Cumu insignà i normi di a normativa sicurizone di u segnu?

Ci hè moltu difficiuli per i zitelli di seguità, soprattuttu pè i zitelli, aghjuntà e ricunniscenza è cunsiglii chì vi aiutà à u circhidu di a famiglia per insignà e cumpetenze di i zitelli è règiche fundamentale per un cumpurtamentu sicuru.


Chì significarà à insignà? Questu significa impencerà i zitelli una certa manera di vita. Ogni zitellu deve esse desarrollatu un mecanismu protettive, chì hà travagliatu necessariamente à u momentu più appruvatu. Allora pudete prutezzione di i vostri figlioli è u protettore di e numerosi situazioni in quale i zitelli spessu turnanu.

Leghje a littiratura, chì si dedicava à a sicurità di i zitelli. Parechje règule di cumpurtamentu sò cunnisciutu da tutti i genitori, ma i accidenti ancu succedutu, cusì scuprite chì prufissiunisti pensanu à questu, per esempiu, puliziotti, psiculoghi è maestri.

Pigliate e caratteristiche di u vostru zitellu è a so età. Dopu tuttu, quandu u so figliolu hè ghjustu cum'è principiu, è sò sempre aduzintru in un stroller, nisuna regula pò permette l'insegni. A so vita dipende sanu sanu à voi, i vostri parenti, è ancu di i vostri avis.

Ricurdativi chì, se tenete un zitillù picciottu, ùn deve esse micca solu sottu a vostra assicurazione - stà accant'e persone.

Ma quandu u foglie cuncerna trè o quattru anni, hà dettu capì ciò chì hè "bonu" è ciò chì hè "mala"; puderà chjamà tutte e parte di u vostru corpu, à a strada, intimi, dumandate à a vostra mamma per permessiu, pudete piglià un dolce da quellu chì ùn hà micca offru; Per appruverà o apprezzà e pratiche ùn amici, ogni zitellu à questa età è in particulari i figlioli di l'anziani anu bisognu di sapè un nome chjamatu, un apellante, un telèfonu, l'indirizzu è cum'è chjamà i paisani.

Hè assai impurtante chì u zitellu si confià à voi, è in tuttu per tuttu. Fate cusì, perchè solu i so stori sinceri, è quarchi parechji chianci di l'anima, sceglienu assai, è, grazia à questu, pudete capisce chì u zitellu hè orientatu in situazioni differenti è s'ellu hè orientatu à tuttu, se puderebbe torna è si stendanu à sè stessu. Hè per questi mutivi chì ùn avete mai spince u vostru zitellu se ellu vulete dì qualcosa è ciò chì farà, ancu s'ellu hè assai occupatu. Ancu un zitillù piccatu chì ùn pò micca esse formulatu in forma propria i so penseri si sianu intesu.

Sì u zitellu si pruvate di dì à a so mamma o u babbu qualcosa, per risponde da l'indifezia hè un sbagliatu imperfisciutu, dopu à tuttu, questu pò esse riesciate cunsulenza per i parenti è u zitellu. A cuntrariu, pruvate sempre di parlà à una foglia, chjamanu à una conversazione. Cumu cunversu, ricurdate micca quantu eranu in a vostra zitiddina è parlanu à u vostru zitellu. Comu regula, li picciotti li piaciunu è anu intesu interessate in sente, perchè andonu da cumprà micca chì a mamma era una sola pocu chjaru è anch'ella si sò stati "terribili".

Se avete amparatu chì in una situazione insolita, u zitellu hà fattu u dirittu, ùn mancà u momentu per ludà. Questu hè assai impurtante, perchè in i situazioni seguenti hà da esse più sicuru in ellu stessu. Ma se u zitellu hà fattu qualcosa per quessa, ùn cridete micca à tutti, ùn scangiate, ma spiegà cusì chì ellu hà sbagliatu è ciò chì i consegwenzi puderanu esse.

Solu cù un cuntattu cuntinuu cù u zitellu pudete sapè quantu impurtante hè a vostra curata, quantu pudete cunfidenza è furnisce cù "libertà" (permettenu andà à a vostra sposa, mandà à a tenda, lascià in casa, etc.)

In ogni casu, hè impurtante piglià n'avutru nudu: si un zitellu ùn susciteghja i genitori, ùn ùn avete micca cuntattu cù elli, circà l'intruduzzione di altri stranieri è micca in casa, ma in altri posti chì i perpetratori spessu utilizanu cusì, facennu finta di sia "zoni boni".

