Piglia ridire di peccati: rapidamente, per i mètudi di casa

Invernu prestu prestu a strada di a primavera. U sole propriu, a natura si calurava, è hà da cumincià à svegliate, vistutu cù vistimenti verdi. Tuttu chistu è bonu, hè micca? Ma quarchi horziuni cun l'horrri l'assistenza di a primavera. È a culpa hè u sole, è se dice bè, i ragi ultraviolet. Hà contribuiscenu à l'apparenza di peccati nantu à a faccia. In spessu, si dete cumpunimentu di e donne di e donne, fate li piace. Riccia addistanu in quelli persone chì a pelle ùn hè micca rich nel melanin. A tali reazzione à a razza ultravaniulana pò aiutà à evitari sunburn. Ma succede chì i peccati pisanu, allura stu articulu hè per voi. Cumu libbirà di peccati: rapidamente, per metudi locali, amparate da sta pubblicazione.
Piglia ridere da freckles chì ùn viaghja micca. Ma per prevene l'apparenza di peccati pò esse facilmente. Solu bisognu di un ambiente acìticu. E se dì chì hè più faciule, da ogni matina prima di lavare, appicceru màsculi di iogurtu o kefir durante 5 minuti, o lavate cun una solu: 1 culletta di l'acitu à un vetru d'acqua. Ci hè un modu pruvatu per impedisce di peccati, fretu a vostra face cun cipolla di cipolla o limonu.

Aduprà un filtre di solversu in a vostra parolla cun un altu puntu di prutezzione, è appicca applica a maquillaje. Ma se à spite de tutti i peccatichi ùn abbiate micca a vostra parolla, utilizate diferents creme, bleaches, diverse masks, chì sò parechje nantu à e prestiti di a magazzini. Solu bisognu di scelta per ellu una entreprise cosmetica è mette una certa quantità di soldi. Ma pudete andà micca gastru soldi per ottene u risultatu dumandatu. Utilice e ricette chì pudete fà in casa. Ùn ùn daranu u risultatu cusì bellu, ma ùn dannanu a pelle è sò inutilità.

Tutti i rimedii sò aplicati à a pelle. Apply the mask in parechje volte una settimana, frettu 2 o 3 volte à u ghjornu. Se a pelle hè siccatu, u rimborsu avarà esse usatu menu spessu. Se l'usu di a maschera havi una allergie, ci vole à abbandunà.

Cumu libri di i peccati in a fàccia rapidamente
In u primu locu in a lista di rimedii folkiali chì aiutanu à ridivantinu di i peccatori hè un pepino .
Pancellu frescu, cù una buccia, avemu da friccià nantu à u rattricu è appricà sta mascara in faccia. In questu, avemu usatu a napkin gaza. Dopu à 20 minuti, rinfriscà a mascara. Dopu, a faccia ùn lava micca. Certi poni pusonu e ciambuli di pumini nantu à e so facci. Questa mascara hè faciule per preparà, ma incù. Pudete puru asciugà a to fàccia cù u zùccheru di pepino, o tagliate un pezzu.

U limuni hè popular entre amanti di cosmichi naturali. Una mascara efficace chì aiuta à ridivà di i peccati, hè cunsatte 1 settimonata di zucchero di limonu è u biancu d'ova, mischju, spedinu è appiicatu à a faccia. Pudete rubu a to fàccia cù u zadellu di limonu. In u stessu tempu evitenà l'area around l'ochji. Puderammu di 20 or 30 minuti, è da pudemu lavviamu l'acqua.

Parsley

Hè spessu usatu per ridivà di i peccati nantu à a faccia.
- Fintu finissimu u verde di u pilone. Allora aghjunghjeghja un vetru d'acqua fussina durante 30 minuti, fretu. A lotioni ricivutu di ogni ghjornu a limba di a faccia 2 o 3 volte.

- Tagliate u pinu frescu finamente finamente andatu nantu à a fàccia durante 15 minuti. In l 'invernu, invece di verdura, utilizamu l'arrauttu di u pilone, chì avemu da usà nantu à un grossu fedele. In u tagliatu tostatu, aghjunghje 2 cullenette di crema agria è un pochi gucci di suci di aranciu. U fruttu resultante serà appiicatu à a faccia è, dopu à 15 minuti, sarà lavatu cù l'acqua.

