importa ciò chì u zitellu hà fattu, ùn l'hà micca umiliatu o cundisceranu in una co-image. È ùn anu micca elettu una misura di a privazione di l'alimentu o di cumunicazione cun ellu, chì in u stessu hè u più intimu per u zitellu.

Punisci sola

Per punisce u tarritoriu hè megliu senza esse tistimoni, per ùn mancari l'autoestima di u zitellu. Inoltre, se à questu mumentu duverebbe un zitellu chì guarda tutte stu prucessu, ellu pò esse ancu psicofocu.

I paisani, ricordu, cù qualcosa punizioni, u zitellu deve sapè chì hè ghjustu, chì ellu ama sempre!

Regoli dumandati

Di sicuru, hè sempri megliu d'accordu in anticipu da solu di risolve u cunflittu chì hè stata fattu. Per assicurà chì a pace è l'armunia sempre regnanu in a famiglia, stabiliscenu regule di cumportamenti per ellu stessu.

Sò i pruibiti ùn deve esse assai. Inoltre, anu deve esse veramente impurtante (per esempiu, iegge, reguli di cumpurtamentu, ecc.). U zitellu deve esse libertadi di scelta, chì ghjocu per andà in lu kindergarten o di chì vestitu per vèstinu.

I parechji avemu bisognu di sustene cumune standard, per esempiu. prisentà à u zitellu u listessu requisitu. À u listessu tempu, hè necessariu di esse preparatu per mantene a quadru di u permettenu è, in casu di violazione, per applicà a punizioni.

In a famiglia sò i regule cumune per tutti. Sì bisognu à u zitellu à rializar un regnu, ùn lascianu micca per tè.

Eppuru, ùn scurdate di u tempu à u tempu e reguli sò vale a pena rivediri à nome, perchè ùn deve micca bisognu di cuntrullà, ma sò necessari per facilità a vostra vita.