Cumu cuntrollà per u spoor, l'ochju

Ancu ancu u più scetticu è micca cridutu in una zitella sò volte un pensamentu nantu à l'esistenza di spoiling, eye evil. Ma s'ellu hè? U direttu a zitella averisce invistitu a quistioni risultatu di tuttu quì à cumu cuntrollà a prisenza di u malu, u gattivu bisognu.

Qualchese menziona di danni sò generalmente associati cun qualche manifestazioni micca cumpressi, per esempiu, cun iniquità è falli di travagliu, cunflitti in una famiglia o cù e persone è l'amichi. L'optimisti simpricimenti pensanu chì in a so vita ha vinutu un certu bandu nìuru è chì prontu bianca devia vincenu. In u casu chì e cose cumpatibuli accuminzanu a succede tuttu u tempu, è i prublemi sò di a natura di una cumbia sparsa, pudete pinsà à ciò chì hè tutta. Questu questu hè a mala furtuna simplice è ancu l'animi negra. Parechje persone chì capiscenu cusì paranormal addiscendu chì sò questi cose chì ponu causà a energia più putente, una chì pò influenzà à qualsiasi persona.

Attenzione à i mumenti simples . Verificate per a prisenza, influenza di qualcosa malvativa, u nivellu hè generalmente aiutata da tali affari, attenzioni à quale avete bisognu di pagà. Quandu u pensu di abbandine da a casa, cumencia à avè avutu chì ci sò puddle di l'acqua à a to casa o terra spartuta, è forsi un granu, muniti, u salinu, pensendu naturalmente chì questu hè micca fatta. Ci sò certi persone si trovani u manicu di a porta di a porta sfrenata cù u sapori o di un altru grassu. Hè ancu chjaru chì alcuni pruvatu. "Sò corrupto" - questi paroli spuntani in casu chì unghie, aghji o pins, martelati in ghjungi, s'origini in un locu.

Strange things. Ma di l'altra banda, tutta a cosa pare ch'ella hè bella è ùn sò micca signalimenti tali, anche u sensu chì ci hè ancu un sentimentu chì a corruzzione ùn vi micca. A prisenza di u spùritu, u gattivu u bisognu pò esse studiatu senza recite à l'aiutu di una varietà di fortuna, à l'alchimia magica, etc. Dopu tuttu, hè pussibuli scopre chì u sporcu pò esse impostu in altri modu si unu s'assezata più à l'intruduzione interna di a vostra casa. Forsi à a casa pudete truvà certi stranieri, nimu di i membri di a famiglia ùn ùn appartenenu micca a cosa? A so presentazione pò dà una risposta positiva à a quistione di l'esistenza di u bisognu di u gattivu o dapoi. Hè cunsigliatu di ridivà di elli, più prestu, hè megliu per creà solu in una basura o fora di u patiu. Ma hè megliu di dichjarà e parolle: "Ddu postu hè vinutu, andate è permettenu di vultà, è di quale hè stata, permettenu di ritornu". Appressu si pò avè avutu l'impurtante suspettatu nantu à e soffulie scariche è rosso chì si sorgienu quandu avete nantu à l'orizzonte.

Proteczione nantu à a strada . In i tempi antichi, i nostri avutri aviani è avuti, chì vulianu andà per un viaghju longu, sò abituati in l'internu di u culu di i so mutanni, in particulari, una camma, un pinu. Ancu si hè una cosa tantu petite, ùn hà micca un pocu putere di prutezzione di una manera micca bona. U megliu locu per ellu serà un spaziu sottu a so robba, più vicinu à u core di una persona. È a so testa ùn deve esse diretta in terra. À u listessu tempu, hè pussibule mandate parole, di mantene a so ghjurnata. Dopu un pocu tempu, quandu vi turnate da a strada pudete vede a so cundizione. In casu chì qualchissia deliberatamenti o cunzignatamenti pruvucà à invucassi, u pin hè sparitu. È quandu ella difetta completamente, allora qualchissia s'hè espresu u desideriu di purtassi a danni nantu à voi.

Circa cera è acqua . A prisenza di u ochju, o spoor, u scrittore di magia negra è simile, pò esse detecatu cù e cose semprici cum'è a cera è l'acqua. E per apprezzate questu, u primu a cosa di fà hè di funnà i cera di a busita nantu à certi pezzi. Dopu d'questa, una altra persona, anu ancu esse membru di a famiglia, principia à scorri dicu cera in l'acqua chì avete guardatu bè nantu à a testa. È hè megliu per valdi in un filtru ghjustu, pianu pianu. Allora u cuntinuu cù l'acqua deve esse mette per un pezzu per a rinfrescenu.

Per sapè nantu à a prisenza di spoor, pò cun studiu attente è attente di cera congelata. Allora, quandu a figura di cera in tutti i costi sò liscia è ùn sò micca sapurizidi atte, pudete mette in calmà da u fattu chì ùn avete micca u danni. Allora, tuttu ciò chì succidia hè malu, disgustanti - questu hè cusì una confluenza di circustanza. Capisce chì ci sò danni à e diverse pilami, shashechkam o sviluppi formani da u cima.

Quandu ci hè un grande crescenu nantu à a cera, unu pò capisce una grande malice. E quandu nantu à a cera, numerosi tocu, impregnationi, hè vale à sapè chì di modu rigulari a stessa persona si spà. Egei di cera, reminiscente di i morsi fasgiati, suggerenu chì qualchissia hà causatu dannu relatatu cù a to sorte.

Per pruvà di sguassà l'energia negativa di sè stessu, hè necessariu di cremà sta cera, chì avà l'hà digià impresa in carta. O pudete solu intarrà sta cera in u pianu, ma solu chì ci hè pocu possibbiltà di truvà persone.

Magic herba . E erbe pò esse solu medicinali, puderanu esse di a prisenza è a prisenza di spoor in una persona. Sò includei pomi, cum'è nettle, calce fiore o oregano. Ma solu ùn ci hè una cundizione chì sò culligati nantu à a riva di u boscu.

Oréganu pre-lavatu, secondu è finamente chop. Dopu pò esse pruduttu cun acqua fogera, hè megliu se tuttu questu hè fattu da una donna. Un calf preparatu hà bisognu à esse ebbattitu à tutti i membri di a famiglia. Cruppula di ritimu in qualchissia da a famiglia pò esse claramente nantu à a prisenza di u spùritu o l'ochju. U malru di bucchju piglià una volta di parechji minuti, ma u spùtru hà bisognu à esse sbulitatu.

Cù l'aiutu di San Giovannino, pudete truvà dinò qualchì danni à una certa persona o micca. Questa pasture ha longu hè statu cunzidiratu una tipu amuletu, chì aiuta à prutegge contra qualchì forza in u foru. A presenza di spiritu maligni, u bisognu di u gattivu, pò essa ditagliata da u ferru di San Giovanninu d'un membru di a famiglia. À a vigilia di tuttu questu, avete bisognu à pusà questu pastore in cantone di ogni camellu induve i membri di a vostra famiglia viranu. Quandu u grassu si sparghje lentamente, pudete calmu in l'affullanza di malmignattu. Ma quì pè tufà stu grassu ùn hè micca necessariu, quant'è facilità hè pussibule tirà fora cun tuttu u bonu, di a famiglia cun l'acompanyante.

Sapemu cunsiglii simples, pudete pruvate à prutezziunà di i povira ghjente è e so atti maligni. È hè megliu dite una orazione per voi quandu vi vede una persona perversa. Ma petite prutezione ùn deve micca bisognu.