Cumu organizzà u spaziu in un chjucu

Pensate chì tuttu in a famiglia sia cumuni? I sicicloni dicenu: persone chì ùn avè micca avutu a so stanza in a zitella, cresci cù una stima d'autoreità. Ùn una sola generazione di i citadini ucraini è i russo "cocculati" in u ghjornu Khrushchev. Allora cumu si organizzate u spaziu in un chjuchjaru? A situazione hè fiducible - u territoriu persunale pò esse bè riceviatu urganizatu in una sola stanza è in appartamentu di dui camere.

Quale hè bè da u mo coppa?

A bisognu di marcallu territoriu fù ereditatu di i nostri ancisteri distanti (sicondu Darwin!), Quandu omo sapiens ùn anu micca esiste in natura. Tutte l'animali sughjenu a so propria zona spiciale, chì ghjè aggradèvule avertitu da invasioni di strangers - invechje per esse o permanente o temporale. A prutezzione di u nidu hè una manifestazione di l'instinutu di l'autore-cunsirvazioni. Dopu tuttu, si avete separate parechji pareti, senza venti o chiu sò terribili, è i predaturi ùn ani sceltu per entra in una fortaleza. Avemu vistu chì quandu avemu assicuratu in un locu in una nova stanza, prima di tutti cugghitule u nostru lettu per u sughjettu di i nostri vulnerevuli. In u so appartamentu, ancu, abbandunate una marca - preparanu servitori, affirmani è biscotti. Eccu i cose ùn sò nunda più chì manere di piglià più spaziu. Hè improbabile chì alcuni di a casa puderà vultà u so figurine predilettu propiu à u to porcellane. I. Di sicuru, eliminemu una stanza (se l'area di l'abitazioni permette!) Or avè l'accuncià a so propria strada.

Hè veru, in l'Europa occidentali, ci hè una altra moda in a moda - ùn micca per amparà, ma per apre e, per esse cusì, per esse organizatu u spaziu in un chjucu. E quì hè venenu à u puntu d'assurduzza. Ci sò bagnu, bagnu cù porte di vetru. E in particulare in i vanguardi interiors, cù e cabine di ghjuvendu sò equipati ancu in i salotti è ... in i lochi.

Cumu possu turnà quale pudemu esce? In ogni modu, in questa apparezza, ci hè una certa quantità di espansione - cusì eccricenti, dichjaraghju u mondu per mè è mi dispunì a me zona d'influenza. Pigliate una scatula in a sala di vivace davanti à l'amici o in u balcani di i passaveri in vista - esse tacitly state quale hè u maestru.


Secret room: Ùn accede?

Ma u territoriu persunale ùn hè micca solu un spartaghju solu. Questa hè una caixa di cuncelu, è un casket, è un diario, è cuntatti in u mobili, è ancu musica. Avete osservatu chì i vostri adulescenti adore si vultonu nantu à un tape recorder o posanu l'audizione? Questu hè ancu una dimustrazzioni di a so sovranu. In modu, i psicologu in u cuncettu di privacy (zona pirsunali) includenu emozioni, addicenzi è sapori di ogni membru di a famiglia. In altre parolle, per entra in l'anima cù questi impurtati hè di scunnià u territoriu privatu.

Chì ci sò e cunsiquenzi di tali invasione? Rummage in a casuzza d'altru; da perde automaticamente disconformità di u so patrone. Un adulescente, chì e cose cunfini sò ignorati, ponu esse ritirati o, à u cuntrariu, si portanu assai difisu, acquistà abbitanti periculosi, fughje da a casa. Risposta gravi à a violazione di u territoriu persunali è adulti. Dunque discordia, disputi, boicotts - finu à u colapitu di a "célula di a societat". Tuttavia, tutte e tenseu di "Miu! Ùn ti piace à piglià! "Pudete esse avvishendu sè stessu guarantiscenu una rita cusì cumu per tutti.


Divide and conquer!

I principali creaturi di l'autonomia interni sò partitions. Seranu aiutu per appruntà l'urganizazione in un locu ughjettivu. I battelli ùn avete micca esse à u limitu. Pò esse bascu stenochchi, è piazzi, è librerii, è l'attitudini fiore fugliale cù una grannizza di pianti interni, è ancu i chaises o soffi. Avete sceltu un spaziu cusì cun voi? Pudete almenu una sedia cù una longa volta, è ùn serebbe sola. À u modu, u rolu di i guardani di u cunfini cun u successu pò esse realizatu è l'articuli uriggini - un grande vasu di l'architettura, un ghjattu divertente di bagnu. Hè tuttu ciò chì ferma l'aghjustà è dilema l'attenzioni di l'altri di voi. Un altru mètudu di u spaziu persunale hè un urdettu bellu organizzatu.

Impuneable la stanza hè pussibule cù l'aiutu di luz centrale, lampi latinu, lampi di chien. Vulete unisce tutte e turnà annantu à a grand canario nantu à u tettu. Avete bisognu di picculi isletti per riflessione - sconces, lampi chì sò lucali (focu è l'ombra indicancerà claramente i cordoni di un spaziu privatu). Un altru punteddu u spaziu persunale di u culore. U culore, per esempiu, in u salottu grisassu in parte di u muru in u culore verde - è aghjunti una zona maravigliosa per u restu. In ogni casu, ogni appartamentu in appartamentu hà u so sicretu di cunsulazione.


À i posti!

