Cumu crià un zitellu prima di a so nàscita

Comu regula, durante a gravidenza, quasi tutti i matri futuri avèbanu a leghje e libri di crià un criaturu, ma nimu ùn hà micca idea chì hè necessariu di cresce i so figlioli futuri quand'elli sò in u zanicu. Longa prima di a nascita di un ziteddu pò digià sente, veddi, ricordate, sintinu l'emozioni è sintinu i gustosi è i furi.

Parechji studii anu dimustratu chì i zitelli riagiani a canzelli intesciuti parechji volte in l'abdomen di a mamma. A l'età di parechji ghjorni, i figlioli ricunniscìanu i carchi di questi persone chì èranu spessu vistuti da a so mamma durante a gravidanza. Cusì ancu prima di nascita, un zitellu hè capacitu di moltu! Dunque, ùn abbandunate a criazione di u zitellu prima di a so nàscita. Hè pruvucatu chì i zitelli, chì anu purtatu in u ventu di a mamma, partenu prima di parlà, si cuncentrani l'attenzione più longa è i zitelli sò più attivu è indipindenti. Oghje, vi cunsigliamu cumu crià un zitellu prima di a so nàscita.

Portemu un alimentu

À 3 mesi, u fugliu hà una percepzione di u gustu. Ancu in u corpu di a mamma, u zitellu annunzià u so gustu di gustu, perchè u solidu amnòticu chì bathen u nasu è a bocca di u zitellu, hà u gustu è l'oliu. U babbu s'inghjelu, ma si ùn piace u gustu, u spitu. È a cumpusizioni di u fluidu amnoticu dependa à l'alimentu pigliatu da a mamma. Cusì, ancu prima di u nàscita di u zitellu, pudete acquistà cun forti gustu è ancu di usu di un certu alimentu. A cosa principale durante a gravidanza hè di manghjà un alimento sana è sana. Sì a mamma à l'ora di manghjà si rallega à ella è a natura di i rigali, rigala à u so filone futuru una cultura alimentaria è l'amori per un certu alimentariu.

Portemu a musica

À 6 mesi, u fetu pò esse ogettu è ricurdativi di a musica o sona sona. Quarchi pudete ancu sensu chì u fetu si spiava à u ritmu di a musica. Una bona musica cù u coru selezionatu o cantu corale ssa forza di i nervi è a migliurà u benessimu di a futura mamma, è, grazia à questu, ci hè babbu, calmassu è psicologicu è equilibratu.

Hè assai faciule di truvà music. Hè necessariu di darà u zitellu à sente una varietà di musica, è vi farà cunnosce per i so movimenti chì a musica li piace più bellu. Hè pruvucatu chì i zitelli rispundanu bè à a musica classica è silenciosa - per esempiu, Chopin, Vivaldi. Hè valura à dà una varietà di sonu à u fetus, per esempiu, u sonu d'strumenti - rattles, campane, pandereta, music boxes, etc. Se u mondu di sonu per u zitellu hè bellu è diversu, allura l'audizione sarà bellu sviluppatu.

Portemu in una voce

A 7 mesi, u fetu hè principiu di ricanuscimentu di vuci e femine, cumpresa a voce di a mamma è u babbu. A vuci di mamma hà l'effettu più pusitivu in i celu fetali, è attivanu diversi prucessi bioquimica in elli. In u stessu, a voce di a mamma calmeghja u zitellu è alleva una forte tension emozione. Parlate cusì à u futuru picciottu quantu sempre pussibule.

E più spessu si parlanu à u fetu, u più prestu chì u zitellu parle. E a manera più faciule hè di amparà a lingua parlata da a so mamma. È se vulete chì u zitellu hà facilmente apre studiente una lingua straniera, da a 16 simana di gravidenza è à 3 anni di età avete bisognu di parlà di più freti in una certa lingua straniera.

Scalfèmu i emozioni

Adupratu da u 3 mesi di gravidenza un ziteddu pò digià riabilitarii à l'emozioni. L'emozioni di a mamma impone assai u sviluppu di u zitellu è u so caratteru. Success, felicità, fiducia, indipendenza - migliurà u sviluppu di u zitellu. Un sensu di culpabili, teme, impieturone, anxiety - depressu u sviluppu di u zitellu. Hè assai impurtante durante a gravidanza hè un statu di felicità è libertà internu, u zitellu in futuru serà più alegre in a vita. U sensu di a felicità è a bellezza in u zitellu sera aiutu in u sviluppu di cantu, poesia, musica, art è natura. Hè assai impurtante chì u futuru patri trattà a so mòglia è u zitellu in avanziallu - virimi cura di ogni modu è mostra a so felicità da a gravidanza - u zitellu nasceru cunfidenza, felice, forte è calmu.

Equu mpurtanti è l'attitudine in u gravidenza di a mamma. Se u zitellu hè predisci è amatu, da ellu hà nasciutu calmu. Sì, durante a gravidenza, a mamma ùn si parlava micca cù u so zitellu è ùn pensa micca nantu à questu, stu zitellu nascerà febbrae, cù disturbi differenti di u viaghju gastrointestinali, cù diversi disordini nervi, inquute o poci adattati à l'ambienti. In u casu di una attitudine negativa à u zitellu (o cù un desideriu di distruggià) nascinu cù trastorni mentali severi, è spessu cun u sensu di l'odi per u mondu chì l'allughjenu.

U zitellu in u corpu di a ghjuvellanza di distinguishà trà e reazzioni pusitivi è negativi di a mamma. Perchè, quandu, durante u gravidenza, i mariti anu avutu emozioni indiferenti, avete bisognu à calmassi è calma a vostra piccula prima cosa, spicificendu tuttu ciò chì succidia. In questu mumentu, u zitellu ricorda chì in a vita, ci sò altri e averebbi chì ci vole à superà. E, grazia à questu quì, u zitellu speranza per esse una persona forte, forte è emotionally stable.

Portemu u sole

Un paru di mesi dopu nanzu, u zitellu puderà vede. Ellu discernisce a lume chì hè cascata nantu à u zanni di a mamma. Dunque, l'adopruzione di prufittà di soli (in dui raziunate) influene positivamente u sviluppu di a visione di u zitellu.

Avà sapè cumu crià un zitellu prima di nallu.