U sviluppu psicomotore di i zitelli 1-3 anni di vita

U rolu di ogni parente cusì consciente hè di seguità u sviluppu di u to figliolu. In particulare, hè assai impurtante per apprezzà correlativamente a psicomotrizità di u zitellu, chì ùn sò micca sempre bisognu ancu cù i mariti attenti è i babbi. Da più faciule à quelli chì sò avè nant'à i zitelli - ponu paragunate i migghii cù i so frutti è i so fratelli. Ma quellu chì avianu un primu natuvutu in a so famiglia, deve ghjunghje à i so "cunes" è vèndite sottumessu à u sviluppu di i misgi familiari di migghiori. L'articulu "U sviluppu psicomotore di i zitelli 1-3 anni di vita" permettà à i genitori indipindenti à cuntrollà u nivellu di u sviluppu psicomotore di u so zitellu.

In u sviluppu psicomotulare di i zitelli 1-3 anni di vita, parechji fatturi sò impurtanti, è, naturalmente, di età. Dopu tuttu, u fattu chì per un criaturu nascitoghju - una manifestazione di u sviluppu normale, per un criaturu d'un annu - hè digià una patologìa indissocivule. Hè per quessa chì l'evaluazione di l'evoluzione di psicomotri di migghiuri hè impurtante per ogni stage individuali. Avemu da piglià per esse considerate un certu gruppu d'età - i zitelli 1-3 anni di età.

Chì hè "sviluppu psicomotulatu"? U cuncettu hè abbastanza cumplessu è cuntene parechji elementi impurtanti. Questa hè a valutazione di tutti l'organi di sensibilita (audioma, visione, sensazioni tactile), è stabiliscenu u livellu di u sviluppu di l'equipamentu di u mutore di l'infant (tuttu hè fattu cunsideratu: u tonu muscular, abilità di mantene u collu è da turnà, camminate è currevi, è calculà a fine motorità di e mani). L'ultime hè particularmente impurtante, postu chì l'abilità finale hè a prima manera di u futuru "travagliu" di travagliu relatatu à l'usu di l'objeti chjucchi, cun accurata. Inoltre, u cuncettu di "sviluppu psicomotricu di u zitellu" pò cumprà i so cumpetenze di a cumunicazione suciale, cuntatti cù i amici, u ricunniscenza di voce. Eccu - è una valutazione di cumu u zitellu cumunicà cù i pari è sieghjera in a diversione colectiva. Tuttu chistu è li primi traghetti di sviluppu di i vostri migghiori.

Quasi tutti i genitori pruvenza à attribuisce à u zitellu a maestria di questi capacità à quale ellu ùn hà iniziatu à aprende. Eccu, se u zitellu hà amparatu à mantene una cullette in a so manu, allura a mamma hà dettu à tutti i so amichi chì hà manghjatu i so picculi! Ma tutti i pediatrici è i psiculogi unanimamente vi dite chì l'abilità hè veramente acquistata solu se u zitellu ponnu combine cù l'altri accenti lòggichi è cuntzentivi. Basatu nantu à questu, dicenu chì u zitellu ùn hè solu quandu ellu puderà è mantene una cullette, è sperate u so farinaghju da u pezzu è duverà tutta a bocca. Inutili, u zitellu sultantu solu apre studia una particularità.

Ùn sottestimanu u rolu di ogni membru di a famiglia in u prucessu di l'evoluzione psicomotrize di u zitellu, perchè u fattore soċjali hè assai impurtante. Puderete circundà u zitellu cù calore è cura, mentre dà a cumunicazione chì ellu hà bisognu. Avete bisognu di cumpensà u vostru bigliettu è i dumande - questu schermu anu sviluppà a psieche è i movimenti di migliori. Se ùn avete micca pagatu assai attenti à u zitellu è u so sviluppu, allura i prucessi devenu esse frenu - è incontru cù i so pari serà più difficili. Dopu à tuttu, ùn cumunicà cù u zitellu, ti purtammu ellu l'unica ferramenta di u sapè ecumenicu - è questu pò conduce ancu à un passatu in u sviluppu mentale di migghiori - è u lag, crede à mè, solu averevani. Pudete finisce tragichiamente - per esempiu, dimenzja o disfuntamentu suciale - chì hè chì u zitellu ùn puderà micca adattà per quellu complexità di a so vita.

