Cumu esse rispetìvule

A cosa terrible hà ovveru direttamente tutte e forze contru à voi, indefiute; rocca dolci, altri - altru spiegazione per u fattu chì u mondu ùn ùn sà micca di u vostru talentu amiche è i grandi prudutti, ùn duverà micca cù cunfettu festiu è bouquets, ùn pudere micca truvà. Allora cumu si stabilisce a situazione è cusì cunghjilla unica? Un cuginu hà amparatu à prughjetti di carichi, è u megliu macrame intravimu cù u macellore, è tutti cridite micca per esse unicu. Sò solu per quarchi raggruppa frunziata, annunziendu a finestra nantu à u ghjornu ochju. Purtate a furtune destinazione è a meia chì ùn serebbe micca, in generale, micca in u vostru stile, hè micca? "Hè solu quellu tempu, è l'umore ùn hè micca ..." - vi cunvinta di voi è avete in modu ingenu chì crede in sè stessu. E quale hè "tali"? Hè u tempu di pruvà à esse stessu: inscriviu in yoga, pruvate a cavallu cavallu, ghjucate un bravamente chef è coglie amici nantu à i banquets di sushi in ballu finu à a matina, tuttu questu vi darà unicity!

Circate qualcosa chì vi farà piacevi senza ghjornu è espansioni per u lunch hè più faciule ch'è ùn pare avellu. A larga lista vish hè statu tracciata longu, i pusizzioni sò classificate in termine di impurtanza - cusì chì hè a materia? Chì ùn impedisce di vultà è da esse ciò chì vi vede in i sogni, diventate unicu per sè stessu? E decide di ghjustificà o micca, ma ricurdate chì ricusà u vostru desideriu di esse tù stessu, cusì maravigliatu è maravigliu, hè solu un lussu inadmissibili. Solu crede chì diventà unicu ùn hè micca cusì difficiule perchè puderia parerete di prima visu.

Avemu bisognu à impone i prugrami napoleonii. Vuliu ricuà u bagagliu di a cunniscenza - no, ùn ci hè micca di furmulare formule, astratti è teori. Per esempiu, trè mesi intensive in English - è quì hè una superstazione di cumunicazione senza barrei (in oltre Facebook è yutyube ùn saria più un problema) - è questu serà a vostra unicitati. Sempre timusi per vèstinu a sfarenza strisciante? E in vain - quì hè, a via diretta à u mondu di a grandi moda.

Tykom vi scrivite in un libru livellu chì tocca i versi, nè peghju chì i pueta di l'Eddine di Prunelli - è hè questu tempu per participà à una certa competition poetica? Per avè a paura chì i vostri sforzi ùn saranu micca apprezzati, avete u dirittu bè (salvu micca legalizatu da a custituzione). Ma cunzidira, senza avè riunitu in u spiritu è ​​ùn ne avete risicatu, perch'ellu ùn sò passate innitatu assai più di chances. È a libertà, sì, quì nimu anu annullatu, vogliu!

Julia Sobolevskaya , speciali per u situ