Cumu fà relazioni incù un adulescente

Avemu bisognu di prupone l'impurtante tema. Cumu travaglià una relazione cù un adulescente? Questu mumentu hè difficiule per tutti i genitori è i zitelli. I parenti necessanu di creà e cundizamentu necessariu per u sviluppu di l'adulescenti, è devenu fà cun cura quantu in a zitiddina. Hè necessariu rispittà a dignità di l'adulescenti, è, se ne necessariu, dà cunsiglii utili - questu cuntribuisce à a furmazione di a so maturità suciale è persone.

I parechji di i adolescenti necessanu bisogni à capì:

- cambiamenti subitalu in l'umore di u zitellu;

- passaggi stranguli;

- cumporta eccentrica;

- un novu lèxicu;

- spessu i prughjetti deliberatamente frustrati.

Parenti è adulescenti, per esse surveghjanu in l'adolescenza, bisognu di avè una bona idea di a manera di risolve i prublemi è situe critica di questa età.

Hè impussìtante di risolve i prublemi di l'aduranza senza difficultà. À questu tempu, ogni persone à a famiglia di l'altri si metti à vede in una nova manera, perchè tutti avissiru rifurzaru l'altri. Cumu questu sta passatu in a vostra vita depende da chì prevalite in famiglia - timore o amore.

Tutti i genitori aghju cresce cù l'ansiazione à l'adulescenza di i so figlioli. L'eccitazione hè pruposte da i ricordi di a so propia adolescenza, è stori terribili di l'addiction di droga, l'alcoholismu, a perversione sessuale, u viulente malicioso à questa età.

A risuluzione di i problemi triviale è seriu deprezza se sapemu l'algoritmi per a risolve queste prublemi. Se sapemu a via da questa situazione, a mità di a materia hà digià fattu.

Fighjate u to figliolu, è scrive ciò chì i boni pratichi sò fatti da e so mani, è ùn ti ùn scurdate di ludà è dite chì li piace qualcosa di i so atti è i atti.

Explosione di l'energia.

I cambiamenti chì sucvenu in u corpu di u zitellu di l'adulescenza sò assuciati cù una spluzioni di energia. Cù sta energia, hè necessariu di manighjera cun prudenza, esige modi di espressioni sani è affidati. Hè assai utile per questu per fà eserciziu fisicu, per esempiu di fà sportu. I pupulati sò chjosi di ispirazioni. Ùn sò micca villani, sò i pratichi ordinarimi chì si tratta d'amparà à vive in u mondu adulte, ma ùn sò micca cunfidenti in e so propria capacità.

L'Adulti probabili belli di tutti sò alarmati da u vigoru è l'attività di l'adulescenti. I paisani alarmati è teme u so ghjughjenu cù i so figlioli cù diversi prublemi. Ma in questu casu, u cuntrariu hè necessariu. L'Adolescente vi pudessinu aduprà viaghji à appruvà a so energia. À u listessu tempu, hè impurtante per elli è capiscenu i amori di i so genitori.

Solu quandu una persona hè trattu com un individuu è apprezzé, perchè solu unu pò esperà cambiamenti veri.

Per stabiliscia i fundamenti per i cambiamenti futuri in a relazione cù l'adulescente , puderete suggerisce i seguenti:

Sì u primariu.

1. Per ai d'un adulescente per esse entrì, vo devi esse chjaramente espresu di i vostri porsi è teme.

2. Hè detta da ciò chì site sempre liste per sente è capisce. Ma l'intelligenza ùn significa micca pardunamentu. Un canzone pò creà un fundamentu solidu, nantu à questa basa serà pussibule cumercià relazioni cù un adulescente in u futuru.

3. Avete bisogna chì un figliolu ùn hà micca bisognu à seguità i vostri cunsigli.

Sò un adulescente.

1. 1. Tutte chì tuttu puderebbe parlà di ciò chì succede à voi, è fate per voi chì site crede.

