Cumu crià un zitillettu felice

Sè vulete chì u zitellu serebbe felice, avete bisognu à circundà anch'ellu cun amore è cura. Per quessa, noi, adulti, avemu bisognu di amparà tutte e nostre amori à i nostri zitelli. Per aiutà à risponde à a quistione di cumu crià un zitilluni felice, ponu cunsiglii chì daveremu in l'articuli di oggi.

Fighjendu cun vigore à u zitellu quantu sì felici di vedà , per esempiu, s'ellu vene à voi o vene in a vostra stanza. Pruvate a so sonniu quantu pussibule cun ellu, tranquillamente, senza chjuderaghju, ùn fate micca solu cù i vostri labbre, ma cù l'ochji. Ùn sò solu l'adulti, ma ancu figlioli quandu sò chjamati da nome. Se ùn avete micca bè cumprènnu u significatu di stu cumpurtamentu, mette in u locu di u zitellu è imagine quantu era bonu, se a vostra arrivata si raligrarà da i vostri parenti, cum'è a venuta da l'estiu.

Spiega à u zitellu chì u passatu indipendente hè assulutamente nurmale. Dopu tuttu, l'adulti spessu necessitanu tempu per fà a so cummercialità o à ghjunghje à mette in modu. Ci sarà cunfini di a vostra cumunione cumuni cù i zitelli. Hè impurtante per un caprettu per amparà à toccu cun ellu in autumàticu. Dopu tuttu, quandu u zitellu ghjocu stessu, elabure u so pensamentu, l'imaginazione è a imaginazione. Solu necessariu per riferisce in modu definitu u tipu d'occupazione chì u zitellu vulete fà mentre ti sia fora. Hè desirabili, sicuru, chì sta occupazione hè a televisione.

Hè nutate chì in certi casi, u zitellu deve esse studiatu à fà solu qualcosa (per esempiu, per scrive). Dopu tuttu, u zitellu ùn pò micca à gustu, hè prestu à esse entretenitu è ​​pocu pariu di fà per ellu stessu.

In questa situazione, pruvate à gradualment accustà à qualcosa d'occupazione (disegnu, moldaggiu di plastisina, etc.): prima serebbe sviluppà a so imaginazione, è diventerà un observante à pusà vicinu à voi, è, dopu tuttu, pudete darà l'assignatura è calma facianu i so attività (per esempiu, "Vogliu andà à guessesce ciò chì avete perseguitu blind").

Pruvate per limità l'accessu di u zitellu à a television è l'altri media , perchè spessu fornitu informazioni negativu di u mondu intornu ad elli. E quandu un caprettu in una tale età chì solu per voi u mondu sanu, perchè l'usu di questi sorsi. Ma, se u zitellu hà vede u televiu, fate u cartellu spavintatu, docendu è sviluppatu pelle è prugrammi, etc.

Per fà un zitilluni felice , hè bisognu di fà sapè chì nunda ùn hè più impurtante ca ellu, in particulari u travagliu. Serà abbastanza solu di rimesse à u zitellu quand'omu travagliu o fà i travaglii di casa, parlate cun ellu. Hè assai più utili à sente à un zitellu, ancu s'ellu impedisce di cumpressà qualcosa urgente, perchè di scrubbà è di parlà, per ùn intervenisce micca. L'adulti sò più capaci di prestu l'attinzioni è u cuncentrazione, avemu megliu adattà à a situazione. Ma, sfurtunatamenti, più spessu per a la so mandarina, facemu quarchi cosa simplista.

Eccu avete bisognu di a vostra ingenuità è a capacità di spiegà . In a casa deve esse reguli chì aiutanu à mantene l'ordine è l'atmosfera in a casa. U zitellu si ricurdà è ripete. Spiegà chì devenu diventà u più impurtante in a vostra famiglia, quandu si vai à manghjà, dorme, caminate, etc. Ùn avete bisognu di pruibisce e cose chì sò naturali per ellu, ma sò contr'à e vostre arrangamenti di u vostru vicinu (per esempiu, per saltà o chianciva in casa).

Participà attivamente in educà u vostru zitellu. Ùn furnite micca stu prucedimentu à un kindergarten o scola. Corregiate, se ne necessariu, riempite i voce. Pruvate di cunduce u zitellu in parechje sizzioni o circles. Tuttu chistu vi aiutarià u zitellu sviluppà cun più, è ancu di decisu ciò chì piace più.

Sò esempiu per i vostri figlioli. Dopu tuttu, i zitelli imitate adulte. Sì dite una cosa è fate tuttu ciò chì, per contrà, ùn impediscenu micca solu à l'ipocrisia. Allora, dumandate ciò chì docenu i vostri figlioli cunvince cù e vostre parolle è i attiali.

Se decide un avè un figliolu, puderete preparà per i difficultà. Dopu tuttu, hè un travagliu di travagliu di ghjornu - per crià un zitellu correttu. Sfortunatamente, no tutti e coppiu chì anu preparatu per fà mòglie è mommi capiscenu questu. Spessu si spiemu à sente di e frasi cum'è: "ùn avete micca figlioli, nimu ùn sia"; "Avemu avutu un bonu riposu, perchè ci era un zitellu per surtite cun"; "Ùn impuce à a mamma è u paternu", etc. A criazione di un zitellu cuntenenu solu apene nantu à tè, u vostru praticamentu per u travagliu duro in questa materia difosa. Ùn vi scurdate micca.