I trucchi di a dieta "inconspicuous": cumu per perdita di pisu senza avere è di stress

Parechje cuncernanu cun u cuncettu di a "prumessa di u luni": un novu regimu, e novi regoli di a vita, una nova dieta, finarmenti. Ma u risultatu hè per qualchì preghjunziunale prevene: l'attività perchè scurizate perchè impurtanza, a motivazioni s'aprova, u decepzione in a so propria debule. I siculoghi chì dicenu chì u tuttu hè in u "rispostu postponatu": ùn ci hè digià una restrizzioni di a dieta - è ùn anu ne mancu una figura efficace. Cumu supranvià a intarsa ​​interna è mantene l'abitudini necessarii?

Cambia i platti. Ùn hè micca una besta - bè è brillanti ponti in casu invece di a sopa spicca pò cambià a nostra attitudina à l'alimentariu. "Ingannà" u core cù un fondo culore è un tavulinu di pienu di pienu, avemu accostatu per esse saturatu cù esse u quantità di alimentu chì avemu necessatu.

Purtate e cose in la fria. I dolci, diliziosi è boccati d'alta calorie sò imballati in opacenti cuntenuti stampati è puliti in u profuse. In fronte, ponu utile in pruduttori aperti. A lòggica hè simplice: vulemu ciò chì avemu vistu. E quale hè chjucatu, ùn pò micca furzà a so aparenza è l'aroma.

Pone l'acqua di fronte di i vostri ochji. E micca solu nantu à a tavula - ma in generale in ogni locu in l'appartamentu: nantu à a nightstand à u lettu, nantu à a tavula davanti à u sacchju, nantu à u culu da u bramante. Cusì ùn vi scurdate di a regula di "un e un mitallu litre" è ponu eddu bè a quantità dritta di u liquidu. U listessu pettu à fà cù leghje è frutti è cunsigliu cù frutti bè cù cumpostu di pocu pressu stimulanu l'appetite, furzendu per a scurdà di fritte è crackers.