Forsi u zitellu schervenu sviluppau in u primu annu di a vita - in questu staghjunu, secondu stimi estimulantici, ogni mese a quantità di e so cumpetenze hè arricchjata cù cinque elementi novi. Avanzate tutte sse cumpetenze sò scopate è pocu novi, più cumplessu, ma ancu più necessariu per una vita indipendenti di u zitellu sò acquistate.

In certu parenti, "verificando" cun una scala approssimista di valutazione di l'evoluzione psicomotrizale di u zitellu, sò felici di scopre chì u so ziteddu pudianu micca micca solu ciò chì deve esse puderà fà à a so età, ma ancu chì i zitelli più antichi serìanu putevi fà. Iesi, succède à spessu, i zitelli addiventanu acceleraturi è sopra à i so parenti in u sviluppu, cusì i paisani anu da esse capace di coglie u mumentu è utilizate l'aspirazione di u zitellu per sviluppà è apprendu in direzzione ghjusta è utile.

Ma ci sò ancu situazione di altru pianu - quandu scopre chì u zitellu hà detta in u sviluppu. Quì hè impurtante per stabilisce - quantu è ciò chì hè detta da u zitellu, per aiutà à migliurà u tempu. Dopu tuttu, i ragiuni, infatti, pò esse sfarenti. Per esempiu, u vostru picciutteddu avà da esse cuminciatu di coghju. Tuttavia, questu ùn hè micca cun ellu. Perchè I ragiuni ponu esse, almenu, dui. U primu di elle - u zitellu ùn pudemu micca ruttane, perchè ùn sapi micca ciò chì hè è di ciò chì hè manghjatu, cumu si sta riprissioni. U prublema quì hè chì i genitori ùn avianu micca amparatu à i so figlioli caghjeru. Ùn m'anu micca datu ciò chì cù l'aiutu di rastreu, u zitellu stessu puderia cumprendre un pocu di i so desideri - per esempiu, avè qualchì ghjocu interessante. Se ùn avete micca bisognu di tempu per risolviri u primu mutivu, a seconda ragione pò complicà u prucessu di sviluppu di u zitellu. È hè cunsistenti in una maladie chì ùn si permettenu micca u fogghiu per crawl. Per esempiu, ellu permette di una paresia di l'estremità più lassa. Cusì cù qualsiasi altru mètuvamentu - se avete vistu chì u to babbu ùn si hè micca struitu, pensate bè: forsi ùn avete micca dimustratu chì pudete fà questu? Dunque, ùn sapi micca cumu metta in pratica. In ogni casu, sè se avete ancu un ligeru lag da a norma, hè megliu di vede u zitellu à u pediatricu è u neurologist.

Allora, accuminciamu a scrivene e cose cumpativi chì caratterizà u sviluppu psicomotivu di i zitelli d'una a trenta anni.

U zitellu hà 1 annu è 3 mesi ...

À questa età, i zitelli capiscenu a parolla di un adultu assai megghiu - i paroli più usati sò digià firmamente cunnessi cù l'uggetti è l'azzioni ch'ella sanu chjamanu. U so vocabulariu persunalizatu per literalmenti ogni ghjornu. Avissi bisognu di cunnosce u grandezza di l'ughjetti beni è distingue entre "big" è "small", anche si a diffarenza di grandu ùn hè micca significante (à 3 cm). Inoltre, u zitellu spessu repite tutti i muvimenti chì averebbe vistu in ghjochi cù parenti.

Un zitellu à l'età di 1 annu è 3 mesi hè excelente - adora sta occupazione è ùn si pulite chì hè pussibile di rasturnata. Pò esse facilmente à pusà è davanti à e so staghjate. Inoltre, u mulinu pò esce micca.

