Sunny Beauty: Regioni TOP-3 di spiaggia di spiaggia

Certu, sapemu chì u precepitu principale di vacanze estiu: a pelle puderia "rilassate" da i cosmichi. Ma certi voti avete a brustrari li règuli. I stylistici sò suggerenu avè bisognu à seguità: seguitate i raccordji è a vostra spiaggia di mare ùn saranu micca disapprazzioni.

U primu regnu hè a prutezzione di prima. Ancu s'è vo avete aduprà una basa tonale - ùn si scurdanu di a stampa sànscrita cù SPF no lower than 30: createà una invisibile ma forte battice per a radiazione di furia aggressiva. Per affucà affuccazioni, oscurezii è pigmentazioni, utilizanu correctori massi, è per dà a pelle viscosa è dilicata brillanu - prudutti d'acqua ligera. Fattu cusì cun una tastera simili, i fluidi tonificanti, emulsioni è cushoni.

A seconda regula hè una cattivi eyeglendu e cigliali. U sicretu hè cunnisciutu da qualsiasi fashionista: mascara impermeable è liner. Paga assenza ancu à i prudutti di cèrcanu - gels persistente è tintes: ciamati ben definiti è cilegie cose accogliu a bisogna à tinghje i cella, è in altri casi, rimpiazioni è tutte di custituiscenu. Pigliate u spray-retainer in una buttiglia compilata: ùn hà micca pigliatu assai spaziu in u borsu di a spiaggia, ma spessu prutezziunate per a vostra vista.

Regula trè - accenti espectaculars. Dà preferenza à i pratiche delicati: un bagnu simplicitore o brillo, vicinu à u culore naturali di i labbra, sfumaturi nude o gels. Sceglite un corpusle crema di corale o pallida di pezzu o una chjappie chjappie - sti strumenti utile sgusanu u bronzu è aghjunghjenu frescura à a imatge.