9 miti nantu à e donne è u carru

Ùn importa micca quantu insulte pò esse da l'omi, e femine sò più inventive è più prufessiunale à guidà un caru. Questu hà dimustratu unu di i studii di grande grandi quantità chì paragunevanu e cumpetenze di u mutore di a donna è u male.


I sperti anu studiatu casi di materiali nantu à decumenti di millaie di viaghji è d'incidente di trasportu in Auropa, e resultò chì "e donne migliurà megliu cà l'omi". Di tutti i casi, ancu u 35% di i accidenti eranu causati da a culpa di e donne.

E persone chì dirigenu stu studiu, crede chì u cuntrastu hè particularmente diffeenti per l'esempiu di rapprisintanti di una età pocu assai matura. È tuttu perchè i più chjucchi femini partenu cumportanu più prudigi nantu à a strada chì à l'età, i cumpagnie di cumpagnie. Solu u 25 percentuale di i accidenti stradale vinìanu cumposti da e zitellini.

Inoltre, hè necessariu di esse chjarificatu chì i accidenti induve l'autore di e donne ùn eranu micca di una natura serosa, è i feruti eranu più faciuli. I donne raramente passanu à alta velocità è sò casi sempre attraversati da cinturiei.

Ùn ci hè nunda di dì, sò fatti. Quì à i strati di u Kazakistan, troppu pò truvà spessu un pirate in forma di una zitella - hè un fattu. Una bella pianta quandu si trova sottu à a rota di un vittura, riferisce à u vittura è à guidà in tuttu cun a stessa cura è cautezza quantu à a vostra casa. Se u vittura hè vindutu per una donna, a ghjente cumprà più rapidamente è più dispunìbule. Per quessa, noi, in i donne, omi anu bisognu di amparà.

Ma l'omi viaghjenu spessu è densamente dì chì a machina è e donne sò dui conceptu cumplicatamenti cumplicanti, è pò esse cumpresu. Perchè ammuccià u teme di a cumpetizione, u chauvinisme maschile ...

Ma quandu questi cusì sonanu da i labbra di a donna - hè diventatu cumprata micca! Perchè e donne ùn ponu più maestru di trasportu? Ciò chì ferma? Mythes!

Myth number 1. U cullegiu hè difficiule!

Omi donne, u carru hè u listessu progumentu è a riescita di a civilizazione, cum'è un micruvellu, lavatrice, telefuni mutuu o l'informatica. Allura per chì pudete usà a tecnica, è ricusate u vittura?

È hè veru, perchè nunda ùn escevule è ùn pruvuccarà di lavà a robba in u burcu, utiliscia un mail di colu è bills di legno. Ùn vulemu circà à andà à pusà in un caru sicuru è sicariu, mentre chì tù sta in u calore, in u friddu, è in a fridda à i stops è stenghje in busos e carrosi stati? Succece solu per chì qualchissia, è probabbilmente era u vostru omu, hà guidatu à a testa chì l'auto hè solu l'attribu di l'omu.

Myth number 2. Quandu una donna spende un auto, perde a so feminità.

Stu mitu ùn anu bisognu di refutazione, perchè immediatamente, hè chjaru chì questu hè più l'altru! In fattu, ancu quandu una donna hà trascinatu un vechju di deci anni, ella hè sempre una donna. A più, impera l'auto in una manera diferenta, cum'è una donna. E devi esse nutatu chì, cum'è chì l'omi ùn dicenu micca, hè assai bè chì una donna possa un caru à a so manera.

U mitu número 3. A donna hè urdinata cose dispostu chì ùn pudere micca maestru a tecnica di guidà un caru.

Infatti, stu mitu fu inventatu da l'omi chì sò assai temerati chì a donna, in particulari a so muggheri o una nia, viaghjanu l'auto più megliu ca elli. Sì, in regiunità i so teme sò justificati. U sessu sessu għandha kull opportunità u l-inklinazzjoni li ssir l-aqwa fin-negozju cume, per esempiu, i so giuvani, mariti o amichi. Tire stereotypes da a testa, perchè ùn ci hè un disgrazia in a natura di a donna, chì impedemu di impegnà! In ogni casu, ci sò parechje cose chì vi farà possibili di diventà megliu cà l'omi!

Myth number 4. Per amparà cumu di bevi, avete bisognu di passà parechji anni.

Probabilmente, stu mitu hè stata inventata da e donne chì anu cercatu solu à una tittle o chì deminueghja u mumentu di una camicia in una scola di guida. Naturlament, ogni donna hè individuali individuali, è ghjè per quessa chì u furmazione prene diverse tempu. In ogni casu, di mediu, s'ellu hè insegnatu un bon instructor, in un pocu di mesi avete serà un bonu cunnuttore è si senti cunfiditu à a rota, ma micca in un pezzu tempu.

