Cumu mantene a pelle juventus: cunsiglii pupulari

Per principià, u tema di questu articulu hè assai impurtante è ùn devi micca una donna indiferente, ma hè chjamatu "Cumu priservà i ghjoveli di a pelle: cunsiglii di u populu". Ùn sò micca sapè cumu per l'omi, ma pè e donne ùn hè micca un vastu sigretu chì u friddu aiuta assai in preservà a bellezza. Ma unni pudete piglià quandu ci hè un tempu assicuratu in u patiu, chì quarchi anu funnu asfaltatu? Bonu, sicuru, in a frigoristica! L'usu di u ghjuvatu cusmeticu vi aiutà à mantene a frescura è a ghjuventù di a pelle, lascià e petite grossi arruganti è, sicuru, elluasticità.

In dumanni nantu à cumu priservà a zenza di a pelle, i cunsiglii di u populu sò sempre listens. Un ghiacciu in generale, a sustanzita hè indispensabile, in particulare per u patrone di a "pelle adulte". Ogni matina è ogni sera, wiepe una face cun un pezzu di ghiaccio da diverse erbe. Preparate stu ghjacci hè facilitu. Per principià, pudete fà un decocu d'infusione, bè, per esempiu: chamomile, calendula è sage. Emu ponu ogni cigliu in un cuntainatu separatu è fate cù l'acqua furiosa, ma ùn fate micca u caldu cuncentrazione troppu cuncintrata, perchè pò esse prublemi dopu, per esempiu cù chamomile, perchè una camomile assai crescita pruvucà una reazzione allergique, a pelusa sarà roura è ciachja. Cusì, i corde sò pronti, i meravigliate è filtrari. Allora pigliammi i moldi di ghiaccio, fate elli cù calde è i mette in a fria - è unu di i tipi di ice cosmeticu hè prestu per l'usu.

Turnate à a tecnica di rubbure a face. U cube di ghiaccio, cù a vostra aiuta, pudete svilicate in i vostri circulatorii circhendu nantu a to pelle senza firmà in u stessu locu - l'ipotermia di a pelle pò purtà à l'effettu oppostu, per esempiu, à l'acne. Dopu chì hai asciugatu a to fàccia cun un pezzu di ghiacciu, ùn lasciate micca, stà aspittà à chì u caldu s'assicera in u to fàccia. Dopu un pocu dopu avete sentutu una ligerita apertazione di a pelle, ùn hè scary, ghjustu untu a to face cun una crema hidratante o protettiva.

Ma u ghjocu esteticu ùn hè micca un ghjucatu, ùn deve esse micca uttene troppu spessu è ùn hè micca cunsigliatu di appricà à e persone chì anu vàsforu dèvule nantu à a pelle face o una reazione allergique, questu hè ancu.

Aghju prisente à a vostra attenzione diversi cunsiglii folklori nantu à a preparazione di u ghjacciu cusmeticu, chì aiuta à mantene a pelle giovane:

    1. Se tenete pimples o acne, deve cullà una cullizzioni di celidonia ssa secca è pour un tazza d'acqua fussina. Infuse à circa 2-3 ore, poi strainate, fate in molde è posite in u locu. Cù acne eruzione, avete aduprà ghiacciu cù u sali di mare. 1 vetru di acqua foglia per 2 cullizzioni di sal marina.
    2. Per i persone chì soffrenu di a pelle di furtezza è a sudazione surperativa, pudemu avè cunsigliate una tale ricetta: pour un vetro d'acqua fogera una cullizzioni di sage, insistimu sottu à a tonda per una ora, da filtre, pour e fure.
    3. Pudete ancu preparalli ghjunti da a zucchina. Assicuranu perfetta à a pelle, rende a so ghjovana è sguassà i difetti più chjucchi in a fàccia. Hè preparatu bè semplice, 1 spoonuppu di foglie finamente piccietosa hè spurtatu cù un vetru di acqua fogera, insiste à 40-60 minuti, è da quandu, sicondu u scopu cunnisciutu, fassi, friddu, fracete.
    4. Sìbate chì a to pelle hè stancata, ùn hè nunda di megliu chì u ghjacciu da i citrati. Per fà questu, avemu bisognu di una buccia d'una ucca o, se ùn ci hè prima, un mandarina - ùn importa micca. A cascu hè bisognu à a billezza di lavoro, è hà abituutu cù duie vasetti d'acqua furiu. Allora un ghjornu insistendu. Allora sparghje è ghiaccio.

    Hè diffusu diffirenti di determinà l'età di una donna si cura cù cura di a pelle di a fàccia è u collu, ma e so mani, chì spessu ùn mancani attenti, dà immediatamente l'infurmazioni detallati è indivìzii di quantu hè una donna. Per quessa, sta parte di u corpu require un cura particulari. Cun cunsiglii di a famosa estrema di cinema Sophia Loren, ogni donna devia avè almenu trè tubi di crema di uomo in a vestizione. È, per voi, in a cucina ancu, perchè a maiò parte di e donne sò e donne di casa, è dopu lavatu i platti, è ancu cù l'usu di detergenti, e mani pisanu assai. Per guardà a bellezza di e mani, almenu una volta per a settimana, hà bisognu à fà e bagni cù salsi di mare è manicurare cù un masaje di e mani. Queste prucedure aiuta e to mani, per rilassate, è retenu a so bellezza è tenerezza.