Impurtunatu è e so capacità di pussidimentu di una cullette - puderia manghjardu abbastanza propiu di u so propiu.

U zitellu hè 1 annu è 6 mesi d'età ...

U zitellu sappieghja d'analisi, hè digià capace per annunzià nantu à i gruppi tematichi di l'oggetti, apprizziarete cumu secondu i signaghji chì pussede. U so discorsu hè arricchisci cù parolle cumplessi. Un malesiu deve sapè è ricunnosce i formi basi di l'oggetti: truvamu un cerculu è un quadru, un brique. Se play something mobile - poi dopu à u ghjocu avete bisognu chì u zitellu repite attivamente tutti i vostri muvimenti. Trascendendu cù u passu à passu, u zitellu pò andà cun passione veloce è cunfidendu un ostaculu suffissitu. À l'età di un annu è un annu, u mulinu pò gestionà a cullera è coordina u so movimenti, cusì hè faciule di manghjà ancu un alimentu likidu.

U zitellu hè 1 annu è 9 mesi ...

U zitellu assai piace à sente i vostri storii è vede tematichi - hà perfisu, chì anu un discorsu è cumu questu quellu o quellu caratteru. Dopu avè esse intesu u conte di fata, una foglia pò assezione correctamente e dumande senza cuntatti. Lu discursu si sviluppa rapidamenti, ponu descrizzione qualcosa in dui paroli, usendu verbi à u stessu tempu. Improveu u ricunniscenza di e magnitudini di l'uggetti.

À questa età, l'impastatu hè prubabilmente amatu di cubbi - per elli pudete fà custruisce assai cose interessanti! In ogni casu, perchè u tempu, hè limitatu à i constructione simplici, cun entusiastamenti di custruisce una casa o porte di cotti.

Se trova un bar di lignu 15 cm di altura è 20 cm di anch'ellu, u zitellu hà da pudè passà cum'è seia un strittu strada.

In più di sti capacità, u caprettu pò ancu darà qualche cosa, basta chì unu di l'adulti aiutanu in questu.

U zitellu hè 2 anni ...

U zitellu à sta offerta età hè digià intelligente. Assicuratevi: sè stessu paroli lucude è simile avè infurmatu à u zitellu qualcosa di l'avvene di u passatu recente - vi cumprate perfettu.

In a so vita cumuna ùn pudete truvà micca solu i nomi di geniri e verbi, in più di pronunziarii pronomi è aggettivu in u discorsu di u zitellu durante 2 anni. Pudete stessu putere questi chì ieghjule i sfarenti caratteristiche di l'avvenimentu (per esempiu, un tempore - "quandu").

À a vostra dumanda, u mulinu pò piglià è dà l'uggetti di un tipu cuntrastatu.

U zitellu hà un intelligente di lògica banale simplice, puderanu formate è eseguisce una certa catena d'azzioni, basatu da i ligami lògichi. Trasfurmà passi, un zitellu piacè passà in un intervallu di quinze centimitri.

U vestitu hè casi sanu nantu à i spalle di u zitellu, si pò copre cù assai ogetti di vistimenti. Dighjà digià cunsigliu, ùn hè micca brutta è ùn ghjucanu à volta à a tavula (l'ultime, sicuru, dependa totalment di a criazione di u genitali di u zitellu).

In 2 anni u zitellu sanu bè sapè tutte e parte di u corpu è fate u puderebbe mostraru nantu à i pupi, per ellu stessu è per adulti. Puderà ancu ciò chì dùteranu, è li dici cù i so parenti.

U zitellu hè 2 anni è 6 mesi ...

U discursu di u caprettu diventa più è più chjaru è cumplettu da l'appiegazione cù e formi subalterni. I dumanni chì dumanda volenu più difficili: ponu essecire u locu ("induve hè stata fattu questu?") È u tempu ("quandu hè chistu passaghju?").

Pudete ghjucà cù u zitellu in a geometria di i zitelli, affirmannu una varietà di figuri, in l'imaghjini è a simplicità chì a foglia averà truvà i stessi suggetti.

