Cumu l'ughjettivi femminili differenti di u masculinu?


I femini sò cuntenti di accuddicate - ma di l'umuri di a donna hè distinta di l'omi, nò tutti ùn capìanu. Fans di KVN e club gum, l'altri scuri è programmi umurisati sò spessu inclinati per esaggirari - ostensibile à u munnu umanu ùn hè micca sugettu per influene. Ma in fattu, l'umuri femina exista, ma hè diversu.

I sposi pruvà i carusi è occupanu posti di rispunsabilità, senza scurdà, ancu u so propiu fundamentale naturali. E accussì li fimmineddi di guadagnà u so postu in l'ultimu bascu di l'entretenimentu purament masculinu - in umanu.

Chì fà e belli ghjente bunissimu?

U primu chiaru chì aghjunghje u vostru occhiu si compara l'accusatori hè u tema. A quantità di l'umanu "masculinu" serà ancu divertitu à e donne, ma di sguardu, l'omi fòrmanu nantu à a pesca è i patroni, è quessi sò un pocu temi non-feminine.

Certi volte l'omi, scrivendu qualcosa di curiusità, utilizanu temi cumuni per i dui sessi, è à volte ancu passeghjanu à a "femina half". Allura ci sò tutti i tipi di "Diariu di u sposu di a sposa di i pèrditi", "A muller di un programatore" è altri opuscii cum'è umoso. Ma chì scrivia una anecdote o una storia divertida, hè spessu compunia in prima vista.

Omi spessu scritte humorescu è compichu anecdote nantu à a tradizione di a donna è u sessu in generale. I belli ghjucanu cun più accurately:

"Spaziu di SMS - mistress:

- Aghju cumpratu pantaloni novi per u mo maritu, voi - vedi.

Da a patrona à a moglia:

"L'aghju pigliatu in u saccu di u mutandine di Rafaelellu - questu hè per voi".

Forsi, questa hè l'anécdita frivola di donna "à questu".

Cumu si chjina?

U testu è l'articuli, a mancanza di tremenda velocità di retazioni è (quarchi) sarcasimu, u temu stessu hè ridermu o à questu tempu hè un oggettu di besta - cusì hè umurità umana diffecia di l'omi. Hè per quessa chì qualchissia di e versioni femine di ProjectorPhilston, i numeri femminili in u Club di Comedia pare micca ... supiratu.

L'omi sò più duru, è à u stessu tempu nantu à u palcuscenu (è, chì hè sbagliatu in a vita) ùn anu nunda di perdita. Una donna sempre prova di salvà a so faccia, è da stu umore, sarcasimu perde a parte di u liceu di a so efficienza.

Sì un omu à l'ora di rializà u spettaculu si mette à quellu stupidu - anu bisognu di questu rolu per chì tutti sanu sicuru - è cuncepimentu. Sì una donna perde u chjucu preinvene invece - Ddiu pruibite ch'ella pudia piglià à a fine ...

O questu questu hè un estereotipu?

Hè assai probatu chì di sustene chì l'humor femminile hè distintiu di l'omi, hè megliu di pensari d'estereotipi. E donne crianu figghi. Sò prudenti. Ùn palesanu a mente, ma wit - tuttu u più, attaching un label à a "puttana" o "serpente sutta a palme". Anu creditu di virtuti, è da a vita natura (inclusi rivoluzioni sarcastic, ridiculendu quarchi cosa) rinfriscenu in un horror.

Hè una donna dopu una chistera è esse cumpresu, accettata da ogni udienza - micca sola donna? Fattu.

Un altru stereotipu pò esse cunsideratu un focusu especial di l'umuri. I belli ghjocu nantu à i raporti, è a migliore megliu di l'umanità spessu si vende da elli ... Ùn hè micca questu questu chì facenu i frutti di l'omu in a realità?

Di sicuru, ci hè ancu un antisimitariu - quandu i divas di l'apparizione di mudellu apparutu nantu à u stadiu, ma cù cero datu di l'attore. Ma ancu ùn hè micca umore, hè più chjamatu un concorsu di bellezza ...

U megliu umuri hè ...

Certu, u migliori femminili hè casa, famiglia. Ci hè parechje chjosi di usu "limitu" limitattu. Per accurallu nantu à un amicu familiale à dui o trè amici hè facilitu. Pruvate per fà fora di sta besta generale è fàlanu nantu à una larga screen, dà à un auditu multitemma - stupidity. Hè assai probabbili, hè per causa di a diffarenza di temi è ùn ci hè nimu unicu umitu tipu "fimminente". Eppuru chì pruvatu di sustituìssinu, l'omi sò furzati da tutti i medichi.

Per d 'altra banda, di l'umuri femina diffecia di l'umuri masculinu, perciò hè a capacità d'esse pulita. "Tu stessu crest!" - Hè pussibule di voce da a bocca di una ghjovana nova charming. E se tu dicerete più suave - ùn sarà divertitu ...

U umore hè dannu un altru, ma cù u surrisu nantu à a vostra face

Cusì ci chjera, i mo figlioli, i donne, e donne. Chjesa, ma ricurdate - ancu sè stessu veramente vulemu acquistà in a KVN o u Club di Comedia, o (Ddiu pruibite) in u "Mircatu Curvatu", puderete tene per sperà i minaccii àvuli di l'audienza, o ghjudicà nantu à u principiu di una foul.

Ricurdativi di i carattere di Clara Novikova, Elena Stepanenko, Faina Ranevskaya, Tatyana Lazareva. Animali femminile chinu d'imàgini - imbruttati da i pazzii, i stupidi, peculi e astini erani. Per esse chjucu per una donna hè a cosa peorata. Hè aghjuntu d'essiri brutti o stupidi. Ma solu sta imagina pò pruvucà a reazione da u visor.

Cumu l'ughjettivi femminili differenti di u masculinu? Forsi a so miseria. Perchè hè dolore per sguattà u pianu, fucile u to nasu à e cose mancu di qualc'à l'altru, senza perde a vostra dignità, hè assai difficiule.