Pigliate a listessa proporzione di u zadellu di limonu, u melu è tagliato tagliatu, si mette nantu à a vostra face. Dopu à 15 minuti, lavò fermu.

Pour un parechje di spese di picculu u perechju in un vetru di acqua fogera è fassi 2 o 3 ore. Strain and clean in the refrigerator. Più più di una settimana, sta infusione ùn pò micca esse guardatu. Da questa infuzione prupone un cube di ghiaccio, da quale aghjustemu a faccia.

I metudi di i domicilii pò scapigliarli rapidamente di i peccati

- Pigliate 50 ml di latti à aghju, aghjunghje 1 cuppa d'oat flakes è ½ teaspoon grated ravene.

Pudemu stu mischju nantu à a cima di gasa, rimpiazzanu cù un pezzu di gasa è u mette nantu à a vostra riti. Dopu à 20 minuti, l'infercu farfantarì. Attente, ùn lasciate micca u zuccherinu in i vostri ochji, perchè u bagnu hè assai caldi.

- Imberate u polore di mustarda, l'oliu d'amanduli è u zitellu di limonu in a proporzione di 6: 1: 1. Questa massa si sdischisce una sola ghjurnata.

- Mettite l'acqua minerale è u zucchero di limonu in una ratio di 2: 1 è sta cumpusizioni falla a faccia per 3 minuti.

- Rustolchem ​​before the appearance of juice 1 tablespoon yarrow, add to it 1 tablespoon whey, 1 teaspoon ground cloves, juice grapefruit. Lassa nantu à a fàccia durante 15 minutes è smoem. Poi putia una crema in u to visu.

- Pouri dui cullenade di cipolle di tannulinu 1 o 2 vetri di l'acqua è coccu, se pieni freschi 5 minuti, o cose 15 minuti, se sece materia prima. Allora tene, cool è scacciate e scorci di ghiaccio o di cubicci di ghiaccio.


Masque per blanquei peccati

Ùn aprite i baccelli di una fragola è grosene, s'utilice per un blanchizamentu di a faccia. Kashitsu di elli serà appiicatu durante 20 minuti in fàccia, andemu da lavà a faccia è di acqua cale. Sì a pelle hè oliu, aghjustemu a facci cù serum, chì si ponu separati in kefir si dura diversi ghjorni.

Una ricetta inusuale

A ½ tazza di granu d'amanduli sarà chinu d'acqua fervente durante pocu minuti, per esse faciuli fà scopre di a pelle. I nuclei purificati si sò imbulighjate, aghjunghje 1 cuppa d'acqua cuciata è u zucchero ½ limone. Applica a più mascara per una meza ora, 2 o 3 volte di ghjornu. U cursu di trattamentu hè 4 o 5 mesi.

In una piccula graterata aghjustemu a patata prima. Aggiuncenu foglie d'amandula, uni pochi di olii vegetale, 1 culletta di latti. A maiurezza in densità pare pare a crema agria. Appena l'applicazione di sta mascara, avemu l'appiccicate a crema.

In a lotta cù i peccati aiutanu à i raciunità, sta pianta càmpica hè utilizata cun cura. U zucchero rossu hè mischieru cù a crema agria in una ratio di 1: 1, fora di l'area versu l'ochji. Dopu à 5 minuti, rinfriscà a mascara, è lavò a faccia cù l'acqua.

In a medicina famigliali utilizanu l'eines di perossu di l'idrogenu è l'acitu, ma questi fondi sò sustanzi aggressivi, ùn ponu micca usatu per u pelle young.

Sapemu cusì chì pudete sparà rapidamente di i purcelli per i prudutti di casa. Certu, tutte sti rimedii ùn puderanu micca rilassate rapidamente di peccati. Avete bisognu di pacienza. Ma più importantissima, prima di cumincià à battà à i peccati in casa, andate à u specchiu è pensate à vede s'ellu avete da fà. Forsi i peccati facenu attruffra, facile è dolce. Prima di fà una mascara, avete bisognu di piglià un petitu quantità di sta massa è pruvà à l'u coddu. Particularità à cura di e maiurezza di mascare mustarda, richezze. Speremu chì queste ricette sarà salvatu di peccati, è aiuta per stà in un bon periore.