Secrets of beauty di tuttu u munnu

Ogni donna hà in u so arsenale certi segretti chì aiutanu à a so ghjovana è bella. In ogni paese di u mondu, e donne anu u sicretu di a bellezza. Quali ricetti per a prisirvazioni di giovani è bellezza sò usati da e donne da Turchia, a Filippa, l'India, a Polònia è di altri paesi, hè scrittu in stu articulu.

Secrets of Turkish beauty
Turcu e donne ligeriscenu i so pilami scuru cun l'infuzione di margherite. Per dui tazzi di acqua, piglianu una tazza di fiori è fassi fassi 5 minuti. A filtrazione di i filtri ricorda è u brou riflittu hè sbucciatu cù i capelli. Dopu un seccu, i capelli sò bellucciamente sbattighjati è diventenu brillanti.

U Signuruzzu Indianu
Pigliatu un bagnu, e donne indiana piace à aghjunghje l'acqua una cullizzioni di glicerina è dui à trè st. spese di fècheru, a pelle dopu chì un bagnu torna assai dulce.

U sicretu di a purità di a pelle di e donne indiana hè assai simplice: mettite una culloca di casgiu o casgiu casu da un st. Cullera di zucca di limonu, applica à a faccia, lasciate per un pocu tempu è rinsegna cù acqua cale.

U sicretu di Filippina per i capelli brillanti
Per fà u pilu brillanti, Filipinki faciule aloe juice. Per fà questu, maschizendu u zucchinu à i radichi di i capelli, è pozzu accaccià cù l'acqua. Sì cunfittendu 1/2 tazza di ghjustu frescu è una calata finamente picada, pudete risolvi u prublema di a pelusa fatta cù appricà sta mezchettu à e siti problematii.

Secrets of Women Africani
E femine africani moisturizanu a pelle è i capelli cù u mantellu. Hè da esse appiicatu à a face, corpu è capelli, è una petite crescita di ogghiu pò ancu esse abbandunatu nantu à u capeddu.

U sicretu per a fàccia di e donne chinesa
I belli bellezii chinesi purifichèghjanu a pelle cù l'acqua d'arrò. Per fà quì hè assai simplice, hè solu bisogni à u so arghjentu in l'acqua per 20 minuti, poi tirau i grani, purghjite un pezzu di tela in u liquidu riflettu è applica nantu à a faccia à 10 minuti. Avete bisognu di fà questu una settimana.

I trucchi di donna Singapuriana
Cù l'eccitazzioni spettacoli di l'airea uceanera, i suldati singapuriani coppenu l'oliu di coccu. U metti nantu à l'estremità di i capelli è l'abbandunò per a notte sera.

Per i cura di a pelle, utilizanu dui altri prudutti naturali - papaia è avocado, bisognu à stretchè è applià a faccia per 15 minuti.

Secrets of the Englishwoman
I donne in lingua inglesi utilizanu averminati cum'è cosmicu efficace. Pour 4 tbsp. tablespoons oat flakes 2 st. cù cullizzioni di crema è lasciate finu à inchariu. Apply on face è lasciate durante 20 minuti, sguassate di eliminà a più maschera cù un tissutu è lavare l'acqua fresca. Dopu tali maschere, a pelle hè diventata da matte è assai dilicatu.

Ùn si scurdanu di e inglesi è di a tradizione di u salamu di pate.

Talianu a modu di cummà u capu seccu è a cura di a peddi In Italia calda, induve u soli morsi a maiò parte di l'annu, i Taliani truvaru un modu simplice è prezzu per u pelle secu. Dui bianchi chì anu vittiru in una spuma abbastanza è ponu nantu à capelli per 15 minuti, è lavate i vostri capelli.

Per a faccia, belle bellezza italiani guste à fà una talcara: moltenanu un avucatu, 4 cullen di tazze d'oliu d'amandula è 6 cullen di teppa di crema battiata, aplica a mascara per 15 minuti, poi arringte cù acqua calde.

Rè di e donne polacca
Sicondu e ricette di e donne polacca, avete bisognu di latti è levitu per a mascara. Imbulighjate questi prudutti in una tale chì una securità di coherenza, cum'è a crema agria, hè acquistata, applica à a faccia è campu decocuulu, dopu à 10 minuti, rinfriscà l'acqua fresca. Questa prucedura l'aiuta pò aiuta di i piazzi negra è l'acne.

Sì scumpete a to face in ogni mani di a matina è di a sera cù un pezzu di ghiacciu da una camomile, a to pelliccia vi pareva cum'è dopu à visità un salone di bellezza. Questa ricetta hè assai simplice: brew 1 tbsp. Cullera di camomile cun un vetru di acqua fogera, falla svegliate per 10-15 minuti, ferite, fate in furmagli di ghiaccio è mette in u locu.

U Signuruzzu Chjovi
Cù l'aiutu di una stampa di petali di rosa, li picciotti chilienlle facenu l'oliu rose. Sè aghjunte parechje chjude d'este oliu in un vetro d'acqua cale, riceve un lotionu tonificante rejiminante.