Per sentu beni durante a cena in a tavola di cucina, ogni membru di a famiglia debe piglià u so postu, prima chì tutti l'abitanti fete d'alcuni seconce - quale, duvere site. U dirittu di sceglie u primu hè abituata generalmente à u patrone o quellu chì hè u principale in: l'appartamentu. Allora u sicondu, u terzu "cummandante" è cusì, per esse circà u so locu. (A tali piramide hè ancu da u mondu animali. In a monarchia hè una gearchezia). À u modu, se u maestru dà u so invitati u tronu in a cucina, ellu vi mostrarà un favorementu. E questu hè sicuru chì si senti da tutti l'abitudini di l'appartamentu.


U salottu assume l' apertura di u spaziu. In ogni casu, hà bisognu di l'isuli separati - postu ogni ghjornu, una famiglia pò cumparisce quì per i ghjochi à a notte in una casa vicine. Qualchidunu vole di vede a TV, qualcosa - leghje. Partizioni in u hallu sò improbabile di esse appruvati. Ma l'articuli nantu à u pianu, sconces e lampi di pianu, spazii di culore spiciale si dividanu in parechji spazii cale. In modu, in ogni appartamentu duvete necessariu fà una zona per a cumunicazione - duv'è puderete chjardu cù un clientu o cù l'altri. Pò esse una bella angulu in u salottu - cù una tavulina è un paru di sulari. Comu opzione - pudete furnisce un balconu. E, sicuru, vi tenete bisognu di a trajectoria di u muvimentu di a famiglia. In i posti di u muvimentu attuali hè megliu ùn mette a vostra cathédrale - l'eterna meltesenia tindrà aduprà solu.


Un puntu impurtante nantu à u mappa di l'appartamentu hè l'uffiziu. U pruprietariu, per suprattuttu, li furnisce i so piacimentu. In casu, in a maiò parte di i casi, una donna hà pigliatu cù curazione per piglià una decisione interna. Eccu questu hè l'errore cumuni di assai diteti. Per un pocu di raggiuni pare ch'elli anu a capu di a famiglia sia bisognu di un mobitu sicuru fogghiu. Stu prugettu hè digià anticu. A rispettabilità di l'omi serà enfatizata da un muru scuru. E l'altru mobiliu pò esse culori più luci. I femini esprimianu u so mondu internu per un ghjocu di texturizzioni è cuncettu tactile. Dunque, in a cameriera di a dama (cabinet) ci anu da parechji velugliati, cofli poluti, tessuti di sita - tuttu ciò chì crea un clima di dulcezza.


Un scuole in a famiglia sò generalmente un locu per dui. Ma in questu "noi" avemu bisognu di sente "I". L'architetti ùn anu micca urganizatu à amparà e cose di a coppia in u listessu armadiu. Prima, i gustorii sò mischiati - a robba di un omu è di una donna sò perfumanti in diversi manere. E sicondu, apertura u vestitariu di a seconda meza, a privemu di u dirittu à i sicre privati. Dopu manera, un percentinu limitatu di i cagiuni sò incunibuli durmi. Qualchissia vi porta oghju tardi o spessu torna in un sognu - è a so caru megghia dorme sensu. Quì ùn avete micca cupià copre a massi, è sighate siparatamenti - siddu ùn in i stanzi differenti, da almenu in i letti differenti. E u ligame di cunnessione trà i spazii spazii pò esse una gran catifa fina - aghjunghje un elementu di giovali è novità à u lettu.

Parechje cun prudenza pensanu à u territoriu persunale di l'adulti, ma scurdate micca da a generazione ghjovana di a famiglia. Sicura, hè sbagliatu di mette u zitellu annantu à u locu più onorevoli è indulge tutti i so capricci - hà crisciutu per esse un grande egoistu. Ma, sicondu a Teresa Mayevskaya, rispettu di l'interessi di i zitelli hè necessariu, cum'è a so propria. Avete osservatu chì i zitelli chì mi piace à scalassi sottu à a tavola, designing houses from pillows? Allora si pruvate di creà un mondu cuncernanti à a so dimensione. Per quessa, i posti per ghjochi sarani chjucchi. Per esempiu, u nivellu più bassu di un lettu di dui livelli. Arriba u zitellu dorme, è sottu ghjucatu. Ughjettu di i figlioli pò esse assai grande, ma in u mezzu pudete mette una tenda - è a foglia sarà cuntenta di moltu d'appressu cù i dolls o machina di tagu. U casu per i vestiti è i ghjucadi sò stati siparati. Ùn hè micca bughju per guardà e cose di u zitellu in una sola spada cù i genitori. Se ci sò parechje zitelli, hè necessariu assignà un alcurnale à ognuna di elli.


I posti per studiu anu ancu esse separati. Se mette uni pochi parenti ùn hè micca realisticu, pudete cercà a tavula, o un sillà longu di a finestra per praticà una platea prima o un munzeddu di libri. Un dettu impurtante, chì ghjè natu da i paisani, hè un locu per cumunicà cù i pari. In particulare u sensu à i figlioli. Ma i zitelli più chjucu anu cunverti cun l'amici in l'agenda. Arrange part of the room so u zitellu ponnu dì à tutti i sicreti. Allora saranu infinitumente grati à voi per i vostri cura, è a cunnessione spirale entre voi serebbe più forte. Dopu tuttu, a funzione di a famiglia ùn hè micca di separà, ma di unificà.