Chì i vermi pò vene di un gattu o di cane?

Russa cuntene a seconda in u mondu in quantu à u numeru di persone infectutu cù parassiti da i animali domestichi. Hè triste, ma u fattu hè chì i nostri animali cumportanu micca solu l'alegria è u salvata di a soledad, ma ancu sò trasportatori di malati perikolużi. In particulare, parasites, da quale a ghjente si infettatu da elli, senza sapè. A cosa più terribili è chì cù questu ci hè nunda di nunda chì si deve esse fattu. L'unicu modu hè di avè infurmazioni sulla quella chì i vermi pò piglià da un ghjattu o un cane. Dopu tuttu, hè prestu, perchè hè armatu.

Sicondu statistiche, u 70% di tutti i pirsoni in u pianeta sò infatti cù parechji parasites. Anu infittivi da l'animali domestici - circa a mità. E questu hè solu u datu ufficiali. Hannu a diri, i casi "non-ufficiale" di infezzione sò assai assai maiori. Più spessu solu, i ricetti di i mascari pruduce i so patroni cù una tenia. In second place - Echinococcosis di malatia parasitica.

Chì significarà à infettate cù echinococcus?

Echinococcosis hè parasitismu, chì in u corpu umanu hè determinatu da a penetrazione è u sviluppu in varii organi di e larvini di a tene di u cane. L'umani è certi herbivore sò l'usterie intermediate è finali di stu parasitiu chì cayru in u nostru corpu da u cane.
Tapeworm - un vermiculus cum'è un pocu milimetri di longu è cunsistenti di 3-4 segmenti, cogni di u quali cuntene di 400 à 800 ova cù verme. Dopu à a so maturazione, si abbandunonu u corpu di u cane cù i so fuglietti, perchè pericientu l'ambienti (sò, frutti è ligumi, ancu alcune mudene). Questi ova sò abbastanza stàbbuli è sopraventiviali in l'ambienti, è nè a piacè, nè altitudine di u minimu è a bassa temperatura pò purtà à a so morte. In a so distribuzione, un rollu impurtante hè ghjucatu da e mosche nantu à quale si caccianu per l'alimentariu, per u corpu è ancu per a sughjettu di i zitelli chì ghjucanu. Pudete aghjunghje, ancu ghjustu in natura, si mosca mosca in u circondu.

Cumu hè una persona infettata?

A persona hè infettata micca solu di frutti è di ligumi, nantu à quali ova sò, ma ancu cù cunnessione diretta o indiretta cun a petite infectata (carisse, toccà, i boi). L'uvete orali, chì sò in solitu invisibili à l'occhiu nuru, addiventanu larvule in u festu, cusì avè a capacità di penetrarà i vini sanguini, è da quì à u sangue per arrivà à u fianu, pulmoni è altre organi. Queste larvule cresce rapidamente, diventenu a causa di u sviluppu di quisti equinococcal, chì sò identificati cù l'aparicio di sintomi esterni. Quessi i cicisti sò più frequenti in u fegatu (circa 75% di i casi), i pulmoni (20%), menu spessu in i rizzi, musculus, splei è altri organi internu.

Chì sò i vucali varietà di a infestazione?

A maiò spessu sò questi i cani striscenu chì furnianu nantu à i pezzi affundamenti è contaminati. U cane in u futuru pò esse una fonti attivata d'infezzione per 2-3 anni. Inoltre, sta maladie in a so ghjustu hè asimptomaticu è senza assai perda per ella stessu. Ma avutri avianu un tempu difficiule.

Chì sò i sintomi cumuni di l'equinococcosi?

In parechji casi, i sintomi iniziali sò micca spicificamenti è invisibuli. Quistori sò in generale per accidenti, per esempiu. Quandu passa una fluorugia o ragiò. Tuttavia, i sintomi sò dipende di a localisazione di i quisti di l'organi. Quandu i quisti sò assai grande è sò in i pulmoni, ci hè una tezza, stitching pain in u pettu è in a regione di u fianu. Esternamente, i sintomi sò simili à pneumonia o bronchitis. Echinococcosi in u furu hè manifestatu cum'è un signu di un tumore chì si lentamente criscenti, perchè cambià a dimensione è a forma di u furu pò purtà à un sensu di piscia è pressione in l'ipochondrium à spore inferjuri. In questu casu cumpetite pò cumportà à u sviluppu di ictericia.

Sò i pate infettate chjucu per altre persone?

