Cumu priservà è migliurà a visione?

Una donna muderna à l'urdinatore hè questu da nova. Cumu aiutà à a vostra visione di ùn sminu micca di l'urdinatore? Sè sitificatu à l'urdinatore per un bellu pezzu, scavalcannu assai in u monitoru, pudete riesce u to ochji ancu à u sindromu di a visione di computer (CVS).

U primu chjappà. Cù curaghju à l'infurmazioni nantu à u monitor, a ghjente abbandunà ubligatoriu. A prova di scumparta hè di moisturize è lavà l'eyeball. Sè vo ùn tenta micca chjappu, a superficia di a crescita hè stata a siccariari è aiutà. Questu significa chì si faci una desidratazioni. In u risultatu, i miccanichi protettivi di l'ochji pò esse debilitatu, manifesta, per esempiu, per un corpu in l'ochji o fotofobia.

Ci hè ancu una cosa cum'è un abitudinu. L'alloghji hè a capacità di a lenti per cambià in modu u so forma. Se a fluria di a lente hè normale, l'oggetti à distanzi differenti sò chjaramente visibili, postu chì sò in enfasi. Quandu travaglia cun un computer, a distanza da l'ochji à a monitor ùn cambia micca assai, è a pupilla resta in u stessu postu per un bellu pezzu. I musculari micca usuti rispunsevuli di l'uperazione cummincià à rinfurzà, è l'abilità di l'alumna di cambià a so forma ferma.

E in u terzu criammu a retina. A maiò parte di tuttu pò purgà da u lume chiancennu in l'ochji di a pantalla, quelli chì travaganu assai cun u testu. Cundini di a retina per una longa tempu arricumenu evena informazioni homogenei in u telone d 'esse intensive. In u risultatu, hè una diminuzione in u putere di a visione è a capacità di vede in u scuru.

Cumu priservà è migliurà a visione, cumu si facia per fà u so cumpurtamentu à l'urdinatore è à u stessu tempu per priservà a mo salute?

U primu aiutu à l'ochji pò esse u restu. U sòlitu abandone tutte e prublemi di u ghjornu. Ma se u ghjornu dopu in l'ochji sò qualche maladizzione, pare chì hè urdinatore per piglià a cura di a vostra visione.

Ma hè megliu ùn esce, quandu, in l'ochji, ci saranu sensations insane, è esse ingaghjati in profilassi. In prima, ci debbbe restitu à ogni 10 à 15 minuti. Siconda, hè u tempu di passà à esercite per fà.
Quì ci sò:
• Stand à a finestra. Sceglite un sughjettu distanti. Fighjula l'oggettu sguassatu, seguità à un ogettu vicinu, per esempiu, u vostru dittevule, chì ghjè misu nantu à a listessa linea cù l'ogettu eliminatu. Fai parechji volte.
• Oghje stampati in una distanza.
• Ochji di cinghje cù l'occhi sbarrachiati. Fate quattru à cinque volte.
• Girate i vostri ochji in direzzione diffirenti.
• Blink a couple of minutes in un tempu. Ci hè questi cume una parolle una visione grandilocu.

Per guardà a vista bona, quì ci sò più cunsiglii pratichi. U monitorizzu duverà esse situatu almenu mità metru da l'ochji. U centru di u monitoru di a pantalla hè di 20 cm sottu a vista diretta. U monitor ùn avè mancu sfacciatu. A megghiu illuminazione hè u luci di luce, u lume di u quale cascanu nantu à u tettu. Ci hè un locu lucale vicinu à l'urdinatore. U megliu postu per un cunigenu cun una computadora hè di unni pudete vedere l'angolo falu di l'abitazione è più, si ci hè una porta aperta à a stanza vicinu. Se tu vede à u muru, duvete attaccà u specchiu.

A nostra vita hè colmu di altre trisenza, solu per u travagliu nantu à l'informatica, chì invucassi nantu à a salute di a vista. Dunque, se ci sò cuncernamenti riguardanti l'ochji, hè necessariu di sustegnu, è forsi anu migliurà a so salute è rinuvà a prima clarità, a natura di i culori è a capacità di travagliu.

In più di l'esercii, puderete ferite lotioni, per esempiu, da a pulenda sottu à l'ochji. Eccu uni pochi di màsculi per i parolle, chì sò ricunnisciute in a mattina è a sera. A solitu una mascara o lozione hè abbastanza per 10 - 25 minuti. À l'ochji appiicà adupratu in infuzione o scorcia di servilli.
• Infuzione di arnica (10 - 15 drops per quartier d'un vetru d'acqua).
• caldi di camomile o pilone.
• Mascara di patate prima. Uni pochi di culloca di patati rossu scumpressate in dui servitori di giarella, fate è mantene nantu à i pula in u pettu tempu.
• Contraste compressione cù infusione savu sarà più efficaciu di aiutà à ridivanu i sacchetti sottu l'ochji.

A volte l'occhi sughjate di u schema di culore intensu. Hè cugnumatu chì i culori verdi giallo-verde è di culori blu-blu accettabandu à l'ochji, mentre chì i rossi è urdinate viulinu sò in contru.

Per veramente ampara a manera di salvà è à migliurà a vostra visione in u travagliu nantu à l'urdinatore, è micca solu questu, hè cunsigliu di leghje i libri famosi da William Bates "Cumu migliurà a vista senza vetru" è Grant Demirchoglyan "Cumu priservà è migliurà a visione".