Cura di facci, corpo, legs, mani

In cura attentiva, ùn solu a so pelle di a fàccia vole. Nzinu cun ellu, u corpu ci hè bisognu di nutrimentu, restaurazione è purificazione puntuale è cura. Hè tutti sti prucessi chì custituiscenu u peghju di un corpu fiorente, un corpu bello è risuente. A cura di a face cù i pierre di u corpu di e mani, amparà da sta pubblicazione.

Hè pussìbbili senza fà qualchì compunione un centru di cosmichi in distinti istituzioni specializate è e farmacias. Ma spessu u prugettu ùn pò micca suità i compradori, per via di a qualità, u prezzu è di tuttu ciò chì ci ponu turnà à a medicina famigliali, chì ùn hè micca inferitu in effittività à i prucessi estetichi moderni. U risultu duverà esse aspittatu assai tempu, ma pò assicurà un attaque per un longu tempu.

U corpu duveranu esse puliti cun un muvimentu naturali, chì cumprencesi l'ingredienti: 1/3 tazza di meli, 1/3 tazza d'oliu di jojoba, 2 cullizzioni di tela blu. Dui prugne colti di latti latti, 1 vetru di salinu di mare. Tutti i cumpunenti sò mischiati, è a cumpunimentu resultanti hè appiicatu à a pelle cù movimenti di massaggi. Allora u restu di a machja manucanu è ciuttu cù una siccita.

A furata di tela è di a pelusa hè stata promulgata da machja di farinata d'avena, per necessariu, di mischjà in l'avena avianu avianu avutu. Hè megliu appricà sta mizura à un corpu stimatu, per quessa deve esse appiccatu dopu à u bagnu.

Quandu ci hè a cugliera di fragole, hè vera uttellu di ferite fresa. Per fà questu, piglià 100 grammi di fragole, 2 cullizzioni di l'oliu d'amandula, 1 culletta di melone. Stivemu zamburi, intruduce l'oliu d'amanduli è a melata. Sta mutazione hè appiicata à a pelle in circulatori, movimenti di massaggi. Allora u restu di a mistura sarà lavata cù acqua calenta è imbabbita cù una spugna. Tutti issi scrubi sò bè ​​per a fàccia.

In parte cù a purificazione, pudite chjamà nutrimentu. U cóctelulidamentu chì hè cunsistenti di 2 cullizzioni di latti è 1 vetru di l'acqua minerale, è nantu à i cali di ghjorni di uttini chì travagliate bè nantu à a pelle. Sì u fugliate u corpu cù questu compostu, avete arricchisce a pelle cù grassè, chì sò cuntenuti in u latti, è arriccenu a pelle cù un complexu minerale.

A nutrimentu supplementu furnisce una maschera a levitu, inclusa 4 incopoli di crema, 15 grammi di levitu seccu, 4 spezii di u meli di liquid. U ferti di cervu hè diluita in crema, aghju avè aghjunghje u melu è avemu pusatu nantu à u stomacu è in altre parte di u corpu. A mascara di levadurà migliurà a circulazione sangue, furnisce l'elasticità è stende i pori.

A fatigue è u malanni sò spessu signali di a deshidratazione. E sti disgrazzi si ponu vede si vi biarà 2 vetri di acqua. Sì ci hè cunsumatu assai acqua, aiutà à mantene l'elasticità di a pelle. I bagni sò una maravigliosa "terapia d'acqua". In u tempu friddu, perchè mancanza di bravezza è calidez. Un bagnu cù un aroma bona vi darà un bon sensu annantu à un ghjocu cunfrontu è frosty è di bon amori.

Recipes per u bagnu di rilassazione
Pigliate 3 zipri di geranium, sazianu, salvatore, bergamota, 4 zipuri di l'oliu essenziale di sànface, aghjunghjenu ½ tazza di crema agria, aghjunghje à u bagnu induve a temperatura di l'acqua hè 36 gradi. Averemu 1 ora in 1 o 2 simane.

Ricette di ricci di paese di mente
Per disperse di u pesu di i prublemi è di truvà equilibriu spirituali, sta cumpusizioni sarà aiutu - 3 zipuri di ylang-ylang, 3 zipuri di lavanda, 4 zipuri di l'oliu essenziale di rosula.

Hè necessariu sapiri chì l'olii essenziali ùn pò esse dissolute in acqua, per quessa, ci vole à esse mischjostati cù 30 o 50 grammi d'oliu vegetale, melu o sal. Se ùn ci hè nunda in la mani, è aghjunghjenu direttamentmente acqua à u bagnu, a maiò parte di a sustancia serà nantu à a superficia, avete bisognu à esce da u bagnu lentamente è micca micca asciugate cun una bagnera.
E donne di qualità anta aghjunghjenu un bagnu cù l'acitu di sidru di pumutu, aghjunghje 1 spoonada di acitu à u bagnu. Rit reduce significativamente a stretch marks, rejuvenates, rinfensa perfettamenti a pelle. Ripetemu per 15 minuti una volta in 2 simane.

Per a ardesia di ipositi grassi utilizate bagnu cù culore di colore di lime, per questu facemu 1 vetru di coletta per esse chinu d'acqua furiu, insistemu 40 minuti. Strain, aghjunghje à un bagnu bagnu. E assicuta nantu à a cintura in l'acqua, piglià nantu à un stomacu vacanti. A durazione di u prucessu hè 15 o 20 minuti. Dopu à a sessione, ùn biaraghju micca o manghjanu di una ora.

Sutene nantu à a pelle hè aiutu à l'acqua di scuma in Hollywood. Cunnette una cullizzioni di vanillina, ½ taza di shampoo e 1 ovu, a buflu in una scuma cun un mezcladoru è a sustituverà sottu un flussu di acqua. U passu di bainu da 20 à 30 minuti.

Hair Care
Ogni donna hè unicu: u cuteddu di l'ochji, a piuma, u culore di i capelli. Hair dà una donna una stampa senza paragune. Certi segretti di bellezza di bellezza orientali. E donne orientali ùn mancanu i capelli. Ma dopu à i porti chjusi, secremente da tutti, u misteru veru accuminta. A bellezza hè imbrata in cascate, onda di ceppi di sera infinita, sò impannuti intornu a bellezza orientale cum'è un velu preziosu.

Un locu spéciale in i tradizioni di i pòpuli di l'Asia Centrale hè occupatu da i capelli. Invece di shampoo o saponu da a zitella à a vechja, in u desertu è in u harem utilizanu u latti àutu. Grazie à i prudutti di u latte, hè creatu un filmu di grassu, chì pruteghja u capelli da l'effetti di l'ambiente.

A ora, per questu scopu, piglià u iogurtu, solu senza additivi di sapori di fruttu è senza impurite. E pudete chjappà. Pigliate un litru di latti caliu, aghjunghje 1 spoonu di crema agria, stitch bien è ponu in un locu caldu. In uni pochi minuti u iogurtu frescu è prontu. Allora accumparviunu bè cù a so testa, masajuleghja, lavu cù cura l'uperazione cù l'acqua calda, è dopu cun l'acqua, acidificatu cun una solu di vinitura, pigliate 2 cullizzioni di vinitura o zucchju acidificatu di un limonu.

A ricetta per i prudutti di u capeddu furzu

Pigliate 1 spoonu di mustarda è dilute in 2 litri di acqua calde, sta cumpusizioni lavarà a testa, rinsegna cù kefir dopu lavatu, ponu eliminà l'arricu aggrancatu. A Mustarda elimina u brusco gustoso scurciatu è u capelli ùn sò micca prontu simplici.

I capelli di grassu per dà un stile bellu, pò esse un cumuciu:
Piglianu ½ cuagliu di camurione di l'oliu, 2 coperto d'acqua, 1 focu. Mesturà a mezcla apprezzata è lavò i capelli com'è un shampoo simple. Rinvule cù acqua corrente, ma micca caldu, per chì l'ova ùn ponu micca curdle.