Ma ancu dopu avè arricchate i diritti è sì stata sola cù u carru, pudete esse scandalizatu. Tuttavia, questu hè micca in tantu, è tutti si passa per ellu. Sì praticà ogni ghjornu, per esempiu, andate à travaglià, in un mesi chì avete da esse fiducia in a strada, è quandu hè a meza annu avete da scurdà di manera chì questi chjassi tremblesu è cumincianu à fà piacè pienu quandu impone un caru.

Myth number 5. U maritu hè u primu professore.

Sè vo vulete appruntà à aduprà un caru, ùn l'abbandunarà micca! Parechji donne anu datu è fate un errore. Avete da ricurdà chì u vostru maritu ùn serà mai capaci di pridicheghje cumu per unduce un auto. In ogni casu, u vulintà di tutte l'eternità vi induce à a testa chì ùn avete micca necessariu di pruvà un caru, chì ùn sapete micca qualcosa, è ùn avete micca e mane d'esse ... Perchè? Tuttu chì hè quellu chì vole! Ancu quandu u maritu ùn si pò micca ellu stessu! Nadele omu solu voli esse a vede è vi mustrarà chì u carbu è u so guida ùn sò solu prerogativa d'un omu. Eppuru: ùn site micca sottu à u roulu di a rota, quandu u ponte di u so sposu si trova, solu dopu chì cunvate in sè stessu nantu à a strada, pudete furnisce cun ellu.

Myth number 6. Dom'è u megliu cazzo in a donna.

Hè un mitu! Assicuratevi di truvà stu cunsigli stranu: anche mancu ùn capisce micca nulla in manca, hà amatu à impurtà solu in u vostru car. Un omu ùn pò mai avè accettatu u fattu chì vi mancu un carru, è ellu sempre contà u so caru, anche mancu finale è irrevocabilmente l'hà dettu à voi!

Questu significa chì à l'orgogliu maschile è u chauvinisimu sò ancu aghjuntu proprietarii. Dopu tandu di e vostre viaghju, u maritu pruclamà e intende nantu à u carru, quasi cun una lupa, analizà ogni scarrà (av a prima volta devendrà necessariu). Inoltre, l'omi sò, com'è regula, facennu prontudu u so discontentu è rientreze sempre. Inoltre, l'omi pò micca capitu perchè u carru hè stata cun più care quellu chì a donna, se, sicuru, semu parlà di u so stessu car. Chì ancu i primi!

U mitu número 7. Ùn mai ùn ponu reparà o fassi u carru.

Molte parechji parte certamenti certamenti anu da esse u più grande è più impurtante di i so cumplicati: "E s'ellu si spende?". Hè ciò chì fà, se qualcosa va sbagliu in una struttura horrible è si cumencia à travaglià incorrectly? In rialità, tali prublemi sò rimindebbenu bè faciule è veloci.

Per ghjunghje a tranquillità à ogni rotulu, ùn hè micca necessariu d'amparà à sapè chì a màquina hè sottu à u capu. Certamente qualchì problema simplice è bàsicu chì scurdate senza travagliu manuale, ùn avete micca bisognu di intelligenza supernaturale. In un paru di anni ùn pò micca strapate micca da u carru, solu nantu à questu, è andaranu, in più, puderanu capisce perfettamente è sapete chì, induve è per quandu avete vulete, anu spuntatu, si allora u travagliu. In ogni casu, u più impurtanti hè micca questu. A principal hè di truvà un patronu prufessiunale chì serà sempre à u vostru servitore - ellu reparà u caru prezzu è rapidamenti.

Myth number 8. A persona più terribili hè un spettore di trafficu di viaghju!

In questu casu, hè solu nantu à a manu chì sì una donna, chì significa chì u sessu oppostu chì l'agenti di a pulitica di u trafficu. Dunque, u cunnutturi femminili ha più sperienze è chances chì ùn serà micca fine chì un omu. Chjucu a so vista, sorri un pocu. Allora finisci cù a facci amica di l'inspectore cù a frasa: "Ùn avale micca!".

Myth number 9. Sò da esse guidatu da un persunale persunale.

Ùn pudete micca cunparabbilità cù nunda, a libertà chì a machine dà, quandu, in e to manu, u vulume è sottu à i pedi di u pedale di un mostru di ferru. Eppuru, ci seranu i cunfitturi di traficazione, ci seranu autucutichi impurtentamenti e impudenti di tràus di trafficu in fronte à voi, ma cun u sensu di cunfidenza senza libertà è di libertà chì seizes quan viaghja per l'avana, ùn pò micca cunparatu à nunda! Ùn dì micca questu quì. Ti piace!