Cumu fà un bouquet di fiori

I bouquets di fiori freschi aghjunghjenu a calidez è a cunfortione di a vostra atmosfera di casa, è aiuta ancu aiutu à fà i vostri amare. Per creà un bellu ramu, ùn hè micca necessariu di và à un vignaghjolu, pudete fà. Cumu fà un bouquet di fiori? Hè abbastanza cunnosce solu i punti fundamentali di questu skill è praticà un pocu. Ùn àbbia paura di pruvà spirimintà è pudete creà creazioni fiali belle è unicu.

Fiori è culori

Per principià, bisognu di decisu nantu à u culore chì avete bisognu è sceglie i fiori basulari chì vo vulete vedà in u vostru bouquet (sò stati chilches, rosoli, carnations, iris, etc.). Fighjà nantu à u vostru gustu è ùn vede micca l'altri, pudete utilizà tutte l'imaginazione. Harmoniu è elegante vi pare parechji prudutti d'un colore, fatti di fiori cù sfarenti sfarenti saturazioni di u listessu colore. Sì ci hè disarmonia in u bouquet, hè correbile corremente. In questu solu hè bisognu di aghjunghje i fiori bianchi, perchè sò cunfinate cù quasi ogni ombra.

Hè impurtante chì ricurdà chì micca tutte e cose cumpatoghji cumpatate cù l'altri. Hè necessariu di cunceta stu cantonu, perchè chì u bouquetu di fiori hè cunservatu finu à u massimu. Allora, narcisi, rosi, carnati è liri di u vallée, per regula, ùn vene micca cù a maiò parti di l'altri spezii, i bianchi oppressu u corne, roselli è margherite, cunfizziunosi cù tulipani. Inoltre, ci sò parechji pianti chì sò bè ​​ricciati in qualchi bouquets è ponu allargà a vita di l'altri fiori, inclusi rami o gerani.

In a cumpusizioni, pudete puru aghjuncà zucchini di deadwood, greens o altre petite animale "animatu". In più, spessu u bouquet hè cumplementatu cù lace, ribbuli, foglia di plastica è altri elementi decorattivi. A cumpletta di a vostra cumpusizioni pò dà un embiu di eleganti scelta. Ricerdu chì u so bouquet ùn hè micca un arbre di Natale, perchè ùn esse troppu celoso cun parechji ornamenti.

Form

Ruceti bianche. Puderanu esse compostu da i culori di tanti longhi è di i stessi. Per assemble such bouquet, debite deve prisentà u focu di centru in una mano, è aghjunghje l'urfaneddi una sola donna. Avè chì in un ramu tali u zucchinu di i fiori sò toccu in u locu duve sò allattati, per quandu ogni fiancu passiu hà bisognu à appiicà un pocu oblicu (cum'è in un spirale). In u risultatu, i zucchetti prughjettanu un cìrculu quandu si mette nantu à a tavula. Ùn bisognu di aghjunghje l'arrangiuni verdi in u prucessu di cumpuniri li bouquet. Quandu hè tutta sana, l'attaccà in u postu di u cuntattu di i zicchini.

I prudutti di ucca. Sò colapiuti da i pianti chì anu diversità di lunghezzi di pedunculli, cusì chì solu u lucale di u ramu hè "pienu". In questu casu, e piante più largu sò posti sottu, i corti sò in fronte, sò alloghji urigginali. I verbi di u regnu a più parte di spicchendu u bouquet è falà da ellu. In u centru di u bouquet sò colpi a fiorita più grande è più grande, u restu sò situati à i spidi.

I bouquets lineari sò un tipu di subespèti di uni partiti. Sò custituiti da parechji pianti, à quale aghjunghjenu zucchetti stubbili, rami di ramu è altre elementu chì facenu un bouquet chì si distingue cù u so caratteru graficu.

Boutonniere. Sutta stu nomu ci hè un arriccinu di picculu, generalmente di un diimetru in diametre, cunsistenti di fiori frischi cutucati cù chapelli, hairstyles, vestiti, toli, etc. A maiò parte di sò custituiscenu un gran flordu o parechji picculi chjucchi nantu à u fondu di u follatu ornamentali. U Boutonniere prupone di fà di culori longu è micca sfarenti, chì assicura chì u primu fiat novu, è u sicondu - brillanti. Per incrementà u tempu di vita di u boutonniere, i so cumpunenti (foglie è fiori) sò stati manteni in acqua per almenu quattru ori prima di compilazione. Dopu fattu quessa, l'estremità di i zicchini sò dipped in stearina fossa per impedisce a secreziunzione di u ziddu. Stu tipu di bouquets hè attraversatu cù un filu finu, chì hè inculcaratu da una cinta stretta o cinta. Se u boutonniere hè fattu di rosè, u zuccaru di a fioritura hè siparata da u troncu, u filu hè colpi in a parti più bella di u fogghiu è da esse spusatu cù ferita.