Cumu cumprà u primu calzariu per un zitellu

Spessu, i paisani sò maravigliati da quantu rapidamente i zitelli sò crisciuti. Sembe ch'ellu solu à u vintu u babbu hè statu purtatu da u sughjornu di maternità, è oghje u babbu face u primu (è forsi micca u primu) passi. Ghjè à questu puntu chì a mo mamma è u babbu dumandà a dumanda: "Questu hè questu tempu per cumprà un pezzu per un zitellu?". In fatti, i scarpi boni cumprà micca solu quandu u zitellu andà in andà campatu allora. Hè necessariu per ellu micca daverne i so pedi.

Tuttu u ghjornu à u passageru sò cunfidendu 3 punti: u calcaneus, a prima joint è a joint plus-phalangeal. Per appruvà u pesu di u zitellu eranu sti puntati sti punti, avemu ancu bisognu di cuddà correctamente distinti. Oghje, vi cunsigliarà da cumu cumprà u primu calzari per un zitellu.

Quandu sceglie u calzari, vi fatevi attirà à i critichi chì seguenu:

1. A taglia di i scarpi. U zitellu ùn senti micca i so scarpi è ponu stomphe à i scarpi, sia di 3 tene più chjuco è 2 più di a so stuma. Ma ùn pudete micca cumprà un cane per u circondu in ogni casu, postu chì hè in u primu 1,5-2 anni chì a perra di u bebbili hè furmata in più. Hè calzati deve esse esse in moltu! U tagliu deve esse determinatu da u vostru pediatricu per esaminà u zitellu. È ùn scurdate micca di u fattu chì parechji impresi prudenze chjaru è grande.

2. Ùn a scurdà di a distanza obligatò tra u toe di u calzarii è u mandolinu di u to babbu, deve 5-8 millimetri, è se a pienza sperma, quandu tutti i decade. Quandu sceglie un calzini d'invernu, a distanza aumenta à 15 millimetri per calzoni calzini.

3. Material. I mudelli di i zitelli sò deve fattu di materiali naturali. Sì e so scarpi sò fatti di tela sintetica, a perchè di a famiglia salderarà quandu e si deformanu in elli. U tissuti di coque, densu cuttuni, u materiali hà respiru, perchè i sapori ideali sò i scarpi "in u burcu". U materiale ùn deve esse troppu pisanti, perchè ùn hè micca difficiule per un zitellu per caminari. Quandu sceglie i scarpi di cori, fate cura di u ciavolu. Se ci hè un fieru di gomma, questu indica chì a pelle usata in a fabricazione di scarpi sò di qualità poboa.

4. Heel. Hè d'esse altu, stiff, non elàsticu. Quandu pressu un dettu, ùn deve micca travagliatu. Ùn mancu un saccu u movimenti è frettu i corani. Aiutria aiutà u zitellu sanu mantene u equilibriu è riparà a so palla U calzatu cù cilesti in u calcariu devendenu cumprà à u zitellu solu quandu u pede s'hè furmatu, questu ùn hè micca prima di 5-7 anni.

5. A rigioni interna di u mantellu. Ùn deve esse micca redone, ùn sò solu esse diretti.

6. Uomo di scarpi. Hè deve chjusu per chì u zitellu ùn fate micca dannà i so dritti, mentre andava è curreva. Serà megliu per elettu assicurati, è in nisun casu ùn sò micca i piu ùn sò micca piccati, è mentre ghjunta, u zitellu pò stà.

7. Clasp. I prublemi più veloci sò Velcro, è u numaru ideale hè 3-4 pedichi. Cù a so aiuta, i genitori pudaranu cuntrullà quantu fermu sò strintezzati, perchè e li scarpi sò micca impiccate nantu à e so pezzi è ùn esprimenu micca. E si avete decide di cumprà cusì per u cordone, ùn hè vale degnerà per micca micca attaccà micca, ma da dui nodi, perchè ùn elle ùn poninu micca, è u zitellu ùn si stammeranu nantu à elli. Evite incù un zipper chì pò sculaccià a pene di u babbu.

8. U piuvale di u zitellu vole trasversà quandu cammina.

9. Serrie. Deve esse ferma, flexible è elàstica. Verificate i scarpi di u to figliolu chì vi fate un ochju, o micca solu. Hè abbastanza à dàchja cù i vostri mani. A sola ùn deve esse sciddicata, ma avissi avutu una superficie di salvezza.

10 U punteddu. Solu larghezza è squadra, cù una altezza di circa 3 millimetri, hè pussibile è più altu, ma a so altezza in nisun casu ùn deve micca esse più di 15 millimetri.

11. Stupinator ( insolari ortopedica). U decidite se necessariu. Hè necessariu per fessi corpi l'arc longitudinalu di u pede è pruteggià i genitori è u zitellu da e marchi futuri cù piani.

12 "Puderanu" sò scarpi. U zitellu piaciunu quandu chì qualchissia fora in ogni passu, cusì vulete caminari cù i so pedi più è più. Pudete ancu aiutà i genitori cù vista pugatta per seguità u so figliolu. Ma ùn si scurdate di chì parechji ghjuchènduli hè bellu annormente.

E, sicuru, unu di i più impurtanti: u zitellu stessu vole cum'è i so scarpi. Questu hà incuragnu à camminà. Dopu tuttu, li picciotti li piaci à passà a casa nantu à sapori novi, ùn sò micca?

I calzate si deve pruvatu. Quandu pruvate di fà u zitellu andà in ellu, serà vistu da u so caminu, sese i scarpi chì ci sò o micca. Dopu chì u zitellu hà passatu, rinfrescenu i scarpi è i calzini, è se u zogliu anu mancu rossi, poi li scarpi sò riggistati o micca strufinati, è ùn pudete micca cumprà micca in ogni casu. Ma ùn importa micca quantu u vostru figliolu ùn ùn cammina in i scarpi, ùn deveremu micca di scambià 15-20 minuti di "paternali" per ghjornu. Fate u pezzu di u zitellu nantu à i pedi: fegate, ricurdate in i palme di i vostri mani. U zitellu deve 5-10 minuti di ghjornu per stompà nantu à a salottu di massa.

Avà sapete cumprà u primu calzari per un zitellu.