Cumu rinfurzà ligami cù l'aiutu di rimedii folklori?

In u nostru articulu "Cumu rinfurzà l'unità cù l'aiutu di rimedii folklori" avemu dettu qualcume chì puderete furtificate i vostri unghji. Circundendu una persona pò cuntà assai di e so mani. A cura di mani hè a vostra usu. Hands are more likely than other parts of the body to be affected by the environment. I mani donate l'età di una persona, è ùn deve micca menu cura. Unghie hè riflettente u travagliu di u corpu. Quandu e unghje sò sani, a chjuda di u unghje hè liscia è ancu.

Cumu faciu unghie forse forte
In i chjavi di u unghjetta è a pelle à ssu locu, trasfurmà a mezcla di iodine è l'oliu d'oliva, piglià una colazione di l'oliu è e duie pate di iodu. Dopu chì i claque saranu forti.

Mascara per unghie
Pigliate una cullizzioni di crema di u mano, 10 zicchini d'acqua è una cucurrucina di pezzu russu. Emu putu nantu à a unità sbuchjata di u unghjetta è aghjustate per 20 minuti. Cusì, sta mascara portarà e so unghie per esse.

U pappaghju riluttatu i forti
Sì constantemente aghjunghje un pezzu di pimentu rossu à i pranzi, allura u prublemu sanu cù i unghji chì analizanu sò saldutu. Questi alimentari distruveranu psoriasis. U zitellu di limonu cù l'oliu d'oliu furtificheghja i veli. Una mascara d'oliu d'oliu è di zucchero di limonu hè fattu prima d'acrobà, in una ratio di 1: 1, è e unghje saranu bella è forte.

A più mascara per un mesi rinfurzà l'unità
Pigliate una mità di un vetru di vegetale oliu, calene, aghjunghje a mezzo vetru di cervecita è una cullizzioni di zucchero di limonu. Unverschjarà tuttu è aghjunghje i nostri mani in questa mutazione. Mantene durante cinque minuti. Pigliate cun un napkin, mani è masaje a cutícula un pocu. Dopu a mascara, ùn avemu micca mullutu e mani per 2 ore. Duvete à settimana, fate una mascara è un mesi dopu, ùn ricunnosce micca e so unghje.

Questa ricetta aiutà à quelli chì anu unghie. Mascara per fà trè noite in una fila, solu in u cuntu di u verdura ponu usu d'oliu d'oliva, una settimana dopu per ripetiri. Unghie finisci di sbulicà è diventà più forte, è a pelle di e mani sarà assai prufeta.

U vinu rinfurzò unghie
Avete bisognu di piglià u vinu seccu rinu. Per una sola prucedura, pigliate 200 grammi di vinu, mette in una colazione di salinu. Miremiamu è aghjunghje nantu à a stufa, permettenu a suluzioni in calore. Ùn deve esse chjucu, solu caldi, perchè puderete abbiusarii e mani. Mantene e mani per 15 minuti. Allora vi purtammu cun una spugna, ùn lascià l'acqua è mette nantu à a crema nutritiva. Fate un ghjornu à settimana è e unghie pigliate i sustanzi necessarii per u crescita, anu sviluppatu è prutettu.

Calata di patata per a bellezza di e mani
U bagnu farà di a pelle di e mani vinnitulate è gentile. In l'acqua chì ferma dopu a coccia di i patate, aghjunghje 3 incopoli di l'oliu vegetale è sia in questu calde per 10 minuti. Poi desinsigliate i mani è scàccia u pezzu di una crema. Cusì fate 1 o 2 volte à settimana.

Cranberry rinfurzò i unghie
In u vaghjimu, quandu u cranberries apparentanu, ogni ghjornu graparammu cranberries in i so unghji, per duie simani prima di caminari di dorme. Unghie sò daretu forte. Una cundizione hè deve osservata, i cranberries sò freschi.

Cansuzzu per u rinfurzà cù e unghie
Pudete rinfurzà e unghie cù l'aiutu di i cinghiali di cera. Scurparemu nantu à u bagnu di acqua 2 pezzi di cera di a cera è di cullà i unghji in cera chjina. U Nails saranu cuparti cun un "cunchju" di cera, lasciate da 10 o 15 minuti, da sguillà a cura. In questu casu, i unghji ùn deve esse senza vernice. Ddi punti si deve esse done duie volte a simana.

Baths
Hè assai bbonu per fà e bagni di l'erbe: l'apicultori, sage, manzanilla, nettle, u piantain. I facemu, l'avemu alternu entre noi è i mo braccia sempre seranu bè.
Zalem una culloca di lece di foglie con u litru di acqua. Fate nantu à u focu è fervente per circa 5 minuti. Pigliemu una decuccionu in a tazzuletta, a so temperature deve esse da 40 à 42 gradi, aghjustemu e nostre mani allora durante 15 o 20 minuti. Pigliate e toghjusteraghju e toghjusteranu e mani cù a so gras.