Per capiddi secchi, selezziunate un rimediale solu per l'ova. Si mischjianu a grima di 1 cucharadita d'oliu d'oliva o castor. Tali mistura li darà un bellu rinurgiu è restauranu i capelli. Pudete piglià l'arbulu di tè in contra di a perdita di u capellu è contra a castagna. Rinfria u mischju cù acqua corrente, ma micca caldu, perchè i ova ùn vulete micca.

Bona furtifesce u cumpurtamentu cumu di u pagliu debbitinu: piglià un pozzu di gocce di oliu ylang ylang, 1 cullarina di l'oliu d'amandula, 1 cullenade di u meli, una ghjuvane. Una cullizzioni di pienza di mustarda dilucita à a cunsistenza di a crema agria. Tuttu u mistu è sta mistura sarà appiicata à u capeddu in tutta a lunghizza, maschizendu u scalp. Lavò a cumpunimentu, rinsegna u capelli cù l'acqua, zùmeru di limonu o l'acqua acidificata cù l'acitu. Questi cumpunimenti di detergente sò ancu usati cum'è mascaras d'alimentazione, chì ci seranu appiicati à 30 minuti, avemu devendo a testa cun u celofani è una siccatura.

Foot Care
E pizzi femminili sò sempre u sughjettu di assai curazioni di l'omi. I psicologichi sustinendu chì i primi òmini mirani à i so pedi, è solu l'alzate. Ma avete bisognu di piglià i curaghju ùn sò micca solu per l'omi, ma prima di tuttu ciò chì ci hè bisognu di fà per ellu stessu. Perchè a salute di i petti hè riflessa in u vostru modu di bonu è benessiri. E quandu e so gemme hòne, ùn ci hè micca più un surrisu nantu à a so fàccia.

Per avè un bonu apparenza di i gambi pò fari assai.
Allora chì a pelle nantu à i peri era bella, u rubanèghja in a mattina cun un sbagliu, seccu à u toccu. Stu mètudu hà da migliurà a circulazioni di sangue è cacciammu sustanziosu periculu da u corpu, cusì distrugge l'effettu di "peri pesanti".

Una volta à settimana, ricuvulebbe pede dopu a lavare cun una palla o mità di mità, vi mellite a circulazione sangue è aiuta contru cellulite. Regularmente lubricate i guttoni cù crema, perchè ùn sò parechje glándulas sebacies in i pierdi, è a pelle comi prima a scorcia e s'asseca più rapidamente.

Grandi prublemi nantu à e so ghjente sò viziose varcose è incullati ingrosu. Se a pedicuranza ùn hè micca fatta in u salone, pudete avè da ricurdà chì hè bisognu à cutà i to cutie, i troppu chjucu micca cut in tutt'intorni, questu feranu in ungles ingrown. Attenti à i tacchi. Usendu regularmente a pizomba, avemu lavatu a peddi di i tacchi, questu aiutà à crescate a circulazioni di u sangue in i pedicultori, è impedisce a tela da tumbera.

Sì i vostri pezzi sò friddi, allura u corpu manna un signu chì avete un disordu di circulu di sangue. Erotici sò "calzi di salatura", chì deve esse usatu per a notte 1 o 2 volte à settimana. Per fà quì, trasfurmate un paru d'ora di calzini di cuttuni in una solu di sal di cuncentrazione, una piccula secca è poni. À a notte, u corpu si distrugge di e sustanzi preghjudizii chì anu accadutu in i peri. Dopu issu prucessu, i calzini pianu lavati.

L'aspettanza è a cundizioni anu da ottene l'ideale per questa pratica, cum'è e vogliu. Questu pò esse fatte dopu una regula o dopu un bagnu. Oghje l'acqua fredda unu dopu l'altri gammi, trasfurmannu da u fondu à u cima. Hè migliurà a circulazioni di u sangue in i musculi è in ligamenti, sustene l'attività di i vini. Inoltre, u masaje di u pede serà efficau da u fondu. Quandu u massaggiu, anu usatu creme cù silti di e racini o cun un extracte di castagneto.

