Cumu ghjucà nantu à una amata: vechja rasklad

A divinazione di carta ùn hè micca inferitu in a popularità à u santu. Un piacè ordinariu pò dì à u futuru, predice u sviluppu di relazioni è revela i sicreti di l'altri. I picciotti spessu usanu questa strumenta magica per dì à avè a fortuna à un omu amatu. Hè cresce chì ancu un individuu chì ùn cunnosci micca u regnu di clarividenza pò fà una prediczione generale. Tutti pòtanu pruvate di predizioni di a so sorte. Per fà questu, avete avutu bisognu di una cobla classica di u cartulare di 36 carte. Sacciu fora di u modu, sintinu in divinazione è inizià u prucessu. Pudete chjudarà una cannila è metteci una figura di un omu chì hè vicinu à voi, quellu chì si sentenu dumandà. Dopu à a sessione, puderebbe cupiate è scurde per ch'elli ùn sò micca toccu da altre persone.

L'outlook di u futuru di a coppia in amore

Pigliate da i carte chì sò simbolizzati à l'omu: A carta chì simbulizeghja, pusendu a parti. Pone u Rè in fronte di voi. Cunciteghja u ponte, a mente, dumandendu a question di u futuru cù questa persona. Eliminate u penthite cù a mane di u to manu è dissi una carta d'acordu cù u schema:

I mape di u re è simbulizanu i sentimenti d'un omu è u futuru vicinu cun ellu: Se trè o quattru carti sò u stessu valore, poni erba carte addizzjonali. Treattianu in u modu described above.

Cumu sapè à u sensu di un omu

Scegli di u pizzu una carta chì indica l'omu chì interessa in (a scrittura hè datu in u situ di precedente). Pone a carta-significatore davanti à voi è pigliate u restu di u ponte. Pensate à una question à a quale pudete piglià una risposta senza ambiguu. Per esempiu, "Hè (ellu) volete cunnetta?", "Avarà chì m'hà chjamatu (nomu) oghje?", "Hè (nome) ammi?" Etc. In una sessione pudete guessà à parechji omi. Ùn ci hè micca limite à u numeru di dumande. Trascendu a carta, ripetì a dumanda parechji volte à voi stessu o fora. Eliminate una parte di e carte cù a manu u diritta à andà e ponu trè carta superior sottu u significatore in una fila. Attenti à u casu: Sì tutti i trè carta sò rossi, a risposta à a question hè definitu di sì. In cumunioni, tutti i piani nìvuru significanu a risposta "nè". Un nìvuru è dui cartoni rosse indicanu chì a risposta hè piacevativa, ma avete scontru parechji ostaculi. Un rouge è dui carte neri - ùn hà micca bè, ma ci hè pocu prupiziu di un favore favorevule.