U sviluppu di a parolla di u zitellu in casa

Parechji di genitori, chì pinsanu naturalmente di u sviluppu di i so figlioli, si dumandenu: Quandu avè un urganizatu à sviluppà a parolla? Cumu aiuta u to figliolu? Cumu sviluppà a parolla di un zitellu in casa? Ei mezi di metudi è quandu sò efficau? Intìtelu di responde à sti quistioni.

Nisunu vi dicerà eseguitu à quale età vi valenu da principiu per sviluppà a parolla di i vostri figlioli in casa, ma ciò chì tutti i pediatrici accunsenu hè chì da a so nàscita, avete bisognu di cumunicà cù u vostru babbu, parlendu cun ellu. U "fundazione" di u sviluppu di parlà hè custituitu da i primi cuntatti di i genitori cù u zitellu: coppiu afectuiu, tante chjucu è cunversazione di i genitori, i so figlioli è i storii di là. Ùn ùn vi distractatu da l'affari di ogni ghjornu, parranu cù u zitellu, dite d'ellu à u mondu chì u circondu, canta, dumandate - imponeitanu à a conversazione, ancu se a so risposta hè un chiancellu o una curiosa.

U sviluppu di a parolla in i primi sei misi di a vita di u zitellu

Dopu à sei mesi, u vostru babbu cumencia à capisce u vostru discorsu. À questa età una stampa nova di a cumunicazione tra u zitellu è i genitori sò furmatu - studia activamenti u mondu esternu, eseguisce u parolle di i genitori è u ricurdativi. In questu casu, u zitellu pò cumprènni a parolla parlata, ma, sicuru, ùn hè micca prontu à reproducirà - stu prucessu hè ancu chjamatu a furmazione di un vocabulariu passivu. Per sapè a parla di u zitellu in casa, à l'età di sittatu à sette mesi, hè assai impurtante per vede u componente emutivu di u parolle - per leghje scritte, contarie ricordi, cambiatà u timbre di a voce, tonu è forza di sonu. Ùn vi scurdate di cumincià a sviluppà i so sapè fà, facenu un massaggio di mani è pedi ogni ghjornu.

U sviluppu di a parolla di u zitellu in 8-9 mesi

À questa età, u zitellu ùn hè attivu ripetitu i soi chì spessu ochji sente, u primu apparevvi: "ma" - "na". U zitellu face a reaczià vivamente à i dumanni: "Quale hè a vostra mamma? E duva hè quì u vostru babbu? ", Indicendu à i so parenti, o risponde à a so attenzione, se ellu chjamà u so nome. Pudete truvà facilmente e so ghjocu preferitu à a menzione. À questa età hè impurtante di sustegnu u sviluppu di u discorsu di u zitellu, ripetendu cù ellu petite palestine o sillabue, contarte storii o leghje affare.

U sviluppu di u parolle à una età d'età

Vocabolario per u primu annu di a vita di u zitellu pò esse circa deci parolle. In questu casu, hè abbastanza bè per ellu di ripetiri tutti e parolle e so senti, ma ellu stessu ùn l'impie. I zitelli formanu a so lingua, chì hè compendibile solu per elli è quarchi à i so parenti. Aduprate annantu à l'età di un annu. À questa età, hè ancu degnu chì si trova à pocu pressu per ellu cù u pintu, u labilliziu, a plastisina d'stucu, lacci è u teatru ditattutu, chì ci permettenu di principià a sviluppà sensorimotorichi. Ma ùn scurdate di parlà cù u vostru zitellu è leghjite i libri.

Per u sviluppu di a tecnulugia sensitiva, suggerisce chì u zitellu sienti i so ghjoculi preferiti in l'auditoreu è, aduprà l'erume nantu à u dettu di u zitellu, dumandate à u zitellu per vede l'attu di esercitivu, aiutannulu in l'attu di voce è a gestione di i caratteri. Allora chì u zitellu principia à sviluppà u so pensamentu, parlante, pause in speech.

Chì avarà aiutu à a sviluppà l'interessu è a curiosità di u vostru zitellu? Lace-up! In più di una solu solu bisognu per u sviluppu di u gruppu di u mutore di u zitellu, aiuta per attivà a parola di u zitellu.

Ogni mezzu hè bè! E appieghjatu assai. Cusì, a plastica, u liceo, i marcatori è i sapori, chì anu sviluppatu i sapori di pocu muturà, à tempu cum'è un mezzu per u sviluppu di a creatività di u zitellu. Aiutà u zitellu à circà un circhiu, un triangulu, solu una linea, permettenu di piglià a cura di i culori di i caratteri in u libru di cuncolazione, sculpte u culoboki da plastica, salsiccia è dividite in parechji parti.

U sviluppu di a parolla di un zitellu trè anni

A l'età di trè, u zitellu annunzià usà attivamente a so parolla. Tutti i jucuri chì deve esse assemblati è disunati: diversi disinfettori, cubi, mosaici, altri mudelli prefabbrikati - permettenu à u zitellu solu per sviluppà a motta di dettu, ma ancu per parlà più attivamente. U zitellu chjama l'ogetti nantu à u galluse, cunta quantu a so torre hè stata fatta, conta a tutti l'abitanti di a casa ertazione è diventa un membru direttu di sta casa, pigghiaru u rolu di una mamma cu affittu o un mètu duttore. In rolles di ghjucadore, a riserva passiva di u babbu di e parolle accumincia a diventà un attivu.

Hè assai impurtante per cumprà cumunicà cù u so zitellu da i so tempi tempi - canti songs à ellu, lighjemmine poemeti, ghjucate ghjoculi. È prestu prestu un piacevule cù u discrettu è emotiu.