Un zitellu in dui anni è mei anziane deve esse versatu in i culori basi è sia capace à dì ciò d'oghjettu - quale culore. U zitellu deve sapè chì parechje bianchi, azzurri, rossi, gialli, verdi è culuri negri.

A lògica sviluppa - è u zitellu puderanu reproduce diversi azzioni, cunnessi da una secùnea logica. Per esempiu, ellu sapi chì a panchita deve esse alimentata prima, è poi - di dorme per dorme. Mudalizatu è u jocu in cubi, i disinni sò diventate più cumplessu.

Dopu à u bonu sviluppu di i so sapori, a migghiurora sapi cumu possu un liparosu in a so manu, ma ùn puderebbe nuddu scrive.

À l'età di dui anni è sei mesi, u zitellu deve esse ghjustificatu solu, affinchendu solu cordoni è zipper nantu à i so genitori. Nisun prublemà à affruntà qualche alimentariu, manghjendu cun prudenza, a cullette hè stata tena correctamente. Caminannu passi in alternanza, puderà supremu un vittime centru obstacle.

U zitellu hè 3 anni ...

U discorsu di u zitellu à l'età di trè sò carattarizatu da a presenza di struttura cumplessa è cumplessa. U zitellu hè curioso, hè interessatu da perchè chì un fattu succede, è perchè tuttu ciò chì succidia. Questa hè a cusì stata "perchè" età.

Sò u scopu di tutte l'uggetti chì avete aduprate in i ghjoculi. È hè capaci di pudè usà bè infurzatu cusì. Sò chì tutti i culori básici, pudete chjamà è ghjustu.

A l'età di trè, u zitellu ùn principia è interessa in i ghjoculi di rollu, ellu ripiglià cù piacè in l'animali di u foru chì andate à visità l'altri, o in "fianchi di a mamma", è ùn hà micca impurtendu si cambiau i vostri rolini in solitu durante u ghjocu. I temi di ghjoculi ponu esse completamenti cumplicati è supplementati cù diversi petiti chjassi.

Quasi tutti i zitelli in trè anni hà amatu di sculaccià è sculaccià qualcosa di plastica! Inoltre, i risultati di i so sforzi sò già già cumincià à traccia: i maniche di u liceu s'assumiganu simuli plots, è i figurini sò furmati da plasticine.

L'annu di trè anni hè vistutu di u so propiu, ùn avissi micca avutu micca di difficultà specializie in vincere di cordone. Sì aviti l'abituitu à i primi bisogni di l'etiquette, hà sicuru chì digià a sapi manera d'usà correctamente una napulita o pane.

À l'alternanza o stepping steps, u zitellu pò crucianu un obstaculu, chì l'altizza hè di trenta centimètri!

Queste sò i primi staddi, ancu pudete dì ancu i marcelli di u sviluppu psicomotulariu di u zitellu à l'età di una a trenta anni. Pudete creà un cartellu di stazzione, fate u dati in ellu è hà da pocu annualiatu se u sviluppu di u zitellu currisponde à una certa età. Invece, una volta, guarisceranu: tutti i zitelli scambià indipindente, qualchissia ricuccate qualcosa, qualchissia ùn sia micca. È quì u vostru aiutu hè assai impurtante - dà l'insaccate più attente, vede u so sviluppu, in tempu di detta nessuna devenza è eliminate. - Un esempiu per l'imitazioni, u zitellu sera sempri uguatu per voi, ùn mancanu ùn sia pariu è esse un esempiu bonu è cusì bellu, insegni cun unghju chjucu à ciò chì hè ùtule per una foglia in vita indipendenti.

Un altru spessu chjarificiu: micca necessariu ogni zitellu deve esse capaci di fà tutte e cose in una certa età. I pediatrici è i pediatrici di ricerca chì si possa almenu cinque puntu da liste - elabure cusì à a norma. Se no si, questu hè una occasione per visità specialisti è dumandalli per cunsigli.