Cume di determinà a dimensione di a virità


Per quasi tutti i masci, u grandu di a so dignità hè un tema impurtante. Unipochi sò orgogliosi da a dimensione di u penis, l'altri anu preoccupatu chì ùn anu micca ottinutu l'ideal. A donna hè interessata n stu dumanda senza menu, ancu s'ellu ùn hè indisputable chì u partitu emotivu di a relazione per elli hè fundamentale. In materiali di sfruttamentu, hè più impurtante per e donne avè a capacità di utilizà i so membri di i so parametri.

A fisiulugia di e donne hè un individuale, cusì per certi, a dimensione hè sempri impurtante, per qualchissia, a zona più sensittiva si trova in a vagina, perchè solu chì u pruprietariu di u penis più chjuca pò piacè.

Ma cumu sapete una donna, quantu hè questu hè questu omu particulari à i termini sessuale? A megli manera di fà questu, di sicuru, hè di pruvalla "in l'affari", ma ci sò signalli di a donna chì vi permettenu di ricanuscià u grandu di a dignità d'un omu da signali esterni. Certi pirsuni a percecerunu cum'è una buccia di ghjucà, ma ci sò quelli chì trattanu questi signi seriu assai.

Qualchi fatti nantu à a dimensione

In a maiò parte di l'omi, a durata di u penis alcuni 12 à 18 cm in una erezione. In u Statu inuguru, inghjovigatu, a talla di u membre maschile varia ancu, ma in grandezza, in un state tranquillu, ùn hè micca putumintatu chì ghjustizia pò scurdà quandu hà eccitatu. Se vi vede à i risultati di a ricerca, rinfuzziume chì in a maiò parte di i casi, u più grande u pene in u state di l'inghjuli, u più menu cresce in pocu tempu, in un statu cusì cusetu. Da quì sopra, pudemu sculaccià una cunclusione, micca tutta l'oru chì brilla.

Hè ben cunnisciutu chì fatturi externu significanu significativamente a grandezza di a dignità di l'omi. Cusì, per esempiu, u membre femminili disminuisci in grandezza è ferma più vicinu à u corpu sottu a influenza di l'aiutu friddi, l'acqua di ghiaccio è i forti olii, cusì u corpu masculu mostra una reazione protettiva, no solu u pene, ma ancu l'scrotum. Ma sottu a influenza di e cundizioni esterni favurèvuli, cum'è l'acqua calda è u statutu rilassatu generale di u corpu, u grandezza di a dignità masculina aumenta.

Allora cumu sapete a tene di u pene d'un omu, basatu annantu à i so dati esterni?

Tutti i paràmetri di l'omu sò quantitati comu a so faccia. Chì natura ha ricumpinsata, per quessa esisti. In casu, però, a dimensione di una donna ùn hè micca di l'ultima impurtanza, ùn deve cura di certi dettalji.


Per principianti, a crescita. Comu dici u dicenu: "andò in l'arrache", o simpricimenti pusitivi, hè cresce chì u più bellu u crescitu di l'omi, più longu i so membri. Ci hè chì u più altu u omu, u più corttu u so strumentu? Cume franchemente, una strada polubritiva, ma quelli chì cuntinuinu à cunvince u publicu di a so rightness. Avanzendu da u stessu proverbiu, pudemu cuncludi chì in l'omu magicu, u pene hè più grossu è più largu ca grande è inflate.


Per aiutà à quelli interessati in questu mumentu, e donne vinianu per i scientifichi chì anu capitu di pruvà chì l'attività sessuale ponu esse determinata a misurazione di a rapportu di a durata di u maltu à a larga di a soe. In altri palori, a più larga di a cume, più grande l'attività sessuale di una persona.

Hè ancu cridutu chì u più grande di u labbre d'un omu, più grande a so dignità. Fù altri attributi, hè spessu referitu à u fattu chì u livellu è a larghezza di u pene sò ricunnisciuti da a larghezza è l'larghezza di u pede masculine, in quantu a forma di u polu, pudete truvà a forma di u pene. È hè ancu credu chì in l'omu cun u nasu longu, a larghezza di u pene ùn difende ancu.


No tantu tempu, i scientifichi coreani si pudiani truvà un modu di scuperta di a talla di a dignità di l'omi. Per a maiò parte di a ghjente in generale è per l'omi, in particulare, u dettu anellu di a manu hè più largu ca l'indice ditto, cusì, a maiò a diffarenza tra u big index and finger d'un omu, più longu u pene. I scientisti dicinu chì u mètudu hè u più affidatu, perchè hè stata ottata nantu à a ricerca. Hè prubbabbilitatu chì a dimensione di i dete di una persona, sò furmati ancu in u stadiu embriònicu, a larghezza di u dettu anellu, è dinò a dimensione di u membre femminili sò furmati in u listessu stadiu sottu a influenza di l'hormone, per esse più precisa, a testosterone. Ie. Piuttostu a quantità di questu hormone, più u dete anellu è, per consensu, u pene.