2. 2. Hè ancu dettu riguardu à i vostri porsi è sapete chì sera intesu senza esicuzzioni è critichi.

3. Hè da spiegà à i genitori ciò chì vulete esse intesu, ma ùn avianu micca cunsigliatu finu à quistioni.

Parechji adulti in a so raportu cù una zitella sò tentativu di "fussighjate", questu, si indicanu ch'elli sanu versi in questa materia, ma in rialità, questu hè micca. Ùn agisce micca stu modu, perchè in a maiò parte di i casi adulescenti sò ancu a più falsa falsità.

I paisani anu sinceramente l'admessu di a so incompetenza è a ignoranza, è una rilazioni fiducia cù un adulescente pò esce cusì solu in questu casu.

L'Adolescente è i genitori poni coperà in basa di l'interessi cumuni.

Fighemu un esempiu. U zitellu ùn anu assistitu à a scola. I Patroni ùn anu cunvinta pocu, è ancu intimuritu. I so genitori ùn anu micca un educazione tutale, è ùn vulianu fà nunda, ma chì u figliolu l'hà ricivutu. Questu hè, volenu dà u qualcosa chì elli ùn si sò micca avè ricivutu. Cumu cun elli, u travagliu psicoterapu era guidatu, durante ellu si stava a confianca entre u figliolu è i genitori. Ci hè caputu chì tutti avianu u listessu ghjocu - u zitellu deve esse acquistatu una educazione. E i porsi di i genitori fubbe chjamatu à u figliolu, u cumminciò à cunfidassi è li mandonu tutti i so sforzi di studiari, ma micca perchè era statu obligatu à fà, ma perchè vulia sapè.

Regoli di u ghjocu.

Addiventanu, i guvernu anu cunsigliatu savioru da i so genitori, ma questu hè bisognu di una fiducia mutuale. U zitellu ùn si cunfunna micca quelli chì sò insincerati cun ellu. A sincerità è l'onestità sò più apprezzati. L'adulti ùn sò micca permessu di creu e certe rilazioni cù i zitelli. Tutti avianu bisognu di u so postu. Inoltre, ognunu a rispittà u norme di a cumunicazione umana. Ogni pudemu avè u dirittu à a so vita persunale.

L'Adulti, per rispunsevuli di i adolescenti, devendenu cumpiimentu e so prumetti. Se ùn site micca sicuru chì pudete cumprarà a vostra prumissa, ùn l'aghju micca. Siccomu sè vo vulete e vostre prumetti, hè pussibule chì u zitellu s'allungera di voi è ùn falli fiducia.

Società di i pari.

Un adulescente preferisce a sucetà di i so cumpagnie. Questu hè naturali è ùn significheghju micca chì ellu riceve o abbandunà a so famiglia. À quelli ghjucadore ghjucà un grande rolu in a vita di l'adulescente da i paisani. Per quessa, a mamma è u babbu cù l'amichi di i so figlioli debite truvà una lingua cumuni è impediscenu à cuntrullà à seguità u so figliolu. I paisani sò sianu ministri di u zitellu, chì sò sempre pronto per aiutà. È in stu casu, pudete mantenite rispettu è una relazione cale à l'altri.

Sì un adulescente fede di voi, pudete fà tuttu in u vostru putere. Ma se a vostra rilazioni ùn si pò esse fora, ùn pò micca ghjunghje à qualcosa da i vostri dumande, ma solu per voi pare un mumentu impenetrable di l'alimentu è u malentà.

Quandu l'adulescenti cuntate à i so prublemi.

"Ne necessitei qualchissia chì, senza alcuni critica, ponu esse scritti è aiutà à mè capitu. Aviu bisognu di mani chì vi assicurà. Aviu bisognu di un locu induve puderia chjellu. È aghju bisognu qualchissia chì sarà sempre quì. Inoltre, aghju bisognu à qualchissia chì chjachjaru è forti: "Doppu! ". Ma e persone ùn deve micca fà ricurdati di i mio stupidi è leie lecture. Sappu di elli è si cum'è culpèvule.