Raising a zitella cù u metu di Cecil Lupan

A tecnica tècnica di Cecil Lupan pò esse chjamata scienza, perchè quì hè più nantu à u evoluzione versatile è naturale di i zitelli, in u quale hè pussibule cuncordà a so individualità, inclinazione è interessi. Cecil Lupan, prima di tuttu, hè una mamma entusiasca chì adore i so fiani è i vulete ch'ellu sia sviluppatu da u megliu possibbili da a zitella. Pruvò a tecnica di Doman, ma truvò parechje difetti in ella.


Hè firmatu di utilizà i principii rígichi di a tecnica di Doman è rielaburata, chì hà avientu d'adattazione creativa à i so bisogni, è aghjunghjenu a so imprudenza è l'emotionità. A donna hà scritta i metudi di sviluppu di i zitelli è i risultati ch'ellu avia uttenutu cù l'aiutu in u so libru "Guide Practical" Believe in Your Child ". In Francia, fundò a comunità cù u listu nome. A stu mumentu, assai paisi di u mondu utilizanu u vostru metudu.

A so tecnica di Cecil Lupan

À u principiu di u periodu di a maternità, Cecil sintì parlà di a tecnica di GlenDoman è era assai interessatu à ella, ancu visitatu u so seminariu in America. A metodologia appiicava per ella è, infettatu cù l'entusiasmu di Doman, Lupanstal trattà cù a so figliola, chì in quellu tempu era ottu anni, usando carte matematichi cù punti dati. In ogni modu, nantu à sta strada, hà scontrucerà parechji difficultà, è anche di succorsu, a so figliola ùn era micca particularmente interessata in questu. Dopu qualchì tempu, Cecile partì di sta tècnica, ma retainedu i principii chì travagliavanu:

Utilizà questi sò principesi, è ancu e tecniche chì Lupan hà restitu da diverse libri è suggeriti da a so furmazione teatrali, ella eventuale hà furmatu un sistema di ghjoculi è esercii per i zitelli da l'età più nova, chì sò basati nantu à a furmazione di i so trattu persunale è di a divulgazione di u pussibbilmente integrate in elli.

A donna hà cunfidendu a so intuizione è hà concluciu chì u zitellu ùn hè micca un vasu chì u maestru deve esse fillatu, ma u focu chì u maestru debite ignamentu. Ùn hè bisognu di furmà un zitellu secondu un schedariu stretchu, cum'è secondu in u metudu di Doman, ma per pruvà à sviluppà i talenti innate di u zitellu, sensibilmente catturante, chì in questu momentu particulare u zitellu interessa è, à u cima di stu interessu, faciulei corsi chì anu dedicatu à stu tema (chì hè basica, dicenu , in u metudu Montessori). In contru à ciò chì Doman dici, u moveru di u zitellu ùn deve esse carbu di nfurmazzioni, ma hè necessariu d'insignà di manera di prucessa sta informazione è di generalizà. Eccu, ùn avete micca solu dì à u caprettu chì ci sò zappaghju, è in a forma di una cuntata per a sbatterà a storia chì cume hè sta verdura hè cultivata, ciò chì pò esse pigliata è cusì.

U principiu fundamentale di u mètudu Lupan hè chì l'apprendre à esse funghi, per u caprettu è per i so parenti. I figlioli anu da amparà cù interesse è facilità.

L'idea principale hè chì in a realità u zitellu riceve inattention in a forma di tutela è a cura in a forma d'interesse. Sè troppu intrusivivu à u zitellu, impedisce ch'ellu ùn si esprimenu creativamente, è l'aiutu cumpresu compulsa pò esse perceivedu cum'è una violazione di e fruntiere di u spaziunale persunale. Lupinu sustene chì ùn deve micca bisognu di alcune di alcune à ottene efficace massima è pruvate d'utilizà tutte e seconda per derivà u beneficu massimu. U zitellu sò devenu esse solitu cun ellu, perchè ùn hà dettu l'enthusi in quantu interessa.

È di sicuru, prova di sviluppà a intelligenza di u zitellu cum'è tutte e più pussibule, ùn avete micca fà questu, scurdate di i so sentimenti. Avete bisognu à dà u vostru amori, abbruvuli è bacio. Se un zitellu hè cunvinta chì i so parenti amanu è hà avè un idee pusitivu, u so sviluppu va più veloce di l'altri figlioli, hè felice per amparà u mondu, cerca cumu è pussibule inserisci una lingua cumuna cù l'altri, è facilmente adattate à e cose qualità .

Inoltre, Cecil dice in u so libru, ùn devi micca micca chì l'educazione di un zitellu hè un ghjornu di pesu, è chì ci hè un travagliu sicuru.

U nascita di u sicondu figghiu amparò l'Lupan chì i zitelli puderanu propriu di esse sfarenti di l'altri, è chì in a so educazione deve esse sia più flexibile è sensible cum'è ciò chì hè genuinu per a duttrina un zitellu solu pò esse inacceptable in tutta l'altru. Per quessa, Cecil avisi à i genitori chì ùn hè micca necessariu di seguitu cegamente tutti i suvietichi è rializà tutti l'eserciti chì anu sviluppatu da ella.