Ùn bullied children! Ricordate chì ùn devi micca bisognu di tutte l'infurmazioni criminali. I sperti anu longu annunziate annantu à u fattu chì i genitori avete a prutezzione di i zitelli, dicenu à ogni modu di "sturi di orrore", questu puderebbe guverdemu per un risultatu solu. Dopu tuttu, i zitelli in situ situ façule sò più vulnerevuli, perchè i teme paralìstichi è, à pocu sensu, scuraggià u desideriu di fà qualcosa o d'oghje nantu à scambiu.

U timore destroisce l'intuizione di u zitellu è u facia attu di stintivamenti. Per quessa, se i figlioli anu bisognu di reportu qualsiasi situazione, solu per ùn averematu micca una piccula animale, sopratuttu s'ellu hè vulnerable è assai imaginativu.

U vostru scopu hè di spiegà è di inspirà u zitellu, ciò chì hè capaci di, è per spiegà chì, si falla ciò chì hè bielu, ùn hè mai accadutu una situazione periculosa, è ancu s'ellu si succede, allura u zitellu devendrà necessariamente è truvà un modu.

Fate cù regularmente cù u zitellu. Insegni a so cumpurtamentu salute - ùn hè micca un ghjornu o ancu un travagliu d'un annu. Inoltre, mai risuscite a vostra voce, ùn briunate micca, ùn tocanu micca, è particularmente micca minaccià u zitellu, altri ùn devi avè cura di i tesi di l'altri abbinemi di a strada, è di voi.

Pudite gradually every skill of safe behavior. Pruvà comprobà chì u zitellu si ricurdò di e so azzioni, hà amparatu a lezziò. Fate qualcosa chì ùn capisce micca. Ricurdà chì u cumpletu di e reguli di safety sò deve esse automaticu è permanente, è senza sminticà u casu. Solu in questu modu serete prutezzione di i migghiori.

Insegnassi à u to figliolu in parechje manere. Cù i zitelli di ghjucà à i dolls (una pulitica voli piglià l'uncle di l'altru in u carru, a carattere hè persa, etc.) Se sò i zitelli più antichi, scrive à l'scena (in a strada, in casa), parranu d'altri figlioli chì avìanu dettu in situ, "E chì faraghju in una situazione tali ...", menziona i vostri stati, ricordi.

Fate un esempiu per i vostri figlioli. Tuttu ciò chì dite, pò esse adupratu da u zitellu, se ùn vi mancau à e regule di cumpurtamentu salvu. Se ùn vede micca in l'aschera, quandu chì qualchissia culpisce in a porta, di sicuru chì u zitellu ùn hà micca fà.

Ùn lasciate micca i figlioli di l'altri figlioli in difficultà. Sì di vaghjimu, avete vistu una situazione piriculosa in quale ci era u zitellu di qualcunu altru (pruvate à forza in un locu, era persu, hè messu in un carbu, etc.), mustrà a vostra participazione. Sì pudete intervene fisicu, da acte! Sì stati messu in casu, pudete aghjustate da ricurdà u numaru di u vittura, a marca è u culore, induve eranu diretti, signali di criminali, rilevanu sta situazione à a pulizzia.

Forsi oghje avete dimustratu simpatia è aiutau un strangeru, è dumani quarchi aiutà u so figliolu è u salvallu.

Hè assai impurtante per piglià in contu di e diverse situazioni in quale hè necessariu per assicurà a sicurezza.

A vostra rilazzioni cù i zitelli

Ricurdativi di a regula cchiù impurtante per parolle cù u so zitellu spessu cumu, decide di piglià ritmi di ancu i prublemi più triviale. Allora u zitellu sarà sicuru chì avete aiutu è u sustegnu in ogni situazione, ùn devi esse di teme ancu i più "terribili" cose.

Quandu avemu osservatu cumu si u fogliu ghjucà, pudemu avè guardemu à noi stessu. Questu significa chì avemu toccu avà deve moltu curaziu è pruduttu, perchè sapemu chì ogni accionu l'unicu poicu pò repite è bellu accurata.Asè, sè stessu si cumincià à pannicà in ogni situazione, u poveru ùn pò micca piglià a manu. A seconda regula: Sè vo vulete chì u zitellu adherite à e regule di safety, prima di tutti i segui pè tù stessu.

Per i vostri figlioli, u vostru esempiu hè assai impurtante - questa hè a megli manera di cumportu. Sì sempre per cura di a vostra sicura, u zitellu farà u listessu. Qualchidia slobba o maniac accettate assai e attentamente una vittime, vighjàvanu a ghjente per un bellu pezzu, è si accustome u to figliolu à u focu, u risicu di ellu serà robatu o falli in "mani" di kmaniac hà da diminuite in u 50%.