U rimedaghju liberà à i manichi di pigmenti
Per esse spustate di i spaci di età, bisognu à friccià un oliu castor caldi è rinfriscatu nantu à a pelle di e vostre mani, hè bisognu di fà questu ogni notte. In u mumentu di u mumentu chì i paisi scalamanu.

Cù l'aiutu di una dieta hà rinfurzatu i unghie
Avete chjavi unghie finitu? Eccu un signalu chì avete bisognu à cambià à una dieta speciale. Hè chjamatu:
- gelatina - marmellata, gelatina, gelata. Gnaw u cartilamentu di l'acellu è u pesciu, l'osse,
- Calcium - date, fichi, amanduli, prudutti di lattini (cottage cheese, yogurt, milk),
- funnetti di ferru, carri rosatu cù leghje è frutti chì cuntenenu vitamini B è C, zuccheri di vessi è carotti, oranges, olii vegetali, fagioli,
- zinc - pesce frescu à manghjà 1 o 2 volte à settimana,
- manganese è magnesiu - bananas, risu.

Per unghji ùn anu micca sipatu è micca micca, creanu à a notte cù u cotonu ammunitu in iodu. Dopu questu nutrimentu, i unghji saranu belli è forti.

U biscotti cun l'arnica assistenu per accellerà u crescita di ungi
Pigliate 2 cullizzioni di aroni è pienghje cù un vetro di acqua fogera. Avete brew per 20 minuti, è dopu struisce, aghjunghje un pocu di gocci di vitamina A, 40 ml d'oliu d'oliva è 2 zoppa di iodu. A mistura serà aduprata per i bagnati, avemu pricitatu i puntelli di l'uzzu in una infuzione sempre calidez, accòllanu per 5 o 10 minuti, da quì avemu assulamitu, unghie cù un tela è una altra ora di i unghje pò micca esse humedu in l'acqua.

Salt si aiuta per piglià a vostra mani
Per fà questu, piglia 1 o 2 cullarini di crema agria, intudu cun una cullizzioni di salte extra "Extra", è questa mutazione serà pittata immediata da e mani. Emu rubricà e palmati, masaghju u so dete, poi lavate e mani in acqua cale, senza savonu. Limpone e aplica una crema di mano. U mischju per i bagnoli rinforza i unghji è rinviarà a pelle viscosa.

Bath per rinfurzà i cla
- Spread a tablespoon of soda in un vetru di acqua, aghjunghje 3 taglioli di iodine è 5 taglioli di glicerina. Prima di vultà à u lettu, avemu frettu i cera di a cera è i nostri debbiti. Avemu guardatu sta cera congelata finu à a matina, è in a mattina ne avemu da rinfriscà da i nostri ditti.

U suci di cucumber - un bonu modu per rinfurzà è credi ungi
Piglia un pancu frescu è strinisce u ghjallu. Hè bisognu di a mità di vetru. Allora pigliammi a cantina quantità di cervexa, appiccicò, à u statu caldi. Mettite a biera cù u zucchero, aghjunghje una cullizzioni di u salinu. In sta infusione, facemu i mani per assimilà i nostri unti è mantene durante 15 minuti. Facemu un bagnu 2 o 3 volte à settimana.

Prucessos per l'assistenza di i anguli problematique, brittle
- Tutti i ghjorni avemu un lubricate unghie cù un alchicante tintura di calendula. Unghie hè struvatu è longu.
- Unità sò utili per l'amanduli. Hè da manghjà a mezza vittura un ghjornu.
- Se i toghji fragilità sò fatta da l'oliu vegetale è l'acitu di sidru di pome, quale aghjunghje in proporzioni ugguali, i bagni di 10 minuti.
- Hè utile à a carta di u unghje è di a pelle, intrecciate u ziddu di u limonu, i cranberries, e pasti bianchi è bianchi.
- Brush the uils cun una mezchea di 10 zipuri di l'oliu di jojoba, 2 zetti d'oliu rose, 3 zipuri di l'oliu di limonu.
- Femu un ghjornu à una settimana di un bagnu di l'oliu di granu, induve aghjunghje 3 catene di iodine.

Cù sudatu di e mani
Facemu i bathu di l'acqua acèticu, per questu quì aghjunghjenu 3 cullen di teila di l'acitu per litru di l'acqua è aghjunghje una decucultura di a cortezza di carattere.

Se ti cuminciate à sbandite e mani ogni ghjornu in un caldo di patata durante 5 minuti, a pelle sarà prudente è sedoso. Quessi banni sò bè ​​à fà, quandu avete ungles brittle, ancu una infezzione fungali displegada serà u puderà supreme di u brou di patata.

Avà sapemu cumu rinfurzà e unghie cù l'aiutu di rimedii tradiziunali. Appricuzendu i rimedii tradiziunali, pudemu rinfurzà e unghie per elli boni, è a pelle di e mani saranu prudigi è bellissimi.