I ragiò di l'isolamentu di i zitelli

I figlioli sò fiori di a vita, chì spessu sintemu a frasa simili. Hè bellu chì questi ci saranu fiori è fiori.

E chì fate quandu i fiori i zitelli sò cercati constantemente è si stanu in u so stessu munnu? Parechji siclioti anu investigatu i motivi di l'isolamentu di i zitelli, ma ùn anu micca ottinutu una cunclusione sola, per quessa chì ci sò un gran numaru d'opinioni è cunsiglii cumu per piglià i zitelli fora di u statu di isolatu.

Opinió di i psiculoghi

A maiò parte di i ricerchi anu crede chì a raghjina di u prublemu deve esse cercata in a zitella prima. O megu, prima di u nàscita di u zitellu, à u tempu di a so gestazioni. I sicliòcenu cridanu chì, se u zitellu nascì prematuramente, à circa un periudu di 33 simpanni, po esse prubabilmente, serà una introverti, una persona chì hè autocentrata. U mutivu di questa puderia serve cum'è una longa siparazioni di u zitellu è a mamma, immediatamenti dopu à partitu. U fattu hè chì i zitelli prematuri sò mandati à Kuvez dopu à u nàscita, una stanza especial allora chì sò manteni una certa humidità è temperature. Questu, à u passu, facianu u subconsciousu di u zitellu, perchè invece di i primi sensazioni tattili di cuntattu cù a mamma, ellu aghjunghjia a solitude.

Ma di scriviri l'isolamentu di u zitellu solu nantu à prematurità hè simplice stupidu è sbagliatu. Frà altri razze, i furmulari focuse nantu à e malatie di i zitelli à una ghjovana età. Quandu u zitellu sperisci u dolore, malatisfattu per a febre alta o da fatica, vai in u so mondu. Questu hè perchè u novu statu per ellu ùn sò micca familiale è displegianti. Cusì, ùn porta micca u vostru zitellu cum'è criatura. Certe volte di parlà cun ellu cum'è adulte è esse chjarificà a situazione. Inoltre questa mutivu di l'isolamentu di i zitelli - curta durazione. Quandu u zitellu ricuperate, tutti i prublemi è i prublemi sò evapurati.

A causa, chì hè causata da fatturi externu, hè assai più seria. Per esempiu, i esempii pò sbagliassi assai l'intimidazioni di i pari, per via di vetru, pienezza o poca altezza. Ma i figlioli di l'età in furmagliu puderanu chjappà in elli per via di disputa entre i so genitori. In fattu, quasi tutti i psiculoghi chì dicenu chì unu di i raggi più cumuni di l'isolamentu di i zitelli hè l'ambienti amici di a famiglia. Quandu un zitellu sguassà scandali in a famiglia, ci sò cambiamenti significati in a so perspettiva. U prublema hè chì i zitelli tiegne à parlà di tutti i so amici, ma ùn vulianu micca di sparte d'esse l'infurmazioni, averghjenu in elli, quale hè a ragiò di esse retiitu. Inoltre, per via di disputa in famiglia, u zitellu pò truvà superfluitu, innecessariu è anu da esse invisibili.

Inoltre, l 'isolamentu causali pò esse funziunendu a mancanza di cumunicazione cù i pari. Diciunate chì si cunservate stupidu per gastà soldi in un kindergarten, se tenete una avana in casa. Ma! Per esse u zitellu sviluppà correlatu, ùn hà bisognu di cumunicazione micca solu cù l'adulti, ma prima di tutti cù un annu. Cumu cun elli, ellu puderà intervene nantu à una basa equitazione, cumprà una infurmazioni interessanti. Certu, pudete sparte cù a so avutra, ma chì serà a risposta: "Umnichka! Tuttu u patri! "E tuttu questu in u settore di u dialogu mistu, perchè e cose ch'ellu parlava pare u significatu è impurtante. Serà difficiule per un adultu per sustene a sta dialogu "nantu à i termini". Ma questu ùn vole micca dì chì avete bisognu à "lisp" cù u zitellu, pruvate à questa età per avessu per avè l'adultu. Inoltre, a mancanza di cumunicazione cù i pari pari ponu incapacità di cumunicà cun elli. E allura ùn avete micca surprised chì u to figliolu ùn pudere micca truvà una lingua cumuni cù i zitelli, ùn avete micca datu questu opportunità.

Bonu, da quì. I ragiuni sò definiti, ora vi valenu à calculà se u vostru figliolu hè veramente chjusu o hè solu a vostra fantasia salvatica. Forsi si sò solu un estruvertu chì piace per cumunicà, piglià invitati, festa è cusì cusì. Ma questu ùn vole micca chì u vostru zitellu deve esse cum'è questu. S'è felice andò in a scola, ma ùn hà micca un centu amichi sò quì cun apparechja cù curazioni di l'urganizazione d'un amicu, perchè ùn vole micca affinchè chì ellu hà intesu chjusu. Avete bisogna chì tutti e persone sò assuciatu diverse, tematichi diffirenti, caratteri, cumpurtamentu, perchè u vostru figliolu o figliola ùn hè micca cusì sembe duvere, ma sò micca chjusi.

Hè una altra prublema si u prublema esisti in veramente è u to figliolu refuse to go to kindergarten, perchè ùn ùn hà micca amici è interessi. Allora andavanu à passà à e attivite attività. U megliu mètudu hè di passà à un psicologu di u zitellu chì aiutà à u vostru nimu cun autore assertivamenti à livellu prufessiunale.
Ma, ùn significa micca chì tutti i prublemi pudete cambià à e spalle di u specialista. Dopu tuttu, unu di i cunsiglii di un psicologu hè sicuru chì esse u vostru travagliu cù u zitellu. Cumu pudemu travaglià cù u zitellu è anu ridivanu di u prublema d'insulazione, avemu discuttu.

Per contru à l'isolamentu di u zitellu in casa:

1. Nun putestà micca prissioni annantu à u to figliolu, ùn esprimenu micca. Pensa à sè stessu in u so locu, puderebbe esse franca di a question: "chì passa cù voi? Perchè sì sempre in silenziu? "

2. Ddi i zitelli sò carattarizati da u cunsirvatoriu, in un tempu quandu avianu bisognu d'altru - innuvazioni! Pruvate diversificà a so vita, cambia l'urdinariu di u sonnu è di l'intrattenimentu, in una parolla, esperimentu!

3. Ùn si scurdate di ludà u zitellu. Hà a sapemu chì ellu hà fattu qualcosa utilità chì a società deve bisognu.

4. Pruvate per dà più attente. Ùn àbbia paura di spoilsi cù tenerezza, ùn hè micca indulge tutti i deserti.

5. Arrange holiday and invite your friends! À quelli tempi, i vostri riti pò esse acquistati à a sucità è diventate più tranquillu.

6. Da quantu pussibule, piglià u zitellu in lu lume, fà amici cù l'amichi è i so figlioli. Fate chjaru chì vi sìanu orgogliosi da ellu. Questu aghjunghje l'autoconfianza è l'autocurezza.

Cusì, i ragiuni ponu cunsideratu, i cunsiglii sò datu, ùn deve dumandà appiccicà tuttu u vostru figliolu benamatu o figliola. A più chjave, ricordate chì u destinu di u zitellu hè in i vostri mani, è si ùn avete micca aiutà à esce da u statu di isolatu, u successu in u mondu mudernu ùn si pò micca uttene!