Alcune di e donne chutevuleghja. Se i capelli sò lumi, da quì sottu i ghjinochje sò in solitu invisibili, se sò scuru, da esse ghjinirali per tutte i cosi. E donne chiuviu i so gammi, ma ci sò parechji manere di sguassà i capelli da i pedi, se sguassate i capelli cù l'aiutu di l'epilazione di cera, sta prucedura hè assai dulurosa è hè megliu di fà in salone.

Ci hè assai attenti à pagà i scarpi, a cundizione di i piedi dependa di questu. Per ùn ùn deformà i pezzi, i scarpi deve esse grandi spazii è còmodi. Ogni ghjornu ùn hè micca cunsigliatu di portà calzoni tacchino ùn sò micca cunsigliatu di portà ogni ghjornu, u megliu per lascià per a sera.

Cura da manu
Per a cura di e mani hè vera uttene à appiecà dopu lavà e mani i culori vitaminizati. A crema ùn hè micca solu appiicata à a pelle, ma rifinemu u muvimentu, chì s'assumiglia turrendi nantu à u guante, da a manu di u ponu à a basa, in seguitu nantu à u spalle di u palesu, andendu in u polu.

Per mantene e mani in boni cundizione, facemu i maschi sistemati è maschile à e mani. Prima di i prucessi, lavamu i nostri mani beni e disinificate e mani. A mascara hè appiicata dopu a massa.

I maschi nutrici anu a listessa cumpusizioni cum'è mascara face. I maschi più accessìbule è simplici per a mani - da a farina di granu, si sò solitu cù u latti frescu, in questa mascara aghjustà un zitellu di limonu di pocu o fà maskere da i patati wiped.

Periódicamente 1 o 3 volte à settimana facemu un massaggio di mano cun credenze abbitanti diffirenti, è à a fini, lavà a manu cù l'acqua, chì hè acidificata cù l'ovu di pumu o vinu.

Dopu lavà a to manu, l'aghjunghje cù una di e mischji:
1. Razotrem nantu à a pelle di e mani uni pochi gocci di u zùccheru di limonu o l'acitu per ne neutralizà i sustanzi alkalini, chì da u soapu seguenu nantu à a pelle.
2. Limpietà e mani cù un pepino, da u fugliale cù una mezchea di piezzu ugguali di limonu è glicerina o oliu di limonu è d'amanduli.
3. A pelle serarà bellu, se l'avemu lavatu cun un pezzu di pepite frescu o rincidente regule cù l'acqua calda, in u quali l'oat flakes o patate sò stati cotti. Avemu amatu li manu lavorosa. Per questu, qualsiasi di i formulazioni sò dispunibuli à a testa umita.

- Imbulighjate in proporzioni ugguali: 20 amanduli amri, 4 zucca d'ammonia, 30 grammi d'alcoolu, 30 grammi di glicerina.

- Amu in una proporzione 1: 1: 1: 1 ambrati amri, acqua, alcool, glicerina.

- 10 grammi di glicerina, petrolatum, lanolin, oliu di pezzu o 50 grammi di glicerina, 5 grammi d'ammonia, 10 grammi di 95% di alcol.

Tonificazione di limone per a pelle di mani . Per fà quì, mmiscamu ½ limone cù dui cullizzioni di tònicu cusmeticu, è appliendarete à a pelle di e mani, à tempu di massaggi.

Pigliemu una cullizzioni di farina di patata, 1 culletta spugna di zucchero di limonu è 4 cullizzioni di glicerina. Tutti mischiati è frunziati in a pelle di e vostre mani in a notte.

Per sguillà a pelle nantu à i coddi è e mani, wiece cù vaseline biancu o calumentu l'oli pruvinzali. Lavute a manu cù una suluzione di 15 o 20 zicchi di ammonia nantu à 1 litru di acqua.

Weld 2 patate è brusgià cù 3 o 4 zucca di glicerina, aghjunghje uni pochi di zucchero, appliice una cumpressa nantu à e mani, tenite durante 10 o 15 minuti, ripetite sta prucedura per parechji ghjorni.

Cù quessi ricette simplici, pudete piglià pè i vostri pedi, mani, faccia è corpu. Allora a pelle di u vostru corpu vera à ghjovana, fresca è suppli.