Eterziose per sullivà a fatta oculara

Avete bisognu di piglià cun tè di tutti i ghjorni. In a mattina, lavare l'acqua fresca, è piacè di cubi di ghiaccio sottu i vostri ochji. In l 'invernu, sta risposta ùn deve micca aromatizatu. Moisturizeghja a crema nantu à a fàccia, è intornu à l'ochji appliendarle una crema spiciale. Li movimenti ci vole à pulitica, se l'ochji partenu da l'acqua è blush, hè megliu di ricusà quessa. Eserciti per a rinunzzione di a testa viscuvale, avemu da aprile da sta pubblicazione.

A prevenzioni di stinzione d'ochji.
Prima di l'operazione, fate u cuntrastu è u cuntrollu di luminosu per un postu induve pudete leghje infurmazione l'informazioni. Comu a tensione visuale, avete bisognu di aumentà u cuntrastu per ottene e cose normale per a percepzione visuale. Ùn bisognu di vede dinò à a monitor screen. I vostri ochji ùn deve micca firmatu in nisuna parte di u screnu, ma cuntinueghja sempre per andà. Tutti i 5 minuti, movè i vostri ochji da a pantalla di u monitor à qualchi ughjettu distante in a stanza o indittà l'ughjettu fora di a finestra per 5 sondi.

Quandu avete lettu da u screnu dopu un grande paràgrafu, avete bisognu di risuscità i vostri ochji per 2 sicondi è guardate a distanza. A l'epica di u travagliu intensivu è in tutti i casi, entra in l'abitudini di chiacchiata regularmente durante seculi è senza sforzu. Dopu à 2 ori di travagliu, realizate esercitifs pè liberà a tensione di l'ochji.

Eserciti per l'ochji.
1. Staying sitting. Move a vista da una cantone di u monitor à l'altru. E movimenti di l'ochji sò deve esse sforzu è esse frequenti.

2. Eseguisce e sitting. Fora a finestra, truvà un oggettu è fucalizza nantu à ellu, guardendu in dettu.

3. Si sente nantu à una sedia, strinzzate i vostri ochji per 5 segundos. Allora apri a to ochji per cinque seconde, repite 8 volte.

4. Senti, principia a chiacchiata rapidamente durante 2 minuti.

5. Standing in a distanza da 3 sicondu, piglià u so dete 30 centimetri da i vostri ochji, movendu a so sguardi à a punta di u detech è à circà 5 sito. , bassa a manu. Repetite 12 volte.

6. Quand'ellu si trova staghjone e parolle, massassi cù un movimentu circulu di u ditto, perchè questa parolle bassa cumincianu à massàghjanu da u cussu di l'ochji à u nasu, è poi masajulezza a parpelle, cumincianu da u nasu à u borde di l'ochju, da vicariu. A durazione hè un minutu.

7. Esercitemu facemu esercitu, testa immaginante. Avemu da piglià a banda di a manu righjuntu. Pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu) Repeat up to 12 times.

8. Fate presente. Cliccà nantu à a pinnula superiore cù 3 dete di ogni mano nantu à l'ochju currispondenti, dopu à 2 minuti, rinfriscà i diti da i parolle. Repetite 4 volte.

9. Sott'à sitture. Fighjulà a distanza in fronte di noi durante 3 sicondu, puderemu traslassè a nostra vista nantu à a punta di u nostru nasu durante cinque seconde. L'esercitu hè ripetitu 8 volte.

10. Esempi di stà in paese. Ascultà u bravu mumentu righìtu, trasfurmeghja l'u dettu da u ciminu à u fondu, è seguità l'ochji, mossa queste u dettu da u fondu. Repetite 12 volte.

11 Sott'à sitture, a testa senza movimentu. Stremu in fronte è à a manu ghjustu una manu finita, fate una manu à una distanza di 50 centimetri da l'ochji, i movimenti lentei circustanti in u uruguaise è seguità l'ochji cù a punta di u dettu, fà facenu i stessi movimenti cù a manca u diritta contr'à e uruguai. Demu avemu ripetitu 5 volte.

12. Ripigliate pè a testa, u capu sempre. Pigliate l'occhi, fassi sottu, vultate i nostri ochji à u dirittu right, turnate i nostri ochji à u latu. Repetite 8 volte.

13. Sieghjani nantu à a vista, l'ochji crianu, facenu movimenti circulari urugulidiali, puderete movimi di u circulu in u direzzione opposta. Repetite 5 volte.

14 Sott'à sittimmi. Cogliu l'occhi, susciteghji, bassu i ochji, turnate à a diritta, turnate left. Repetiscenu à 8 volte.

Etenzioni per esercitu a tensione .
À quistione stretta, i nostri ochji sò sugetti per una pesura pesante, per chì avete bisognu à fà esercizii per l'ochji.

1 exercitu. Rindite è pigliate un sustentu, si avvià un pocu è astru cusì.

2 Esercitu. Piglia a so volta in a catedra è copre l'oculami, appretendu cusì impastu i nostri ochji è apre a pesta.

3 exercitu. Stendu, pusate e mani in u to cincu, vultate a testa à u dirittu, fighjate à u codu di a to manu dritta, turnate a testa da a manca, è guardate u codice di a to manu. Dopu ca avemu torna à a pusizione di partenza.

4 Esercitivu. Pigliate l'ochji è facenu movimenti circulari da urugulini, in a direzzione contru.

5 Esercitivu. Aghjunghjite i vostri mani, fighjate à e manevi, cun inspirazione, sullivate e mani, vedi e to mani, e lasciate e so bracce quandu quandu anhormi.

6 Esercitu. Fighjemu à l'ughjettu distante in fronte di noi durante 3 segundos, da turnate a nostra attenzione à a punta di u nostru nasu durante cinque seconde.

7 Esercitu. Certe e parolle è massaggiu durante 30 sicondi cù i cunsiglii di i dete index. Ochji sintia è fugliale. Fate gimnastica per l'ochji parechji volte un ghjornu.

Avemu da cura di i nostri ochji .
Dopu un longu travagliu cù l'urdinatore, a visione hà deterioratu, è avete bisognu di piglià cura di anticipazione, perchè ùn pò micca esse rimpiazzatu da nunda.

L 'opzione ideali seria per restvià i vostri ochji è aprendu à fà esercizii per i musculi di l'ochji, ùn si ponu esce per ora, è da u tempu à u tempu d'interromu l'attività sottu u monitor. Se u prublema hè grande, deve esse studiatu da un ophtalmologu. Ma per ùn avè visitatu un duttore prima, avete bisognu à seguità parechji raccolta.

Monitor .
Avete bisognu di cumprà u migliori megliu chì vi pò fà. Ùn ponite u travagliu sottu a fonte di luci. Pudete ridivà di l'idee cù l'aiutu di cortini, persiane o cortini, chì limitaranu u flussu di u lume.

Illuminazione .
Per un mondu monitor, una lumera di a lamparà bastanza. Per esaltà a tensione di l'ochji, bisognu di creà difusori, ma di luci brillanti. E questu aiutà u lamentu di u candu.

Ochji fiuriscenu a fatica. Scacciate più freti è edite più fluidi per ghjornu, almenu dui litri ghjornu.

Uni pochi cunsiglii.

- Aghjustate i vostri ochji tutti l'ore cù i palmi di e to mani è pusendu in questa postu per un minutu.

- Ùn fighjate in la pantalla, blink.

- Ùn travaglià micca, spiegà i riti.

Avemu sapemu quale eserciziu pò esse fattu per liberà a tensione di l'ochji. Segui i sti cunsiglii è aiutà i vostri ochji.