Cumu lavatu i piatti sboccati?

Parechji di noi ci piace di cocilu è avemu assai tempu. Ma ancu e persone cun una grande prughjettiva culinaria anu puntu cù i piatti brusgiate.

Si n'andò dopu per un minutu o parlavanu à u telefunu, è a farina ci era abbruciata. E invece di una cena diliziosa chì avete un gran problema. Ma ùn anu micca panicu, ci sò assai modi chì aiutanu à trattà cù i platti burnati è u ritornu à a so antica appena.

Per lavezziunà i piatti sbuchjati, se per esempiu, u risu coccu o u sughjettu in una panezza o una padedda, è credi. Hè difficiuli di pulisce una decocção. Ancu s'ellu fate un pappu per parechjate cun l'acqua, questu pudendu aiutà. Ma, pensu, quellu chì in a cucina hè salitu di l'alimentariu. Avete bisognu à vintu un vintu di salinu à u fondu di u panu in una capa uniforme. In qualchi ora, u pane pò esse facilmente chjapputu.

Se tenete traccia di latti quattru nantu à i piatti, avete bisognu di carbone activatu. Hè necessariu di moltendu in poveru è u sopra à i prugrammi abbruciati, è cume cù l'acqua. In questu forma, a panetta deve esse aghjustata da 10-15 minuti, è da seguita lavatu.

A suluzione chì compone di l'acitu è ​​u salinu pò aiutà ancu in a lotta contru i prugrammi abbruciati. Hè necessariu di valdi stu pezzu afficatu cù questa suluzione è esci da parechje ghjorni, è poi arringte cù acqua calde. A pane brillarà cum'è nova.

Ci sò, per suprattuttu, metudi naturali chì aiutanu à a limpieza di i piatti ardenti. Per esempiu, si un patecciu hè intruduciutu in una taverna, hè bisognu à fracchegliu cù un focu fogliu. Ùn àbbia paura di l'oliu, sparà quandu u focu hè coccu.

Ogni manera affidativa senza l'usi di a química. I vostri pezzi è e kettles aghjunghjenu una stima fresca è fede ridè di tacchii negri si i foglie cù a lavurazione di manzili ordinale, è pudete ancu aghjunghje u ziziuu di limonu o una solu suluzione citrica. In questu casu, se a panica ùn hè micca esmetu, ma, per esempiu, u fossu furmatu o l'aluminiu, pudete aghjunghje una solu suluzione. Questu facenu a superficia di i pranzi vini e spumanti. Per i vasetti esmettizzati, l'acitu ùn deve esse micca usatu, perchè pò danate à u revestimentu.

Di sicuru, ci sò assai cunsiglii ginirali per lavà i prugrammi abbruciati, ma per lavà i piatti di certi materiali, sti metudi ùn sò micca adattati.

Hè a più faciule per lavagna i pezzi cun un revestimentu in Teflon intactu. Hè abbastanza da l'imbràli cù l'acqua per mezu di una ora, è poi arriccate siveru. Ssi ardenti seri pò esse pane maltu, o fretu cù solu suluzione alkaline. In micca casu ùn pò micca pulizziari tali platti cù powders è utuli cun una superficia abrasiva. Siccome cù u carbone avete perchè u revestimentu di Teflon.

L'alimentariu in uttellu d'alumeu d'aluminiu ùn sia micca brusgiatu, ma siddu oghje sempre, ùn deve micca mai aduprà abrasivi di limpezza - pezzi differenti è powders, è ùn pudete micca aduprà prudutti alkalini è acidici, perch'elli spooru l'aluminiu. Per lavà l'utensili d'aluminiu, u soda hè a più apprupta.

Per pulisce l'utensili d'altru istainless, ùn anu micca usu di puzzichettu abrasivu. Hè megliu d'utilizà a salcia à ridette di a decadenza.

I saldatura di ferro fundatu duvemu esse limpiati finu à ch'elli m'hanu fretu. Per a pulitica, l'acqua hè utilizata cù l'aghjunzione di u sali. Sì pratiche ch'elli ùn puderanu micca asciughe da pezza, hè cusì saru summamente difficultu di fà.

Per purgà a piccula staghjunata ereata, hè bisognu di soda. Hè necessariu di valdi uni pochi cuciei di soda à l'acqua è pour un pappagallo bruciatu cù questa suluzione. Sì i pieni abbruciati assai, prima avete bisognu à imbalsisce cù l'acqua per parechje uri. Poi mette nantu à u focu è fate l'acqua in bonu. Se necessariu, pudete ripetiri sta prucedimentu parechje volte. Dopu à quessa, rinemu u panu cù l'acqua calda, è si parla una nova marca. Ùn pate micca i pezzi bisognu di pezzi i pezzi astratti. Piglianu micca una parte di u esmalte, è in u futuru in un panu cusì credendu sempre.

Per rinvià a blancura à a cecchera sottu a limpieza, pudete furiallu cù una solu suluzione di u bleach per lavà. Per esempiu, hè adattatu per Persil o BOS. Dopu à questu avete bisognu à rinsegna u pani bè cù l'acqua.

Ci hè una altra manera di pani cocchi nourritte da u esmalte. Ci hè necessariu di fogghi in una punga una grande suluzione di detergenti dishwashing. Allora sia scumpigatu cù una spugna dura. Stu metudu hè ancu efficau picchì u detergentu dishwashing remplie ancu tracci scuru nantu à a superficia esmaltata di luce.

Se avete cundutti pezzi metallichi, da per a so purificazione hè bisognu di un casgiu di cafè. Hè deve appiicatu à spazi ardenti è si n'andò parechje ghjorni. L'effettu avarà sorpresa bè.

In quelli casi chì una capa di nutizie burnita hè abbastanza grande, è i pranzi ùn sò micca stalleti è micca aluminiu, imtene cù una mistura di ammonia è acqua calenta. Per dui litri di calda d'acqua ch'hà bisognu di mità vetru di ammonia. U pani cumpostu di sta solu solu deve esse aghjustatu per duie ore, è da manghjà à seguità. In u nisun casu l'ammonia si sia cù l'agenti di purificazioni di a casa, puderanu esse fumanti velenużi.

Queste metudu di patevamenu pagliadissimi sbagliati sò assai faciuli, ancu di i mezi chì si pò sempre esse truvati in a cucina. Di sicuru, ci sò parechji prudutti chimici di a famiglia chì aiutanu à eliminà dipositu di u carbone da a superficia di i piatti. Per esempiu, i detergenti di alta qualità di Amway, chì facilità à sguassà contaminanti di stu tipu. Inoltre dinò parechje parechji powders è pastes per a limpieza di u fumu, ma quandu l'utilizanu, vale a cunvaleggerà u materiale da quale i pezzi sò fatti, in quantu à l'esmaltu è u Teflon chì assai prudutti sò assai dannui.

In ogni casu, l'scelta hè a tòia per aduprà rimedii naturali o quessi chjappi. Quandu avemu vistu modi per prugrammi abbruciati, più ca bè. Anchi si tali nuisance hà pigliatu à u guardiu, chì unu di l'articuli mai mencionati hè stata truvata in a casa. È hè megliu ùn fà capu per quelli di prublemi. Per quessa, mantenite un ochji nantu à i nutizie mentre feste in cucina è vi ridate di tanti preoccupati inutile.