Cumu l'antibijutichi afectanu a gravidenza?

In un periodu crítico di u gravidenza, una donna hè sposta à una quantità di periculi.

Duranti stu pirìudu, u sistema immune di a mamma s'avi debilitatu significativamente, è a carica nantu à l'altri sistemi è l'organi hè ancu criscente. Duranti stu piriudu, a futura mamma torna assai più vulnerable à infizzioni è e malatie cronica, perchè avete a ricerca à u trattamentu cù parechji medicazione. In parechji casi, cun una variità di processi infiernatorii in u corpu (pielonefritis, tonsillitis, sinusitis), prescriben antibiotici. Hè per quessa, una questione assai impurtante si sviluppa: quantu a ingesta di l'antibiotici facianu a gravidenza, perchè tuttu ciò chì una donna usa influenza diretta in u fetuu in ella.

Antibiotici.

Antibiòtici - i drogami sò dirigiti à cura e malatie causati da ogni modu di microorganisimu. Sfortunatamente, pigliate antibiotici ùn hè micca sempre salvu durante a gravidanza. Dopu tuttu, in u corpu, in più di u fattu chì a droga possa l'effettu direttu, antibacteriale, pò causà più reazzione allergique o effetti side: constipation, nausea, cefalà.

Anni di ricerca indicanu chì l'antibiotici ùn anu micca nessunà l'affettu di l'aparici geneticu, ma ponu avà pussibuli cunzièni consegnevuli. I scientisti di l'Europa è l'America in i so studii paragunaru l'effettu di e diverse droga in a furmazione di u fetus. Sicondu i risultati di a ricerca, i più sicuri gruppi di penicillini (ampicillin, amoxicillin, etc.), ma a penicillina divintò u più optimu di u gruppu. A maiò parte di e cefalosporini (cefotaxima, cefazolinum è altri), anchi anu fattu chì sò primi anni di gravidenza, anu un effettu tossicu à u fetu, ma sò ricurdati per piglià cun e malatie periculosu per a vita: sepsis, formi severi di pneumonia, infezzioni urinari. Inoltre, i scentifichi susteni chì dopu à u primu trimestre, a ingesta di sti antibiotici per a gravidanza ùn averebbe micca. Inoltre, unepochi di altre antibatterìi medichi sò pocu salvu per e donne pregnant. U bastimentu appartene à un gruppu di macrolide, i so rapprisentanti sò azitromycin, erythromycin. L'antibiotici sò un medicamentu in e maiò malatie infizziosi, per quessa, hè vàlidu di limitàni solu. Da l'altri drogherie antibacteriale, durante a gravidenza, hè megliu abbandunà. I categurji ripetuti di antibiotici basamenti anu un sprimu ristrettu di accionu, per quessi anu usatu per neutralizà a bacteria di una sola spezia è sò attribuiti à i malatie caractarali (infezioni intestinali severi, tuberculosi è altri infeziunzii risculari). A ingesta di antibiotici pussedi un effetti negativu negativu nantu à u gravidenza. Dunque, per senza bona raggiuna, ùn utilizanu micca di e droghe cum'è aminoglycosides (amikacin, gentamitazin è alnologic), affettanu un forte effetti toxicali in u nervu auditivo di u fetus in u primu trimesteru di gravidenza.

Utilizazione di sulfonamidi.

L'usu di sulfonamidi in i primi aspetti di u gravidenza causa una varietà di malformazioni è anomali di u sviluppu, chì guidanu à danni à u sistema circulatori. L'utilizazione di i tetraciclini (doxycycline, tetraciclina) porta à a distruzzioni di u dilettante irreversibule di l'attualità, hè un effettu tòxica à u fegato, cuntribuiscenu à a malformazione fetali.

Finu finu à pocu tempu, in i nostri ospiti, e coppeglievi ciprofloxacin. Ma per l'oghje, l'accolta di l'antibiotici hè pruibitu categurichi, perchè a droga causa difetti irreparable da u tessulu di u sangue.

Regoli per piglià pillettes.

Cusì, un modu di sorte, quali antibacterial drugs pò esse presiati durante a gravidanza. Ma avete bisognu à ricurdà à i mariti futuri, e regule principale per piglià l'antibiotici. So:

1. In i primi 5 mesi di gravidanza, se ùn ci hè micca bisognu aghjuntu di questu, l'antibiotici deve esse pigliatu cun cura, perchè hè duranti stu piriu chì a custruzione di tutti l'organi vitali è di i tessuti di u fetus hè stallatu. In l'eventu chì a receptazione di droghe antibacterial hè inevitabbile, pudete fà questu solu sottu una vigilazione estrechula di u medico assistente!

2. Hè assai impurtante di piglià u percorsu sanu di u trattamentu è u dosage prescrittu, in nisun locu ùn pudete avè cambiatatu tù stessu.

3. Ancu di cunsultate à u vostru duttore nantu à tutti i vostri prublemi di salute, l'eredità severa, in particulare allergii.

4. Se alcumante effetti visitatori o sensu di malacquate sò prisintati durante l'amministrazione di l'antibiotici, avete immediatamente aduprà à piglià u medicazione prescritata è cunsultate u vostru duttore.

Sfortunatamente, assai donne nantu à demolizioni sò furzati à piglià l'antibiotici, per a malatie cronica. Questu pò esse un cursu o una accultura constantemente di una certa droga. Durante a gravidanza, se si permettenu, hè megliu micca di ricuarà à l'utilizazione di droghe antibacterial, per trattà e malatie cronica. A ingesta di l'antibiotici "per impedisce l'exacerbazione" hè rigoratu. In parechji casi, l'autucratoghju ùn porta micca efficace è prumove a diffusione di infizzioni, i sustanzi causative chì anu persu a reazione necessaria à l'agenti antibacterial permanente.

In situ situ chì u trattamentu hè necessariu, hè megliu dà preferenza à i drogu chì sò usati più di l'altri senza estes effetti secundari.

Ma u più impurtante, ricordate, chì in l'autore, a preparazione d'antibacteriale hè capacitu per causà à u caprettu in u periodu novu una seria repertazione allergii (ancu s'ellu a so mamma ùn si senti mai in ella). Prima di piglià ogni antibioticu, deve definiscemente cunsultate u vostru duttore, postu chì u solu mèdicu serà able di determinà a necessità d'un antibioticu. Inoltre, sicondu i risultati di l'insegnamentu, hà da pudè ritruvà a preparazione necessaria è stabilisce u periodu di a so admission.