Disorder of speech expressive

Chì ci hè un disordu espresivu di parlà?
U distruttu di parlà hè parratu da quandu u discorsu di u zitellu sviluppau assai pegunatu chì quellu di i so pari, o quandu contene errors di parlà. In ogni casu, si deve esse nutatu chì durante a formazione di parlà in un zitellu, i difetti di parlà cum'è disartica, stammering, è altri ùn sò micca cunzidiratu devievi. Per i disordini di a parola, sò cunfirmati se, cum'è l'u zitellu sviluppa, ùn anu micca sparitu.
Cause di disordini spettiva espressioni.

I causi di i disordini spettiva espressioni sò varietà. Puderanu esse tagliatu à l'intruduzioni in u sviluppu di u cereu, i malatie o malformazioni cungenitiali di l'organi di l'apparatu di parola, trastorni funziunarii di l'aparice di parlà o di u cereu, a perdita di l'audizione, è di diversi malati mentali.
Pruprietà i diritti sò solu i zitelli chì anu avutu l'audizione normale. Per quessa, avete verificatu regularmente l'audizione di u zitellu. Se u zitellu si metti à u babbling, hè urgente di vede un medico.

Dyslalia

A Dysplasia hè a pronunzia incorrecta di i sonu di parola per l'anomali di l'apparatu di parola (lingua, cielo, etc.), una violazione di a funzione di u sistema nervu o sordite. U zitellu sferisce i so sonni individuali o i so cumminzioni, cambia in loca o prublemi incorrecci. Lu vocabbulariu di u zitellu currisponde à età, a sintenza hè corta. A distorsioni in i zitelli à 4-5 anni hè cunsiderata cum'è normalu è hè chjamatu età o dispensa fisiologica. I casi di disassia pò esse sfarenti, per esempiu, a perdita di u sognu, dannu di u moescu, u sviluppu lento di u parolle, l'eredità o l'esempiu "di mala" di i genitori (quandu i parenti mispronounce parole).
A displasia pò ancu esse prumvenciutu à i ferimenti di i labbra, anomali di e foglie è di denti.

Lisp.

Lisp - incorrect pronunciation of whistling and hissing sounds, caused by anomaly of jaws and teeth, sordera, etc. Dificulità hè fatta per a pronuncia di lettere c, w, w, w. I prucessi di lisp - imitazioni, indibulitu motile di a bocca, parlante palatine corpu, a perdita di l'audizione, disordini di l'evoluzione mentale. Anomalii di denti è mandibula ci vole à esse correctatu. Quandu u trattamentu hè cuminciatu, u migliore u risultatu.

Nasal congestion (rhinolalia).

Cù rhinolalia, i sonu parratu da l'articulazioni è u sonu sò vicinu à u normale, ma anu un tufu nasale, postu chì u ghjacitè di l'aire ghjusta in parti à u nasu. L'Adulti spessu dicenu "in u nasu" per abitudine o di crede chì dichu discursu hè "un signu di intelligenza". I causi cchiù cumuni di e formule severi di rinolati sò anomalii cungeniti di u paladinu, paralisi di a lingua palatine, operazioni nantu à u collu è a gola (per esempiu, a tonsilectomija - a cirurgia per rinforà l'amagami palatine). A congestion nasal hè ancu osservatu cun un incrementu in l'amagghji palatini. L'anomali cungenitali di u paladinu, com'è regula, sò eliminati da una intervenzione kirurgia. Oghje successu hè u trattamentu prescribed by the speech therapist.

Tatuatante hè un disordine di parlà in a furmazione di un tardiu in i sonzii, i Silabali è a so ripitenzia per i convulzioni di i musculi di u mutore di respirazioni. Stammering spessu occur in a zitella dopu à u sustegnu, infizzioni, embrizione, etc. Propensità à cunfittura hè ereditata. Cursuri di Risk - lentu di sviluppu di u parolle in u zitellu, scumpientu di l'hemisferiu di u sensu di l'ombra, di l'insecurità, di i genitori chì soffrenanu di stuttering. U trattamentu spessu pruteghja u discorsu di stammering people. In u terzu è quartu anni di vita, parechji figlioli stutter (quandu hè difficiuli per elli per pronunzià una nova parola). In ogni modu, i stuttering in u 70-80% di i zitelli passanu bè.

Fast speech.

Cù stu trasturdu, parra in i zitelli hè assai veloce, inarticulate. Quandu si parla, "inga" silatoghji sani o parolle. A maiò parte di sta manera di parlà hè innata. Per 3-5 anni di vita, un discorsu di u zitellu ùn hè micca cunzidiratu un viaghju. Hè difficiuli di trattà i maladieti, chì a maiò parte di quelli sò impaciente, chì ùn li permettenu micca di parlà, accentuannu i parolle di parlà.
Se u zitellu vole esse di qualcosa, escolti cun cura. Se ellu vacillu, ùn l'aiutanu, ùn finite a frase invece, ancu se sapate esattamente ciò chì voli di diri. Ùn fate micca divuzione di u zitellu per l'errore di pocu discorsu o un discursu peculiar. Better correctly repeat (not too stressed) the word that he spoke incorrectly. Invece u fattu chì u discorsu di i zitelli hè assai graziosu, ùn l'hà micca pigliatu da elli!