A pienezza di e donne ùn hè micca sempre un vicio

Sò una donna felice. Ùn aghju mai statu magu. Delicate, delightful, impetuous, extravagant, ma mai magre.

Mai aghju avutu una cintura di l'aspertu, è 90-60-90 s'hè esaminatu solu in a quantità. U mo pesu, à quale aghju trattatu cun grande rispettu, inconscientemente in cunsidera di u pesu in a società, fiasca cuntenute in a marca di 90 +5. Tuttavia, in quellu tempu ùn eru micca saputo chì eru un rapprisentativu tipicu di "grossi" donne, è chjamatu solu "bionda in a plenitude di a vita". Se ci aghjustemu à questu chì u culore di u me capelli hè megliu scuru-rubio, ùn hè micca difficiule di capisce chì a grana maggioni di i me amichi smileri indulgenza, stà à sti dichjarazioni, hà cunsideratu un optimista incorrigible.

Un capitu di a prufundezza di a mo sughjornu extraordinariu hè vinutu pocu annate. Cù i sughjetti di u mo duluri di u me best friend Elena. Adding after birth di circa 30 kilogrami (è questu, mentri, più di a mità di u so primu pesu), era sempre in un statu di oppressione repressa da u mondu esternu, chjaru creatu da persone cun dimensioni chì varienu da "micro" à "assai micro". E dopu un ghjornu, scantatu solu in un banchume in a so cucina di a stizza di a stata, ùn era pussutu stallà.

"Ùn capisci micca", Lena hà dettu per mezu di i denti, senza restraintinu, "cumu pudete chirpà è diventene a vita à un pesu di quasi un centner?" Hè micca chì u scantu?

Parlamemu per un bellu tempu quella notte. Aghju ascuntatu à Lencino chianciannu e troppu scusa per ella. Ma micca perchè ella hè cusì disgraziatu per a so cumpetizza. Ma perchè ùn capisce micca a so vantaghje è ùn sà micca mancu usà. Quandu Lena abbandunà, aghju asseduratu à u scrivanu è hà pigliatu a penna. E hà scrittu stu articulu.

Trè postulate chì si trovanu u mondu

1. A fat woman hè sempre bella
Fighjate cun tranquillità è tranquillità chì ogni donna sana hè. Cumu ella tenite! I so movimenti sò lenta, liscia, piena di dignità. Chjama cù orgogliu è cunfidenza. Di sicuru, perchè ùn hà micca bisognu di fà almenu duie cose chì piglià assai tempu è sforzu è privanu ogni donna d'equilibriu emulatorii: 1) pruvatu à seguità di a moda - simu simplamenti ùn ponu micca aduprà per esse cum'è l'altri; 2) Limite à a dieta cruciosa è ingappa saliva in fronte di e vetri di i pasticceria. Inoltre, sottu a prissioni di u gruffu latinu di u nostru "chocolate", ogni ricuccenza retrocede. È appressu à quelli cunfini di u tempu, quandu ùn anu micca cusì preoccupatu di noi.

2. Una donna fatisa hè sempre intelligente
Per esempiu, perchè u tempu chì u restu, o menu pesanu passanu in ghjornu inùtule è à stultificà chì ghjocanu, a donna sana dà libri in leghje, participendu in discussioni erudita è discussioni, ancu à ghjucà è in furmazione di lingue straniere. Ella simpricamente ùn hè micca scelta. Qualchidunu anch'elli à u puntu di scriva di dissertazioni di dutturatu - Pensu, solu per a ragione di ùn mai esterassi.

3. Una donna sana hè più faciule per casare Da parechje anni chì viugnavanu l 'omi, aghju avutu à a cunclusione: a so visione hà una caratteristica, infinitu avant advantageous per noi, hè spargugliatu. Questu hè appena a strada: un omu cammina per a strada, è stonda in unequivocale à u vitrina di u tabacchieru, è veddi circa vechja differente donne. E ancu se unu di elli successione in tamanti per casu, da quì sò e garanti? Dopu tuttu, cammendu à prossimu di ella, venerà vinti autri. E quale si sapi ... Ma allura hè parechja - una donna sana. L'omu darà vultà à a manca - ella, è à u dirittu sguardu - ella. Ogni ecclesiasticu cumplèttu è cumpletu. Allora vede pocu, ùn aghjustate micca - è bella, è intelligente, è più impurtante - una inusual! Allora ellu capisce: Hè, finita sia!

E tuttu hè tuttu. Ùn avemu mancu fà nunda, sceglite u megliu, è in u registratu. O in Canarie, questu hè ciò chì piace più.

Avà, oghje, capendu a vostra supremezzia, pudete sanu à a strada, à a tenda, à u mercatu. Di cungochju, hà righghjatu a so postu è toccu elegantly with his handbag. Dopu à quelli, sò sti l'altre donne, mi tratenu un pocu ridiculu, ma in i nostri mani sò rapidamente spremessi à a talla di un pocu di i so dames.

Eppuru, se una donna sana hà da aghjurnà u so vestuariu, da questu quì ci sò cumbattenti.

3 consiglii pratichi nantu à cumu si cumportanu in a tenda: