Internet Portal Models.com hà sceltu i meglius mudeli di 2014

Annualmente u portale di a cunniscini famosa Models.com cuntene un mudellu di cuncorsu di l'annu Industry Awards. Un ghjuridariu autoritariu di no menu di 250 persone determina u megliu mudeli in parechje categorii. Stu annu, u pannellu di i judici chjamanu i prufessiunali cunnisciuti di u mondu di a moda cum'è fotografu Mariano Vivanco, Direttore Creativu Diesel Nicola Formichetti, Stylista Cathy Grand. Inoltre, i so lèvirsi fôru sceltu da i amatori di a moda simplici di tuttu u munnu in u votu nantu à u situ.

U megliu modellu entre i fieri sessu fù chjamatu Eddie Campbell, è i mudelli eranu venuti da Clement Scaburno. Inoltre, u megliu iniziali, u Rising Star, hè stata determinata. Hè stata Anna Anna. U titulu "Return of the Year" hè stata premiata à Gemma Ward. I più populari in i riti suciali Ricunnisciutu Riccu Delevin, frà e stelle chì aggiu cumu mudellu, avutu Tilda Swinton.

U vermentu di u tribunale di u populu hè cunclusu cù l'opinioni di l'espreuti di prufessiunale solu in i nomi "U ritornu di l'annu" è "U mudellu di media sociale" - Gemma Ward è Karu Delevin ampararu tutti. L'ultima jury amatoriate hà ancu dettu u megliu mudellu di l'annu. Frà l'omi di a vittoria anu attribuitu Shaun O'Prey David Gandhi (postu I è II). "Rising Stars" fù chjamatu Kendall Jenner è Gigi Hadid (postu I è II rispettivamente). Questa ùn hè micca tutti i nomi è i premiere - una lista completa di quelli pudarete vedà in u portale Models.com.