Cumu libbirà di peccati nantu à a faccia

A maiò parte di noi durante l'estiu, ci sò peccati nantu à a faccia, è à volte in a spalle, mani è d'altre parte di u corpu. Per quarcunu, sò casi invisibili è aghjunghje pocu malignità è alegria. Ma per certi, in particulari i ghjovani ghjovani è adulescenti, sò un prublema reali è causanu consternazione, è à tempu cumplicati. Stu prublema hè rimindevule. Ci hè un pocu di modi per ridivà di i peccati nantu à a faccia.
Riccia - hè una reazione nurmale di u corpu à l'effetti di i ragi ultraviolet. Suggerimenti sò più frequenti è diventate più in i raggioli è bianchi. E chisti ci sò u cuntenutu di u meloninu in u pelle è rallentiscenu u prucessu di a so pruduzzioni, quellu pellu hè più espunutu à l'ultravviu è di sogliu, è i peccatori cuntenenu un pigmentu chì racogli raghji di u sole è pruteghja a pelle da crematorii. Chjappu nantu à a stesa si prisentanu in a primavera è l'estate, quandu i raghji di u sole sò più attivi. È in u vaghjimu è u invierno gradualmentu è pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu pianu chì si deve esse dipenditu.

Ci sò assai ricette chì dicenu cumu per sguassate di peccati nantu à a faccia, ma un modu più faciule per impediscenu a so presentazione. Quandu surtendu u sole, sempre aduprà sunscreen. Crema Vibiraite cù u più altu prutezzione. A prutezione suvere da u sole à a persona di i vostri gualischi è i cappelli amiricati. Duranti l'ore di l'attività di u minimu solidu, hè megliu per stà in a casa è evite u sole di u sole.

Sì parechji scherzi sò stati prisenti nantu à a vostra riti, ponenu un prublema per voi è ùn site micca cunnisciutu cumu ridivinu di peccati nantu à a vostra riti, ùn ùn pascenu micca è ùn ùn panice. Ancu in i tempi antichi, ci era un gran numaru di ricetti per u blanzenamentu di a pelle. I plantes, cum'è u denticulonu, rumeni, taglioli, pepino è limonu tene a pruprietà di u focu di i pelle è di i casamenti di pigmentu, questu, ddi peccati. I cumpunenti è l'altezzi di sti pianti sò include in tutti i credi clarificanti è gels. Puderanu cumprà à una tenda di cusmetica o farmacevule.

Per liberà di i peccati nantu à a fàccia, pudete fà ricerche e rimedii tradiziunali in casa. Hè assai bbonu per asciuvre di a pelle face cù u zuccaru di cucumu, mascare da un lavu cucumu. Hè assai efficafogliu in a lotta cù i peccati nantu à a faccia d'una maglia di u zitellu di limonu. Senza bè cura di u usu, u risicu di creme di a pelle hè grande. Per fighjure di i peccati in a fàccia, una utopia prevene effettuu serà più in maschera da fragole, pasti, tomate. Una di e ricetti più poplidi, cunnisciutu da i nostri omi è avuti: mischjianu u baking soda cù u zuccadoru di limonu è a mezcheva acquistate aduprà a pelle cù una padedda di cuttuni. Questu pruduttu s'addumeghja bughjone per esse u pelle è rende e peccatore nantu à a faccia.

Inoltre, ùn pensate micca chì una mascara chì hà da aiutà à ridivà di i peccati nantu à a to fàccia, per suprattuttu questa hè impussibile, sfurtunatamenti. Per un risultatu tangibule, bisognu di un cursu di prucessi simili per un periodu di 2-3 simpati. Dopu decidi di ridivà di i peccati nantu à a faccia, ricurdate a vostra dieta. Eat foods rich in vitamin C (limoni, grosu negru, rose alpi è altri). A vitamina C hè un agente meraviglioso blanqueigh.

Sì dite à truvà a risposta à a quistione di cumu di ridivà di i peccati nantu à a faccia, ùn eseguite micca ch'ella hè megliu è più sicura prima di cunsultà cù un cosmetologu, postu chì solu un sapientanu ciò chì a vostra pelle precisa. E ùn anu frustratu cun l'apparenza di peccatori, perchè e persone attente à elli percive i zitelli alegri è di u ziteddu gayu di u sole.