    Almenu duie volte in una settimana, ogni donna hè simplificata bisognu di fà una maschera, quellu chì vole: postu chì ci hè migliu di ricetti per elli. Excelente fitu à a lotta per a maiò maschile à u muvimentu di viti, frutti è baga. Ma in questu casu l'u collu hè spessu pagatu assai pocu attenzione, è questu hè fundamentalmentamente incorrectu. U mumentu di fà una mascara in faccia, hè bisognu di metterà una mascara in u collu, ma avete bisognu di curazioni, è di lavà a mascara, perchè a pelle nantu à u collu hè assai dilicatu è gentler, l'accurata hè necessaria in modu per ùn micca scuntalà a so elasticità, perchè hè assai elasticu è si stendi bè. À quell'èpuce questu ùn puderà micca esse notu, ma quandu hà dettu avè chì avete caricatu a tela di u to collu.

    Hè stata fatta com'è regula chì a pelle hè sempre umita, cum'è a perdita di umidità - questu hè u crescente è e riccheti. Sempre ocultazione di a pelle, ma in ogni ura di l'annu deve esse fattu in modu diversu. Per esempiu, in u tempu d'invernu, pudete aduprà un tonic, ma avete bisognu di mette cù curazione, una mezzo ora prima di esce. À l'estiu, hè moltu megliu aduprà ghiacciatici di ghiaccio da l'arbe, frutti è baga. Ci hè un grand secretu: cumu mantene a zenza di a pelle. Dopu chì avete lavatu, ùn micca micca asciugà a to fàccia cun una bagnata, hè megliu di potazione secca cù un pappu di sita è appricà una crema. È per scopre è spiegà u sicrettu hè simplice: grazzi à a crema, l'acqua prubleu in i celuli, è a pelle sarà fresca, ghjucinta è suppli, è ferma quì per questa anni.

    L'istati ... cumu l'amuri l'estiu! Ma, sfurtunatamenti, questu hè più divertente per u corpu, ma micca per a pelle, perchè u soli hè assai preghjudiziu à a to fàccia. I raghji distruttivi di l'ultravioletta ponu purgà ancu in i nuvuli, perchè ùn sò micca cunfunditi da a nuvità, a faccia averebbe ancu avè una crema protettiva. A prutezzione di prugettu da u soli hè megliu in u primu pranzu è di purtalla finu à a fini di u tardori. Inoltre, u filtre di solversu pò ancu esse funzionate com'è basa di u maquillaje, perchè ùn ùn anu micca quì.



    Ogni donna sapi chì a pelle sensitiva è delicata hè di l'ochji è di a bocca. Hè in quelli paesi chì i primi arrugasi piccule, chì facilmente revele l'età di una donna. Per fà cura di issi spazii dilicati di a pelle, i stòrici sò sviluppatu un gran numaru di creati diffirenti. Ma questu ùn significa micca chì pudete pricà à a prima crema, o pigliate u tubu più caru di l'assortiment in u supermecciu. In una bona strategia ùn hè micca postu per prendede, prima, cumu si deve, studiai i bè. È quandu s'approfittava i mascarelli di faccia, siddu si hè una maschera nutizie o dapultante, sti zoni anu da esse evitata.

    U prossimu paràgrafu avemu da dedicà à scaccià cum'è un rimediu per i ghjovani di a pelle. Peeling hè a purificazione sfarente di a pelle è l'eliminazione di picculi difetti nantu à a vostra riti, cum'è a pelle. Questa prucedura pò esse realizatu, ancu in casa, è in u salone di bellezza. Peeling hè fattu nantu à 2-3 volte à u mesu secondu l'esempiu sèmplice sèmplice:

    - lavatu;

    - purificazione (peeling);

    - Maschera nutiziosa;

    - applicà una crema hidratante.

    Per i patroni di u pelle oliu è a so polpa contaminata, hè un remedale ecunumante, una miraculosa maschera chì hà micca cuncede ancu a limpeza manuale di a pelle in u salone di bellezza.

    Dunque, nunda complicate: pigliemu una giuliana d'ova è dissolve in una cullizzioni di zuccheru. A parte di a massa resultante hè appiicata à a faccia, evitenente à a pelle à i labbra è l'ochji, è l'ardilla restante accumente à l'appiegazione à a faccia cù i muvimenti patting. A prucedura, sicuru, hè assai dispirace, ma u risultatu hè impurtante per noi, è u risultatu ùn deve longa di aspittà, à traversu i pori aperti, a catina scorri alla terra. Patate sò cuntinueghjate finu à chì e mani ùn mancanu micca di fricà à a faccia, poi lavate a più maschera cù acqua fridda è appliice una crema di moisturizer.


    Questi cunsiglii simplicità simile vi aiutanu à mantene un sanu è di a juventude di a vostra pelle durante un bellu tempu - vi site nimu radiant!