Cumu ghjustificà in i mapei


I servizii di a fortuna, fortunetellers, clairvoyants, psiquicà sò usati da un grande quantu di persone. Quasi ogni donna voli avè l'apprezzà. In divinazione, cum'è in tutti l'esferi di l'attività, ci sò nuvole chì deve esse cunnisciutu da u principiu. Prima hè bisognu di capiscenu di si stessu, ma s'ellu ùn valenu à tutti. Sì avete sempre decisu chì voi cumprà à cumprà sta scenza - fortuna, è questa hè una scienza assicata cumplicata in u so modu, dunque sapite ciò chì è quandu si faci.

Cumu esse ghjustificheghjanu nantu à i carti? Sta pregunta hè dumannata à circà di fortunendu fortunetellers, quarcunu trova una risposta. E quarcunu sguette li carte è fora, ùn tocca à u soldu novu, è a cosa saria. Invece questu questu hè un subject privatu per tutti, se a vostra fede ùn vi permette micca di cunvince, hè megliu ùn principià. Ma, se decide, serà assai attenti è legibile. Per un fortune telleraghju, trè regoli sò impurtanti:

  1. "Ùn ùn hè micca!" Ùn ùn sapiscenu mentri mentri, si l'informazioni ùn viaghja micca o ùn hà micca un caratteru negativu, ùn distorta micca u significatu di i carti intencionadamente da i so propiu motivi.

  2. "Ùn hè prophesiede!" Per ogni fortune-corse ci hè un "codice" chì deve seguità. Ùn pò micca inspirerete una persona chì ellu hà solu un modu, pudete scribegnule à l'affari tutte l'affari, è hà da ellu decide cumu fà.

  3. "Ùn preparate micca u prezzu! Ùn pudete esse dumandà u pagamentu per i vostri servizio, avete bisognu di vive da a regula" Quantu ci danu è ringrazialli per questu! ". Si pigliate una ricumpensa monetaria stabilita, u vostru donu di previsione pò simplificà "piglià".

Ci sò règuli per u cliente, chì puderete cuntene à u cliente cumu guessendu.

  1. "A principal hè cresce!" Ùn fate micca spettatimu fora di una visita per voi. Mittite solu quandu hè veramente vital.

  2. "Ùn ci ringraziamu!" Nimu ùn si ricurdeghja dunni hè stata costumera, ma hè rigurosamente osservatu da tutti i preputenti. Hè cresce chì cù un aghju gràzie, pudete "jinx", è causate qualchi forze chì impediscenu u risultatu curretta di divinazione.

  3. "Pigliate quantu puderete!" U cliente dopu à l'additizziu deve esse imprudentamente sulitariu à nantu à a tavula. È ùn importa ciò chì suntia serà, u predictore hà da aligria à ogni quantità.

Old fortunetellers parvenuta ùn avete micca in dui casi. Quand'ellu vi dumanda à dà ricunniscenza à quellu chì chjarlanu, è chì hè struitu per a vita è a salute.

In u primu casu, hè megliu ùn capiscu in tuttu. In u sicondu casu, ùn preve micca a morte è l'esodu forte, ma cunducinu in modu di guidà a guessing possible avvenimenti.

Chì pudete fà per fà e carte avaristi a verità? I mapi sò primarmenti un sistema di signe, cum'è avete amparatu à leghje i libri in letterali, per quessa, anu ancu avè principiatu à lettura carte da i so signali. Per scopu di capiscenu a lingua di i mapei, unu deve avè a so pacienza è u desideriu, in più di l'appruduzzione di alcuna lingua. Se trova dinù assai difficiu, avete a ricurdari a lingua giappunisa, quantu hè difficili per noi di capiscenu i so ieroglifiè, è si cumunicanu calmu, leghjite in a lingua japonaise.

Quali mapaghi sò u più correctu? Tutte e carte sò u so propiu particulari, i carte Tarot, per esempiu, portanu un significatu filosoficu. A piacenza ordinare di carti di partitu, prublema per una risposta rapida è cumprendi à una question. Pudete piglià un pezzu di 52 carte, 36 carte, 32 carte è 21 carte. Ùn pudete micca piglià e carta chì ghjucanu, hè generale per cumprà un novu ponte di carta è mantene cun ellu per quessa nimu li tocca è trasfiriu a so energia. Sì questu ùn hè micca rispettu, allura i carti pò esse di parlà.

In u cursu di a fortuna di daveru rimburscà e carte, dà un guessu sutile. Certi fortunetellers. Utilizare i carte tarot, preferanu i carte stampati cù e so mani. Sempre sò purtati cun elli è ancu sottu un pillow per a notte. Questu aiutà à a fortuneteller chì mantene in cuntattu cù i so cartoni.

Hè a più piacevule perdevate à a luna, per scopu di capiscia chì tempu di guessi bè, avemu bisognu di apre e cume utilizate u calendariu lunare. Sè avete cunfidendu i ghjudìzii di astrologi, vi valenu à considerà l'statu di u nostru corpu durante l'epichi di u passaghju di i signu di u zodiacu da a Luna. Spiegà u cunsigliu di u calendariu lunare è à l'opere di l'astratuologu, pudete sceglie u tempu quandu quì, è induve ad avellu. À u tempu, puderà stabilisce quandu u vostru cartellu cun voi hè più parlante.

Pundu à a interpretazione simplificata di u significatu di i pratiche è di i carte individuali.

Corazones - amore, gioia, benessiri di famiglia.

Bubny - soldi, scrittura, travagliu "di carta".

Trefy - tesoru suit. (ace tref - casa statale)

Peaks - ogni tipu di prublema.

Aces (cchiu cumposta) - significheghja a casa di u re è dama. L'Ace di ghjallu hè un colpu, un sustegnu, un gran problema.

Re i dames di clubs, vermi è tamburinu indican omi è donne, mentri i clubs sò brunettes o shatens, blondes are blondes, vermi hè capelli bionda. Re di spade hè un omu militare.

U ghjocu di qualcunu aiutu sò preoccupati. Oggi jackpot hè un trattatu vacanti.

Dicenni sò interessu. Un ghjornu di diamanti sò soldi. Una doccia ghjusta hè una surprise.

Nove di qualsiasi palisatu, fora di a cima - l'amore, u piumnu novi - malatie.

Eight - parler (u ottu pichi - una conversazione sfavilla)

Seven hè una data, u piccu hè una lacrime.

E sei hè a strada. Seis picosi - strada longa o tarda.

Un significatu especial hè a cunmbulu di carte. Sì tutti i diamanti anu falatu, l'addevu hè aspittendu a ricchezza, i cori sò l'amore è a felicità, tutti i clubs sò promossi, tutti i picosi sò falluti.

Quattru Aces - u realizazione di i desirs

Quattru re sò una "big society"

Quattru dami - u successu di e donne per l'omi, chismes pè e donne.

Quattru ghjente - gran problema

Quattru tude - osservazione cumpletta di l'interessi di u guessing

Quattru sitti sò un successu in l'ottu l'ughjettu.

Hè assai semprici, u principale hè di capiscenu tuttu è si sarete un fortune. Per principià, pruvate a manu nantu à u situazione simplista.