Cumu insignà i zitelli per esse amici?

Ùn hè micca invitatu à ghjucà à i ghjoculi cullettivi, tocca sola nantu à a tribunale, e so parolle ùn manca a parolla cum'è "l'amicu" è "a mo amica", è ellu ricevi à l'offerta per cunnosce l'altri cù l'histeria. U core di a mo mamma hè chiuppatu cù greghje: perchè qualcosa ùn hà ghjucatu cù u mo figliolu benamatu? In questu articulu avemu dettu cumu per insignà u zitellu per esse amichi cù altri figlioli.


Perchè ellu solu ?

In fatti, i ragiunamenti perchè u zitellu hè solitu pò esse un pocu. Per esempiu, una caratteristica di caratteru. Inoltre, sta funziona spolipolarnò, chistu è un "dirigenti" senza timida è silenciosa hè difficiule d'ottene amici. A timida, una persona tranquillità ùn hè micca sicura è ùn sape micca chì interessa à i parenti. U "leader" unceremonious adore per cuntrullà tuttu, dite e reguli di u ghjocu. Inoltre, ellu dumanda à l'altri sottumissioni incondizie, in u risultatu, i zitelli refuse d'amici cun ellu, perchè ùn hè micca ciò chì tutti gustanu.

Una altra causa di a soledad di u zitellu hè a situazione esterna - chì si move in un novu postu, chì spessu vi accumpagnatu da un traslado à un novu kindergarten. Un zitillù in un colettu pocu cumuni ùn hè micca piacevule.

Forsi un ziteddu ùn sapia micca cumu fà l'amici - ùn cunnosci micca chì amici hè, ùn pò micca stabilisce è sviluppà un cuntattu cù l'anziani. In questu casu, a cumpagnia di i genitori hà da insignà à u zitellu per capisce ciò chì hè impurtante hè di avè amici. Inoltre, u zitellu deve sapè cumu si cumportanu cù l'amichi. In questu casu, i cunversazioni moralizing ùn ponu micca esse. Dienta i vostri stati nuvelli di i vostri amichi è amichi, vede caricaturas di l'amichi cù ellu, canti songs about friendship with him.

Un esempiu persunale

Fighjate à i vostri prublemi, è poi solu i prublemi di u zitellu. Hai assai amici? Avete spessu meetu cun elli? Avete furnutu sustegnu in difficult times? Sì i vostri amichi sò assai luntanu da u primu locu, ùn duvete micca surprised, chì u zitellu per un eredi passa u mudellu parente di cumpurtamentu.

U valore di l'amici per voi avete esse un guidanu à l'azzioni, nò micca una dichjarazione teorica. Se u zitellu vede cumu chì u so babbu aiuta u so cumpagnu per riparà a cosa, a mo mamma visita una sibbia in u sughjettu, a mo avanna è i so amichi viaghjanu à u teatru, è hà amparatu a lezzione di l'amici.

Cumu truvà l'amici

Hè necessariu di cumincià cù u primu passu - cunnuscenza. U zitellu puderebbe fà di fà amici in u giardinu o in u duminiu incù qualchissia, ma ùn sapianu cumu fà. U cumpagnu di u genitori hè di dilla à u zitellu per trattà à u zitellu, è cumu à a zitella, se vulete cunnosce. Prima, hè pussibule di organizà per i zitelli un ghjocu chì ci interessaraghju, è rranzà i ghjente play. Per esempiu, pudete aduprà aghjurnà, ammuccià è cerca, ghjunti. Pudete chjardu una canzone da un cartoon together, ghjocanu un fabuloso conte de fadas cù scum (per esempiu, "Kolobok"). Perchè u più zitellu cumunicà cù i zitelli, più grande u so chjaru di truvà l'amici.

In tutti l'istituzioni privilegianti, i zitelli appieghjani in novi situazione per travaglià solu, sviluppà e cumpetenze di cumunicazione.

Invita à l'altri figlioli à visità. Per fà questu, avete bisognu di ghjochi in casa, in quali pudete ghjucà nimu, i trè da noi. Preparate boni rigali per i zitelli è organizza una mesa dolce. Andate ancu nantu à una visita.

Va a visitarà, scrive un imaghjini o affaccià un amicu un pezzu, u zitellu deve esse capitu chì ùn vanu micca quelli invitati cù mani vazio. Pregu un capu à i so amichi. S'ellu unu di l'amici di u zitellu hà falatu, simpatichi cun elle, s'ellu ci hè successu, si rallegri.

In tuttu ciò chì deve bisognu di cunnoscenu alcanza, in amicizia, cumpresa. Dunque, insegni à u zitellu senza i histerezzi è abbandunate a casa di i patroni à u tempu. Impegiu bisognu di u cumpurtamentu di u zitellu in una festa.

Se i ghjoculi cù Misha finiscinu in una lotta, è a campagna à Liseza finiscinu cù caghjà, hè megliu ùn insistia micca à a so amici, chì forsi i figlioli di u Potemperate ùn avè micca avvicinendu l'altri.

Quarchi cosa occupa à l'altru viaghju, u to figliolu hè fermu attaccatu à qualcunu, è s'ellu ùn hè vicinu, si mette in l'histerefia, è quandu vi vede chì ghjè à ghjucà incù l'altri figlioli, ghjè timorously. In questu casu, u zitellu spiegà chì u so amicu pò ghjucà cù l'altri, è ùn hè micca una tradimentu.