Cumu insignà à un zitellu per risolvi i cunflitti in un squadra

I figlioli sò più spessu paragunati à l'angeli. Più spessu pò esse chì sò i culori di a vita. Ma ci sò parechje quandu i figlioli sò cruelmente è ùn vulete mette cù i so cumpagnie. U tempu passa è u zitellu si trova entre parechji, cusì cuminciò a studià i relazioni in u squadra di i zitelli è prova di diventà una autorità. Parechji figlioli si trovanu assai cun tranquillità in ogni società. Ancu s'ellu si sò trasfiriti in altre scola, mandati à i campi di i zitelli, in ogni locu duvemu novi amichi. Tuttavia, no tutti i zitelli anu u donu di a cumunicazione. Tanti zitelli anu difficiululi in a cumunicazione, e volte volte l'enfasi di l'attinzioni di i pari. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Cumu insignà à un zitellu per risolvi i cunflitti in un squadra".

Sugumamente un zitellu cù i malascimenti parenghje in l'aula è l'ambienti cambia immediatamenti. Eccu i sti figlioli chì stannu bisognu à l'affirmazioni, ma à u spendu di l'altri, chjamate, à offend o umiliate à qualchissia, per aghjurnà i zitelli contru l'altri. In questu casu, quelli cumpagni di scola chì, da a so natura, sò assai benevolenti è ùn sò micca abituati a viulenza pò succorsu. Per quessa, quandu i paisani portanu i zitelli à a prima classa, anu da esse l'alerta in prima, finu à ch'elli sianu acquisto cù u cullettivu di i zitelli. Per esempiu, se i genitori parenti chì u so zitellu puderanu avè un prublemu cù i so pari, hè megliu di piglià una conversazione psicologica cun ellu è preparalli da ogni situazione. Questu modu u zitellu pò cumprendisce cumu degnu daveru bè cù dignità da a situazione currente. Di sicuru, ùn hè micca sicretu à qualchissia chì in ogni casu, i cunflitti sò inevitabbili. Ùn hè sempre l'interessi di e persone cunccidinemu, per quessa hè necessariu trattà cusì tranquillamente è micca di scorri à disputi, è pruvate à stabilisce relazioni senza aggravamentu di cunflitti. Ùn pudete micca piace à tutti, tutti capiscenu cusì. Dunque, l'adulti bisognu à spiegà à u zitellu chì ùn hè micca necessariu chì tutti li piaciunu, quarcunu è ùn deppi micca ad amore.

È a più impurtante hè di impresà u zitellu per ùn avè micca pruvatu à guadagnà u rispettu per i zitelli per l'autorità à i regali. U zitellu deve esse capaci di difenda e si sapi chì ùn ci hè bisognu di dà in agressione. Una di e megliu scelte hè di fà una relazione equalizia cù tutti. Per quessa, hè megliu micca di sustenerà a parte di quarcunu in disputi. Questu pò esse fatti per inventà una scusa. Se u zitellu hè sempre in cunflittu cù l'ugguali, i pusteri deveranu qualchì ghjunghje à u maestru di i prublemi di u so ziteddu. Hè necessariu per esse sicuru chì u zitellu ùn ùn difiere di i so parenti. Se un zitellu ùn riceve un rapportu, pudete pruvate à fà cù i genitori. Ci sò i zitelli chì sò assai indecisivi, ancu in stu casu, i genitori avissiru aiutà u zitellu. Ancu dicenu chì l'adulti ùn devenu micca interferiscenu in a rilazioni di i zitelli, perchè elli stessi averebbe risolviri i so prublemi. Questu hè micca accettatu in tutti i casi.

Prima di tuttu, u zitellu deve sempre u supportu da l'adulti. È hè assai impurtante chì i zitelli cumuni cù i so genitori. I paisani seranu bè calmu, se elli sò hà diventatu un usumitu. Ancu se u zitellu ùn permettenu micca l'adulti d'intervene in questa situazione, puderete suggerisce cumu si passassi cumu. Tutti i genitori di i picciotti volenu chì i so figlioli si sò stallendu per elli, ancu se hè necessariu è cù l'aiutu di u kulaks. Pudete pudè mandà i picciotti à e rùbbriche di sport, per avè prutezzione. Ci hè parechji tipi di relazioni in u squadra di i zitelli:

1. ignoring;

2. rettitivu passiu;

3. rejetu attivu;

4. Pirsicuzzioni.

Per esempiu, un zitellu ùn hè micca pagatu nisuna attenzione, perchè ùn ùn esiste micca à tutti. Ùn hè micca datu u rolu, ùn porta micca i ghjucà è stu zitellu ùn hè micca interessante per quellu. U zitellu ùn cunnosci micca i numeri di telefuni di i so cumpagni di a cumpagnia, nimu di i so amichi ci anu invitatu à visità. E in casa ùn ùn discuteghja micca qualcosa è ùn si dice micca una parolla nantu à a so scola.

I parenti necessani di parlà cù u maestru è pruvate à stabilisce relazioni cù i zitelli, per fà a so zitella acquistà amici. Ci hè ancu i casi chì i culleghi ùn anu vulutu sentu à un desk, ùn vulete micca esse in u stessu gruppu sportu, perchè stu zitellu ùn vole micca di vultà in l'scola, è da l'aula vinni in modu di u malviziale. I parechji pruvate aiutà i so figlioli. Pruvate di trasmissione i zitelli à una altra clase o ancu à una altre scola, pruvate a prisenza a situazione à u maestru, pudete ancu vultà à un psicologu.

Ci sò parechji questi chì i zitelli sò cuntenuti constantemente, chjamati, sfinitu in burlanu. Ancu u battiu, ponu scumpariri è sullivati ​​e so cosi. I sardi saranu spessu murmuri, tristani, pò ancu perderà soldi. Questu hè un prublema assai impurtante chì deve esse diretta per chì i zitelli ùn sò micca escluditi da u squadra. I parechji puderanu andà à un psicologu è discussione stu prublema. I zitelli tutti guariscenèghjanu in u core, è sò fàciule di offent, per quessa, avete bisognu à pudè a prutezzione. Avà sapè cumu insignà u zitellu per risolviri cunflitti in a squadra.