Semu devi esse nutatu chì i patroni di i cani infatti cù echinococcus parasites ùn ponenu micca una minaccia à a pupulazione, cum'è chì l'infezzione ùn pò micca infettatu da persona à persona. Questu hè assai periculosu solu per u patrone, perchè l'echinococcosi hè una malatìa assai seria, l'eliminazione di quale hè assai difficiuli, perchè u vermu ponu ova in i tessuti circundante. U trattamentu puntuale, com'è regula, si svolga à rimbarscià una parte di l'urganu, intimu chì ci hè un focus di parasites. Ma in parechje casate questu ùn furnisce micca una cura completa, perchè si sia quella larva reste in a persone - i parasitisti pò razza novu.

Quale mizzioni pudemu piglià?

U primu è più impurtante hè a sazienda persunale è u lavare richege di verdura è frutti prima di cunsumu. Dopu avè cunglista cun u cane, pudete lavaricà immediatamente i mani, è questu avete bisognu à insignà i vostri figlioli. U canu ùn devi mancu a carne crusta da una dubbiusa fonte - pò esse infettatu cù una tenia. L'alimentariu specialamente disenu per i bistiali ùn pò micca garantitu a prutezzione. U vostru ghjocu pò ancu esse infettatu, ma hè sempre preferitu à l'alimentazione di quellu horrible.

Hè necessariu di cunducerà a parpacultura di u cane secondu u schedariu, periquèndulu spedizione à u veterinariu, è impedisce foglie di multiplicà. Hè u focu chì sò cunnisciutu di purtari malatie serii chì ponu esse specialmente periculosi per i persone. Cù hypersensitivity, una persona pò esse trasfurta friddi o rash papulari, chì hè accumpagnatu da prucessi severi è reazzione generale - malignità, nervatu è ancu insomnisa. I sperti chì credi chì casi tutti i cani chì viviranu in appartamenti, almenu una volta in a so vita, eranu carrieri di pulgari, chì sò in parechji volta invisibili à l'omu è sò identificati solu da i cangiani di u cane (feces analysis).

Cats - carrière di toxoplasmosis

Basatu nantu à u fattu chì i misgi sò l'animali più limosni, assai di i so patroni decide di abbandunà l'esaminazioni veterinaria preventiva. Statistichi amparanu chì u 90% di i catadi domestici ùn anu mai visitatu un veterinarju. I misgi sò ancu esse carri di i malatie serii chì ponenu una amenazione à a salute umana. Unu di such malatie parasiticu largu hè a toxoplasmosis. Una maladie chì si trova innettamente è si sviluppa cun gentile in un stadiu iniziu, chì hè assai perikulu dopu. U periculu più impurtante hè di e donne incinta. Durante u primu 3-6 mesi di gravidanza un zidettu in u corpu di una mamma infettata da a toxoplasmosi pò accumincià à sviluppà incorrezzamenti o ancu mortu. À u megliu, u zitellu hè natu cun congenital toxoplasmosis.

U prublema hè chì i patogeni di sta maladie sò enormi sumessi. Intrudente intra i cilesti, formanu i cysts chì cuntenenu centenari di parasità individuali. I misgi sò a fonti principali, un suminatu constantu di infizzioni, perchè pò infettà l'omu è l'altri animali in u spedimentu per a vita. Semu devi esse nutatu chì manghjendu i misgi pani rossi o pochi corsi fugliale aumenta u risicu di infezzjoni. In i Stati Uniti, per esempiu, u 22.5% di i persone di più di 12 anni è u 15% di e donne di l'età riputtivu sò infettati da toxoplasmosi.

U dannu di i parasitichi, appiicatu à u corpu umanu, afecta à numerosi organi, ma a maiò parte di u cerezu è u muru internu di l'ochju. A congenital toxoplasmosis causa infjammazione neonatale di u cervelfu è meninges, a frebba, spleen dilatati è liver, cecità, ictericia è parechje altre seria sintomi. Puderanu esse truvati in i primi misi di vita o in un stadiu dopu in u sviluppu di u zitellu.
Acquired toxoplasmosis in a maiò parte di i casi si trova imperceptible, ma raramenti ùn anu una frebba, u dolore muscular, un incrementu in i nòmode, miocardite, etc.

Ricurdà: per esse amici fideli di i nostri animali hà assai ùn hè micca necessariu - hè impurtante solu cumu cumplessu cù l'altitudine di iegge è ùn fate micca missi visite regularmente à u veterariu. Ùn pinsanu sempre à ciò chì zicchini pò truvà - un ghjattu o un ghjugliu era un omu in gioia. Con elli ci vulete cumunicà, avete bisognu à amàmenu, fate solu sanu e senza tremendu.